Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا:دختر 14 ساله توسط مادرش به خانواده ای پولدار به عنوان برده جنسی فروخته شد.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، زوجی در یوتا به اتهام سواستفاده جنسی از یک دختر 15 ساله دستگیر شدند.

طبق گزارش پلیس، دو متهم، مایکل ماهونی 57 ساله و همسرش کریستینا ماهونی 33 ساله پس از این که در سال 2017 دختر 14 ساله را دزدیدند و او را برده جنسی خود کردند پس از یکسال توسط مادر قربانی به اداره پلیس Police لو داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مادر قربانی در اداره پلیس اعتراف کرد که در ازای اجاره و برده جنسی بودن دخترش هزینه ای هنگفت از این خانواده طی یک سال دریافت کرد و پس از این که از تهدید های این خانواده خسته شد تصمیم گرفت جنایت Crime آن ها را لو بدهد.

افسرپرونده پس از ثبت اعترافات مادر قربانی اقدام به دستگیری زوج هوسباز کرد.

در حال حاضر دو متهم به همراه مادر قربانی بدون قرار وثیقه در زندان Prison هستند تا جلسه محاکمه شان به زودی برگزار شود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

ساقدوش 17 ساله عروس آبروی داماد سر شناس را برد ! / اعتراف رویا اعتراف نامادری به قتل وحشتناک دختر 12 ساله اقدام هولناک با داماد 25 ساله در شب عروسی + عکس این مادر و دختر در بوئین زهرا جنجال کردند! دستگیری مرتبطان حادثه تروریستی چابهار همخوابی خانم معلم خصوصی با پسر دانش آموز هنگام تدریس / مادر از اتاق پسرش صدا های عجیبی شنید و ... 10 عکس وحشت آور جهان که واقعی هستند مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا سقوط هولناک یک مرد در دریاچه تمساح ها + فیلم عربستان در حادثه تروریستی چابهار نقش دارد+ عکس تیراندازی با اسلحه کلاشینکف به یک خانه در هفتکل این زن سگ هار ا با شکنجه می کشت! / 130 سگ در خانه او زنده بودند !+عکس 100 نفر در خوزستان دستگیر شدند جزییات جدید به همراه اولین عکس ها از حادثه تروریستی امروز / حمام خون در چابهار+فیلم و تصاویر مرد ماهیگیر پس از 10 سال به قتل زن بوشهری اعتراف کرد

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس Police جنایت Crime زندان Prison اخبار حوادث پول خانواده دختر عکس برده جنسی عکس فیلم حادثه تروریستی دانش آموز دختر کرمانشاه عروسی مرد دستگیر بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۶۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مسلحانه یکتا ناصر به خانه مادر ۸۱ ساله منوچهر هادی!

آفتاب‌‌نیوز :

منوچهر هادی همسر سابق یکتا ناصر که روز گذشته با حضور در دادسرای جنایی با وساتط قاضی شهریاری مشکلات بین خودشان را حل و نصف کرده بودند، اما او پس از تحویل گرفتن سوفیا دخترشان مجدد به انتشار پستی در صفحه مجازی اش و تشویش اذهان عمومی واکنش نشان داد.

متن پیام ایستاگرام منوچهر هادی

جناب محمد شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران من طبق قرار با دادگاه خانواده دخترم را از مادرش تحویل گرفتم تا چهارم فروردین و بعد طبق قولی که به شما دادم سر ساعت خدمت رسیدم و آنچه با احترام فرمودید را انجام دادم خود پدر و وکیل خانم ناصر شاهد هستند که چقدر جلسه با مدیریت شما صمیمی و‌محترم برگزار شد.

من خدمت شما عرض کردم این خانم طبق رفتار‌های سابقش که بار‌ها و بار‌ها دخترم را ماه به ماه و حتی آخرین بار هفتاد روز به من تحویل ندادند و تلفن دخترم را هم خاموش کردند و از دیدار دخترم در مدرسه هم قصد داشتند جلوگیری کنند و حتی یک هفته دخترم را به مدرسه نبردند که من و خانواده ام او را نبینبم همه این‌ها را سکوت کردم و رسانه‌ای نکردم. امروز به شما گفتم ایشان دخترم را ببرند مجدد تلفن او را خاموش میکنند و ارتباط را قطع میکنند گفتم ایشان دوباره پست میگذارند و‌دوباره وارد حاشیه میشوند شما تمام مدت داسوزانه از ایشان دفاع کردید و گفتید هادی جان مادره گفتم چشم خداروشکر جناب قاضی دیدید چگونه جواب محبت‌ها و حمایتتان را داد.

خواهر ایشان ساعتی نیست که به قانون و من و خانواده ام توهین نکند ظاهرن کمپینی با مضمون صدای یکتا باشین هم تشکیل دادند او سالهاست دنبال پناهندگیست حال با طعمه قرار دادن کودک من میخواهد شمایل مدافع حقوق زنان را به خود بگیرد تا مفت و مجانی اسباب مهاجرتش را فراهم کند. لطفن جلوی اینهمه تشویش و بی آبرویی را بگیرید.

دیگر چه اتفاقی باید بیفتد که یکنفر با سو استفاده از اسم مادر اینچنین پرده دری نکند

دروغ‌های پی در پی

تهمت‌های مکرر

یک ساعت تمام فحاشی و حمله مسلحانه با نیت قبلی به خانه مادر هشتاد ودو ساله من اتهام دزدی دخترم به من حضانت بچه طبق قانون و امضا و اثر انگشت خانم ناصر در طلاق نامه از هفت سالگی یعنی بیست و دو آذر ۱۴۰۲ با منه و من هنوز موفق نشدم اور از ایشان بگیرم.

چه حقی از این مادر گرفته شده؟

چه کار که نکردند؟

الان که طفل معصومم را تحویلتان دادم

پس نگرفتید، تحویلتان دادم با احترام

بس کنید ترو به آنچه میپرستید بس کنید

همچنان بانو یکتا ناصر که جز توهین دروغ مظلو نمایی از شما چیزی ندیدم

بخاطر سوفیا بس کن.

مگر جناب شهریاری نگفتند خودتون پست‌های قبلی رو‌پاک کنید خواهرتم پست‌های محرک خود را پاک کند و قرار شد همانجا عکس بگیرند و خودشان از طرف دادسرا رسانه‌ای کنند که همه چی تمام شده است چرا به دروغ میگویی مخفیانه

خدارو شکر خیلی چیز‌ها به قاضی دادگاه و هیئت همراه ایشان ثابت شد انشااله زمان چیز‌های دیگر را هم ثابت میکند.

منبع: سایت رکنا

دیگر خبرها

  • آزار یک دختر ۱۲ ساله توسط مولوی پاکستانی + فیلم
  • (ویدئو) بازداشت یک مولوی هنگام تجاوز به دختر ۱۲ ساله‌ای که برای آموزش قرآن آمده بود!
  • دستگیری مولوی پاکستانی هنگام تعرض به دختر ۱۲ ساله
  • فلیپه ملو: دنی آلوز و روبینیو باید حبس‌شان را بکشند و درس عبرت شوند
  • سرنوشت تلخ فراری دادن دختر ٢٠ ساله از خانه پدری!
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهیدان قربانی در اصفهان
  • خانواده‌ ای در اندونزی دسته‌ جمعی خودکشی کردند
  • بازتاب وسیع خودکشی هولناک و دسته‌جمعی یک خانواده ۴نفره + عکس
  • حمله مسلحانه یکتا ناصر به خانه مادر ۸۱ ساله منوچهر هادی!
  • کمک فوری برای نجات یک مادر و دو دخترش بیمارش