Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@00:52:38 GMT

پرش دیدنی پیرمرد 91 ساله از سکوی سه متری به استخر! +فیلم

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۴۶۷۶۱

‍‍‍‍‍‍

رکنا: پدربزرگ 91 ساله از سکوی شیرجه یک استخر به ارتفاع سه متر پرید.

حجم ویدیو: 797.08K | مدت زمان ویدیو: 00:00:08

به گزارش گروه ترجمه رکنا، پدربزرگ 91 ساله اهل بریتیش کلمبیا از روی سکوی شیرجه استخر به ارتفاع 10 فوت ( سه متر ) می‌پرد و می‌گوید که نمی‌خواهد پیر شود.

ویدیوهای پرش جان کارتر چند روزی است که در فضای مجازی سر و صدا راه‌انداخته و محبوب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

ساقدوش 17 ساله عروس آبروی داماد سر شناس را برد ! / اعتراف رویا اعتراف نامادری به قتل وحشتناک دختر 12 ساله اقدام هولناک با داماد 25 ساله در شب عروسی + عکس این مادر و دختر در بوئین زهرا جنجال کردند! دستگیری مرتبطان حادثه تروریستی چابهار همخوابی خانم معلم خصوصی با پسر دانش آموز هنگام تدریس / مادر از اتاق پسرش صدا های عجیبی شنید و ... 10 عکس وحشت آور جهان که واقعی هستند مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا 100 نفر در خوزستان دستگیر شدند قتل یک معتاد به بهانه تنبیه / در مرکز ترک اعتیاد کرج چه گذشت !؟ ستاره ۹ ساله دختر تهرانی چرا خودکشی کرد !؟ کتک زدن تکنسین‌های اورژانس توسط همراهان بیمار در لوشان تیراندازی با اسلحه کلاشینکف به یک خانه در هفتکل مرد ماهیگیر پس از 10 سال به قتل زن بوشهری اعتراف کرد جزییات جدید به همراه اولین عکس ها از حادثه تروریستی امروز / حمام خون در چابهار+فیلم و تصاویر

منبع: رکنا

کلیدواژه: فضای مجازی استخر ارتفاع فیلم پدربزرگ ورزشکار عکس فیلم حادثه تروریستی دانش آموز دختر کرمانشاه عروسی مرد دستگیر بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۶۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند

 در این آئین علیرضا توکل و سلیمه سادات حسینی این زوج جوان که از ناحیه هر دو پا دچار معلولیت هستند جشن ازدواج خود را ساده برگزار کردند و هدف از جشن ازدواج آسان را تبعیت از بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ازدواج جوانان اعلام کردند.


حجت الاسلام سیدفخرالدین موسوی درچه‌ای مسئول دفتر ازدواج شهر درچه گفت: این دو توانخواه با مهریه‌ای ساده و جشنی بدور از تجملات آغاز زندگی مشترک خود را جشن گرفتند.

جواد روح الهی مسئول انجمن معلولان جسمی- حرکتی شهرستان خمینی شهر در این آئین گفت: جوانان جامعه و به خصوص افراد توانخواه باید از این زوج توانخواه درس گرفته و با غلبه بر سختی‌ها و مشکلات و داشتن امید، زندگی مشترک تشکیل بدهند و خانواده‌ها، خیران و مسئولان هم لازم است در این راه به آنان کمک کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • اذعان ارتش صهیونیستی به کشته و زخمی شدن 3 نظامی خود در غزه
  • دست‌درازی به دختر خردسال توسط پدر | مادر با مفتول شوهرش را کشت!
  • تازه داماد ۲۰ ساله‌ای که بعد از تیرخلاص جیش‌الظلم زنده ماند
  • عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند
  • اولین تصاویر از مجروح تازه داماد حمله جیش‌الظلم
  • قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • پیرمرد ۸۵ ساله قربانی سرقت‌های سمی شد
  • قیمت خانه در جنت آباد تهران امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نجات کودک ۳ ساله از چاه ۷ متری در شیراز