Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ،  آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی امام جمعه مشهد ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد در حرم مطهر رضوی گفت: کلام ما در تکمیل بحث شیطان شناسی از نگاه قرآن، به شیطان شناسی از نگاه نهج البلاغه رسید و عبارتی که در این زمینه در مقام شناخت جریانات شیطانی جامعه بحث بود جملات اولیه خطبه ۲۲ نهج البلاغه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: وقتی به حضرت علی (ع) خبر دادند سلحه و زبیر در حال تدارک جنگ جمل هستند ایشان فرمودند: شیطان لشکر خودش را راه انداخته است؛ حضرت علی (ع) نتیجه جریان علی ستیزی و اظهار دشمنی با ایشان را در جریان جنگ جمل تبیین کرده بودند و فرموده بودن باطل به نقطه بالاترین و انتهای خودش می‌رسد.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به اینکه نصاب باطل کجاست گفت: در مرحله عمل محوری داریم که با وجود این محور کردار و رفتار و اعمال ما از ولنگاری و بی بندوباری و لاابالی‌گری کنترل می‌شود و این مسئله تقواست؛ تقوا اجازه نمی‌دهد انسان هر جنایتی را به سود خودش مرتکب شود.

آیت الله علم الهدی افزود: تقوا یک نرم‌افزاری است که اگر بر اعمال و کردار ما مسلط شود و مجموعه عملیات و رفتار ما در تحت کنترل تقوا قرار گیرد از ما خلافی در جهت تضییع حقوق دیگران و تجاوز به حقوق سایرین سر نمی‌زند.   خبر در حال بروز رسانی...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نهج البلاغه نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۷۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک نیمه سنگین آخر هفته در مسیر مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رییس پلیس راه خراسان رضوی گفت: بیشترین حجم ترافیک مربوط به مسیر مشهد- چناران است.   سرهنگ حسین میش مست افزود: در مسیر آزادراه شهیدشوشتری نیز ترافیک پرحجم است.   وی اضافه کرد: در شبانه روز گذشته هفت فقره تصادف جرحی با ۱۱ مصدوم و ۱۴ فقره تصادف خسارتی در جاده‌های این استان رخ داده است.

دیگر خبرها

  • انسان نباید فقط برای خودش دعا کند
  • کشف محموله سنگین شیشه و هروئین از یکدستگاه تریلی در هنگ تایباد
  • هوای ۶ منطقه مشهد در وضعیت پاک است
  • ترافیک نیمه سنگین آخر هفته در مسیر مشهد
  • هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی یزد به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • کشف رود؛ اصلی‌ترین و بنیادی‌ترین عامل سکونت در مشهد 
  • برگزاری اختتامیه پویش قرآنی در مشهد
  • هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • کیفیت هوای پنج منطقه مشهد پاک است
  • سگ‌ها عامل ۸۰ درصد حیوان گزیدگی‌ها در مشهد