Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-01@18:11:41 GMT

اعدام یک قاتل بعد از 36 سال اجرا شد

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۴۶۶۷۱

اعدام یک قاتل بعد از 36 سال اجرا شد

رکنا: بعد از ۳۶ سال انتظار، حکم دیوید ارل میلر ۶۱ ساله که از سوی دادگاهی به اعدام محکوم شده بود شامگاه پنجشنبه ۱۵ آذر (۶ دسامبر) به اجرا درآمد.

این حکم در زندان Prison "نشویل" واقع در ایالت تنسی اجرا شد. این دومین اعدام execution از طریق صندلی الکتریکی طی یک ماه اخیر بوده است. در پنج سال گذشته از صندلی الکتریکی برای اجرای حکم اعدام استفاده نشده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلر که خود در کودکی مورد سوء استفاده جنسی قرار گرفته بود، متهم بود که در سال ۱۹۸۱ زنی ۲۳ ساله را با ضربات چاقو به قتل Murder رسانده است.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

ساقدوش 17 ساله عروس آبروی داماد سر شناس را برد ! / اعتراف رویا اعتراف نامادری به قتل وحشتناک دختر 12 ساله اقدام هولناک با داماد 25 ساله در شب عروسی + عکس این مادر و دختر در بوئین زهرا جنجال کردند! دستگیری مرتبطان حادثه تروریستی چابهار همخوابی خانم معلم خصوصی با پسر دانش آموز هنگام تدریس / مادر از اتاق پسرش صدا های عجیبی شنید و ... 10 عکس وحشت آور جهان که واقعی هستند مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا قتل یک معتاد به بهانه تنبیه / در مرکز ترک اعتیاد کرج چه گذشت !؟ مرد ماهیگیر پس از 10 سال به قتل زن بوشهری اعتراف کرد 3 آتش سوزی سریالی در 2 دقیقه در کرمان / ماجرا چه بود !؟ تیراندازی با اسلحه کلاشینکف به یک خانه در هفتکل این فیلم را حتما ببینید / هشدار پلیس فتا درباره کلاهبرداری اینترنتی این زن سگ هار ا با شکنجه می کشت! / 130 سگ در خانه او زنده بودند !+عکس بیماری نادری که خنده را از این کودک گرفته است+ عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: زندان Prison اعدام execution حکم اعدام قتل Murder اخبار حوادث اعدام آمریکا حکم حکم اعدام عکس فیلم حادثه تروریستی دانش آموز دختر کرمانشاه عروسی مرد دستگیر بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۶۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلاکت ۲ نظامی صهیونیست در غزه

ارتش رژیم صهیونیستی رسما به کشته شدن دو نظامی دیگر خود در درگیری‌های روز گذشته در مرکز نوار غزه اعتراف کرد.

به گزارش ایسنا، ارتش رژیم صهیونیستی اعتراف کرد دو نظامی کشته شده، گروهبان عیدو اویو ۲۸ ساله از نیروهای یگان پشتیبانی زرهی و گروهبان ذخیره کلکادین مهیری ۳۷ ساله از نیروهای تیپ کرملی هستند.

ارتش رژیم صهیونیستی تاکنون به کشته شدن ۶۰۸ نظامی خود از آغاز جنگ در غزه و ۲۶۳ نظامی از آغاز حمله زمینی به این باریکه اعتراف کرده است.

امروز همچنین وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته سه کشتار و جنایت دیگر را در این باریکه مرتکب شده است.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه همچنین اعلام کرد در این حملات ۳۴ فلسطینی به شهادت رسیده و ۶۸ نفر نیز زخمی شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شناسایی قاتل کشتی تایتانیک در یک عکس ۱۱۲ ساله
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل
  • شناسایی قاتل کشتی تایتانیک در یک عکس 112 ساله (+عکس)
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغی در اصفهان
  • حکم اعدام توماج صالحی اجرا می‌شود؟ / علی هیبتی و حاشیه زشتی که برایش ایجاد شد/ بیماری ترانه علیدوستی چیست؟
  • حکم اعدام توماج صالحی اجرا می‌شود؟ / علی هیبتی و حاشیه زشتی که برایش ایجاد شد/ بیماری ترانه علیدوستی چیست؟ / موعود شمخانی؛ داستان یک بازداشت بزرگ
  • با خانواده توماج صالحی آشنا شوید+عکس‌وفیلم
  • اذعان ارتش صهیونیستی به کشته و زخمی شدن 3 نظامی خود در غزه
  • هلاکت ۲ نظامی صهیونیست در غزه
  • رابطه عاشقانه در خیابان گاندی به خون کشیده شد/ قاتل اعتراف کرد