Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر شیلات و آبزیان آذربایجان غربی گفت : تکثیر و تولید 28 میلیون و 340 هزار قطعه لارو کپور ماهیان طی خرداد ماه سال جاری در مرکز ژنتیک شهید کاظمی پلدشت با موفقیت انجام شد.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی ، معصوم فصیح در جمع خبرنگاران افزود: در جریان این عملیات تعداد 7 میلیون قطعه انواع بچه ماهی کپور با ترکیب 4 درصد کپور معمولی، 43 درصد فیتو فاک ، 47 درصد بیگ هد و 6 درصد آمور تولید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد : این ماهیان بعد از طی دوره پرورشی و رساندن به اوزان 2 تا 10 گرم به منظور بازسازی ذخایر منابع ابی در دریاچه های پشت سد های استان از جمله سد ارس ، حسنلوی نقده ، شهید کاظمی بوکان ، سنجاق مهاباد و قره زمین شوط رهاسازی شدند.
فصیح خاطر نشان کرد: این امر سالانه توسط مدیریت شیلات و آبزیان استان انجام می گیرد که باعث حفظ ذخایر آبزیان منابع آبی و تثبیت اشتغال هزار خانوار صیاد می شود.
فصیح تکثیر و پرورش بچه ماهی در مرکز شهید کاظمی پلدشت و رها سازی آنها در منابع آبی استان را بسیار مهم برشمرد و تداوم آن را ضروری دانست و ادامه داد: مازاد تولید آبزیان استان به استانهای همجوار صادر و بخشی از آن نیز به مزارع بخش خصوصی تحویل داده می شود که مقدار 45 هزار قطعه لارو جهت رهاسازی در استخرهای ذخیره اب کشاورزی استان نگهداری شده است که در اردیبهشت ماه سال اینده به دارندگان استخرها تحویل داده خواهد شد.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف آذربایجان غربی اشتغال بخش خصوصی زمین ژنتیک منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۶۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۶۲ درصدی صادرات آبزیان از خوزستان

سید حسین حسینی دربازدید از نمایشگاه بین المللی ایران اکسپو ۲۰۲۴، خوزستان را یکی از قطب‌های شیلاتی کشور دانست و بیان کرد: نقش شرکت‌های دانش بنیان در راستای برنامه‌های محوری شیلات و تاکید بر اقتصاد دریامحور بسیار مؤثر است.

وی ضمن اشاره به وجود استعدادهای فراوان در خوزستان در راستای توسعه تولید آبزیان گفت: صادرات آبزیان در سال گذشته در این استان با ۶۲ درصد رشد ۴۷ هزار تن برآورد شد که با استفاده از ظرفیت‌های جدید شیلاتی امکان افزایش آن وجود دارد.

منبع: روزنامه قدس تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • شرایط دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳
  • جزئیات شرایط دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • شرایط دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ اعلام شد + جزئیات
  • شرایط دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • شرایط دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ اعلام شد+جزئیات
  • غزه در دویست و نهمین روز جنگ؛ ۳۴۵۹۶ شهید، تخریب ۹۵ درصد تاسیسات و فقر ۹۰ درصدی
  • مرکز تجاری هند و ایران با حضور معاون اقتصادی وزیر کشور راه اندازی شد
  • لرستان؛ فرصت تولید و تجارتِ صنعت شیلات
  • تولید مرغ در داورزن خراسان رضوی ۵۰ درصد افزایش یافت
  • رشد ۶۲ درصدی صادرات آبزیان از خوزستان