Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ، شاهین شاهی زاده رئیس اداره امور فناوری‌های مکانیزه کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: طی ۸ ماه امسال ۱۰۸ میلیارد و ۴۵۶ میلیون ریال تسهیلات برای خرید ادوات کشاورزی به متقاضیان پرداخت شده است.

وی افزود: در این مدت متقاضیان ۲۴۰ دستگاه اداوت کشاورزی با اعتباری معادل ۱۱۸ میلیارد و ۸۳۶ میلیون ریال جهت دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره امور فناوری‌های مکانیزه کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: بخش مکانیزاسیون دام و طیور و شیلات با ۹۱ میلیارد و ۹ میلیون ریال بیشترین اعتبارات جذب شده را به خود اختصاص داده است.

شاهین شاهی زاده افزود: در بخش مکانیزاسیون زارعت نیز اعتباری معادل ۱۷ میلیارد و ۴۴۷ میلیون ریال به متقاضیان این بخش اعطا شده است.
انتهای پیام/ز


پرداخت تسهیلات خرید ادوات به کشاورزان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۶۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه متقاضیان از عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها

گاهی برخی از بانک‌ها به دلایل گوناگون از پرداخت وام ممانعت می‌کنند، یکی از متقاضیانی که برای وام ودیعه مسکن در بانک سامان اقدام کرده است با عدم پرداخت مواجه شده است. این موضوع شهروند خبرنگار ما را آزرده خاطر کرده است و درخواست رسیدگی به اینگونه موضوعات دارد.

متن پیام شهروند خبرنگار
با وجود اینکه در سایت برای وام ودیعه مسکن احراز هویت شدیم، اما بانک سامان به بهانه عدم وجود دستور از پرداخت ممانعت می‌کند خواهش میکنم این موضوع را به طور کلی پیگیری کنید. اگر دستور پرداخت وام ودیعه مسکن را ندارند از ابتدا بگویند.

منبع: ماهان عابدینی - شهروند خبرنگار

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • گلایه متقاضیان از عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها
  • پرداخت تسهیلات کم بهره، راهکار توسعه مکانیزاسیون در بخش کشاورزی
  • شمار واحدهای نهضت مسکن ملی از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار گذشت
  • تسهیلات فرزند آوری در هرمزگان
  • توزیع ۴۰ میلیون لیتر سوخت در بخش کشاورزی منطقه سبزوار
  • پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات اشتغال در ایلام
  • پرداخت حدود ۵۳ میلیارد ریال وام تسهیلات مشاغل خانگی حوزه فرهنگ و هنر نیشابور
  • متقاضیان احداث باغ در اراضی شیب‌دار گلستان از نهال رایگان بهره‌مند می‌شوند
  • متقاضیان احداث باغ در اراضی شیبدار گلستان از نهال رایگان بهره‌مند می‌شوند
  • افزایش ۱۰ برابری تولید و اشتغال با توسعه کشت گلخانه‌ای