Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضامنصوری گفت:قانون منع بکارگیری بازنشستگان بارقه امید را در دل جوانان این مرز و بوم ایجاد کرده است.

گروه اقتصادکلان بازارنیوز : به گفته محمدرضا منصوری ، این قانون با توجه به شرایط جامعه و استفاده از ظرفیت جوانان در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده است.

وی اظهارداشت: بطورکلی در تمامی جوامع دنیا افرادی که دارای توانایی ویژه و خاص بوده و می توانند برای کشور موثر باشند بایستی از وجود این افراد نیز استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در ادامه ضمن اشاره به اینکه سن بازنشستگی در ایران بسیار پائین است، گفت: طبق قوانین و مقررات فعلی تعداد زیادی از افراد با سنین پائین در کشور بازنشسته می شوند.

وی افزود: بازنشستگی با ۳۸ سال سن و ۲۰ سال سابقه سختی کار خود شاهدی صادق بر این مدعاست.

منصوری با بیان اینکه کمتر از ۶۵ سال در اروپا کسی بازنشسته نمی شود، اظهارداشت: سن بازنشستگی در برخی دیگر از کشورهای جهان حتی به ۶۷ تا ۶۸ سال نیز می رسد.

وی همچنین با اشاره به این جمله که بیشترین حقوق بگیر دولتی دنیا مربوط به ایران است، یادآور شد: تعداد حقوق بگیران دولتی دو کشور آمریکا و ژاپن سرجمع یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر است در حالیکه جمهوری اسلامی به تنهایی ۶,۵ میلیون نفر حقوق بگیر دولتی دارد.


رادیو اقتصاد

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000BEf برچسب ها: قانون منع بکارگیری بازنشستگان ، بازنشستگان ، بازارنیوز

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: قانون منع بکارگیری بازنشستگان بازنشستگان بازارنیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۶۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری مرحله نهایی مسابقات فوتبال مناطق امید کشور در اداره ورزش و جوانان شهرستان محموداباد برگزار شد.


در این جلسه که با حضور سرپرست اداره ورزش و جوانان، مسئولان باشگاه ایفاسرام (مدیر عامل، سرمربی و سرپرست) این باشگاه برگزار شد، در خصوص برگزاری هرچه بهتر این رویداد کشوری حاضرین به بحث و گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

اضافه می‌شود مرحله نهایی مسابقات مناطق رده امید کشور در گروه دوم به میزبانی باشگاه ایفاسرام محمودآباد (شهدای ملاکلا) ۹ اردیبهشت ماه در استادیوم ورزشی شهید بهشتی شهرستان محمودآباد برگزار می‌شود.

تیم ایفاسرام محمودآباد در گروه دوم با تیم‌های رویان مهر، میعاد فیروزکوه، دهداری مشهد واکباتان اردبیل همگروه است.

دیگر خبرها

  • خبر خوش برای بازنشستگان/ زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان
  • حقوق اردیبهشت بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • همسان‌ سازی حقوق بازنشستگان از چه زمانی اجرا می‌شود؟
  • حقوق اردیبهشت‌ بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از چه زمانی اجرا می‌شود؟
  • سقف پرداخت حقوق در شرکت های دولتی چقدر است؟
  • پرسودترین و پرزیان‌ترین شرکت‌ های دولتی مشخص شدند | سقف پرداخت حقوق در شرکت های دولتی چقدر است؟
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس قطعی است