Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: دو دانش آموز در خیابان زوج جوانی را مورد هدف گلوله قرار دادند.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، دو دانش آموز 15 ساله در جورجیا به اتهام قتل Murder مردی 33 ساله و ضرب و شتم شدید همسر قربانی در خیابان، دستگیر شدند.

متهمان، بلیک دیکی و هانتر هیل زمانی که قصد رفتن به مدرسه را داشتند به زوج جوان حمله کردند و با شلیک گلوله مرد جوان را به قتل رساندند و همسر او را راهی بیمارستان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از انگیزه دو متهم نوجوان اطلاعاتی منتشر نشده است اما در حال حاضر دو پسر نوجوان در بازداشت هستند تا پس از مشخص شدن وضعیت همسر قربانی دادگاه محاکمه شان برگزار شود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

این زن و شوهر فاسد دختر 14 ساله را برای هوسهای کثیف خود خریدند+عکس ساقدوش 17 ساله عروس آبروی داماد سر شناس را برد ! / اعتراف رویا اعتراف نامادری به قتل وحشتناک دختر 12 ساله ناظم و معلمان مدرسه همدانی دانش آموزان را به شوخی کتک می زدند /همگی اخراج شدند+فیلم مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا 10 عکس وحشت آور جهان که واقعی هستند اقدام هولناک با داماد 25 ساله در شب عروسی + عکس آقای بازیگر معروف ایرانی دیگر نمی تواند راه برود !+عکس 3 آتش سوزی سریالی در 2 دقیقه در کرمان / ماجرا چه بود !؟ این زن سگ هار ا با شکنجه می کشت! / 130 سگ در خانه او زنده بودند !+عکس اقدام احمقانه مرد کارتن خواب در خیابان + فیلم پرش دیدنی پیرمرد 91 ساله از سکوی سه متری به استخر! +فیلم اعدام یک قاتل بعد از 36 سال اجرا شد فداکاری نوجوان 14 ساله برای نجات جان یک سگ+فیلم این مرد 95 ساله جلاد هیتلر بود + جزییات

منبع: رکنا

کلیدواژه: قتل Murder ضرب و شتم اخبار حوادث دانش آموز عکس هدف گلوله زوج در خیابان عکس فیلم حادثه تروریستی دانش آموز دختر عروسی بیمارستان مرد جوان ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۷۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) دو دانش‌آموز استخوان‌های فیل ماقبل تاریخ را پیدا کردند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

فرارو- دو دانش‌آموز آلمانی استخوان‌هایی را پیدا کردند که به گفته دانشمندان متعلق به فیل‌های ماقبل تاریخ است که حدود ۱۰ میلیون سال پیش در خارج از مونیخ زندگی می‌کردند.

به گزارش فرارو، پیتر کاپوستین، پدر بچه‌هایی که این کشف را انجام دادند، گفت: این یافته نادر که به سال گذشته بازمی‌گردد و دیروز ارائه شد، ایده‌ای را به دست می‌دهد که این حیوان منقرض شده معروف به سهمگین‌دد چگونه بوده است.

کاپوستین گفت: این پستاندار با ارتفاع شانه تا پنج متر و وزن تا ۱۲ تن عاج‌هایش از فک پایین بیرون می‌آمد، کاملاً متفاوت از آنچه ما از فیل‌های امروزی می‌دانیم.

پس از حفاری‌های گسترده در نزدیکی دهکده کوچک باواریایی ویپرسدورف در ناحیه اردینگ در نزدیکی مونیخ، در مجموع ۱۲۰ استخوان پیدا شد.

در ابتدا کنستانتین کاپوستین ۹ ساله و برادر ۱۰ ساله اش الکساندر فقط یک استخوان پیدا کردند.

الکساندر به یاد می‌آورد: متاسفانه وقتی آن را کشف کردیم، یک تخته سنگ واقعاً بزرگ روی آن افتاد و پدر می‌ترسید که استخوان شکسته باشد. اما خوشبختانه بالاخره شکسته نشد.

نیلز کنوئچکه، دیرینه‌شناس گفت که برخی از استخوان‌ها هنگام پیدا شدن به شدت شکسته بودند.

این یافته اکنون در موزه ماقبل تاریخ تاوفکیرشن که توسط پیتر کاپوستین اداره می‌شود، به نمایش گذاشته شده است، او گفت که هنوز همه استخوان‌ها آماده نشده اند.

دیگر خبرها

  • عزل معاون متخلف به‌ دلیل تنبیه دانش‌ آموز | عکس
  • ۲ مـعشوقه و یک شوهر
  • حکم مرگ برای مادر و ۲ فرزندش در محکمه خانوادگی
  • (ویدئو) دو دانش‌آموز استخوان‌های فیل ماقبل تاریخ را پیدا کردند
  • قتل عجیب زن اول به دلیل ازدواج مجدد شوهر
  • تصادف مرگبار در محور ایذه به پیان
  • جشن تکلیف هزار و ۲۰۰ دانش آموز دختر در دماوند
  • رهایی نوجوان ۱۲ ساله از چنگال آدم‌ربا در آبادان
  • برگزاری جشن تکلیف ۴۰۰ دانش آموز در هندیجان
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی به تعویق افتاد