Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-01@20:08:29 GMT

10 نفر گرفتار سیل در دزفول نجات یافتند

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۴۶۶۹۵

10 نفر گرفتار سیل در دزفول نجات یافتند

رکنا: مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی دزفول گفت: 10 نفر از شهروندان دزفول از جمله یک خانواده که در سیلاب گرفتار شده بودند، نجات یافتند.

روابط عمومی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول، عبدالحسین معظم فر شامگاه پنجشنبه افزود: در پی بارندگی های شدید عصر امروز و راه افتادن سیلاب در بیشتر راه های ارتباطی در ساعت 20:05 دقیقه گزارشی مبنی بر گرفتار شدن یک خانواده در سیلاب به سامانه 125 اطلاع رسانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: تیم امداد و نجات سازمان آتش نشانی دزفول به سرعت به محل حادثه Incident واقع در جاده شوشتر (نزدیک پل Bridge سیاه منصور) اعزام شدند و اقدام به نجات جان گرفتار شدگان در سیلاب کردند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی دزفول گفت: آتش نشانان که از ساعت ها قبل در آماده باش کامل به سر می بردند پس از مستقر شدن در محل گزارش شده با رعایت اصول ایمنی اقدام به نجات جان گرفتار شدگان در سیلاب کردند.

وی افزود: امدادگران آتش نشانی با استفاده از قایق موتوری و با ریسک بالا پس از سه ساعت تلاش موفق به انتقال تمام اعضای خانواده عشایری گرفتار در سیلاب به محل امن شدند.

معظم فر اظهارداشت: در این عملیات حضور مردم منطقه، سپاه پاسداران، بسیج، نیروی انتظامی، شهرداری دزفول و پلیس Police راهور در امداد رسانی به گرفتار شدگان در سیلاب، به آتش نشانان قوت قلب Heart و نیروی مضاعف بخشید.

بارش 60 میلیمتر باران در عصر پنجشنبه موجب آبگرفتگی 60 نقطه دزفول شد.

این بارش ها موجب مسدود شدن جاده دزفول به شوشتر برای ساعاتی شد.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

ساقدوش 17 ساله عروس آبروی داماد سر شناس را برد ! / اعتراف رویا اعتراف نامادری به قتل وحشتناک دختر 12 ساله اقدام هولناک با داماد 25 ساله در شب عروسی + عکس این مادر و دختر در بوئین زهرا جنجال کردند! دستگیری مرتبطان حادثه تروریستی چابهار همخوابی خانم معلم خصوصی با پسر دانش آموز هنگام تدریس / مادر از اتاق پسرش صدا های عجیبی شنید و ... 10 عکس وحشت آور جهان که واقعی هستند مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا ۵ روستای شوش در خطر غرق شدن/ درخواست کمک فوری ستاره ۹ ساله دختر تهرانی چرا خودکشی کرد !؟ 100 نفر در خوزستان دستگیر شدند بیماری نادری که خنده را از این کودک گرفته است+ عکس این زن سگ هار ا با شکنجه می کشت! / 130 سگ در خانه او زنده بودند !+عکس سقوط هولناک یک مرد در دریاچه تمساح ها + فیلم این فیلم را حتما ببینید / هشدار پلیس فتا درباره کلاهبرداری اینترنتی

منبع: رکنا

کلیدواژه: حادثه Incident پل Bridge پلیس Police قلب Heart اخبار حوادث سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی سیل نجات دزفول گرفتار عکس فیلم حادثه تروریستی دانش آموز دختر کرمانشاه عروسی مرد دستگیر بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۶۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی ۲۵ گروه سرود فجر به مرحله نهایی

پارسائیان معاون فرهنگی و هنری سپاه الغدیر استان یزد گفت: اختتامیه دومین جشنواره سرود فجر بسیج یزد در بخش خواهران و برادران با موضوعات استکبارستیزی و مقابله با رژیم کودک کش صهیونیستی، ایران در مسیر پیشرفت و اقتدار، ایران زیبا و ایران قوی، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، فرهنگ بانوی ایرانی، افزایش جمعیت و فرزند آوری، مکتب شهید سلیمانی، فرهنگ بانوی ایرانی، امید افرینی و افزایش نشاط اجتماعی برگزار شد.

وی افزود: تعدا ۶۵ گروه در این جشنواره ثبت نام کرده بودند که ۲۵ گروه به مرحله نهایی راه یافتند که از این تعداد ۱۵ گروه برادران و ۱۰ گروه خواهران بودند.

پارسائیان ادامه داد: شروع فراخوان و مهلت ارسال آثار از اول بهمن ماه تا پایان اسفند ماه ۱۴۰۲ بود و بازبینی آثار از ۱۵ فروردین ماه تا ۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ صورت گرفت.

سرهنگ پارسائیان یاداور شد: بخش نهایی جشنواره در تابستان ۱۴۰۳ برگزار می‌شود و گروه‌های برتر جشنواره استانی به مرحله کشوری راه یافتند.
 
ترویج روحیه و معارف انقلابی با زبان هنر و زمینه سازی برای ظهور و بروز استعداد‌ها هم از اهداف برپایی این جشنواره به شمار می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • راهیابی ۲۵ گروه سرود فجر به مرحله نهایی
  • پایان آوار برداری انفجار منزل مسکونی در قوچان 
  • نجات یک زن در بم بعد از ۴ روز گرفتاری بین دیوار
  • (ویدیو) نجات زنی گرفتار میان دیوار بعد از چهار روز
  • یک خانم بعد از ۴ روز گیر کردن بین ۲ دیوار در بم نجات یافت
  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • زنی در بم بعد از ۴ روز گرفتاری بین دیوار، نجات یافت
  • زن بمی بعد از ۴ روز گرفتاری بین دیوار، نجات یافت
  • (ویدئو) نجات دراماتیک سرنشینان خودروی گرفتار در سیل با لودر
  • نجات جان چند جوان عربستانی گرفتار در سیل با لودر (فیلم)