Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی موسی‌خانی رئیس کمیته ملی روبوکاپ ایران در مراسم افتتاحیه دومین دوره از مسابقات روبوکاپ آزاد که در جزیره کیش در حال برگزاری است، با اشاره به روبوکاپ، اظهار کرد: برخی تصور می‌کنند که روبوکاپ نوعی سرگرمی و بازی است اما برخلاف تصورات این علم به دنبال افزایش دانش هوش مصنوعی که محور نسل چهارم انقلاب صنعتی را تشکیل می‌دهد، است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزایش  اشتغال به کمک دانش روبوکاپ

رئیس کمیته ملی روبوکاپ ایران با اشاره به افزایش میزان اشتغال به کمک دانش روبوکاپ، گفت: کشورهای پیشرفته‌ای چون ژاپن و چین با بهره بردن از ربات‌ها به دنبال افزایش بهره‌وری صنعتی و اشتغال‌زایی هستند و ما هم باید به همین سو حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه علم رباتیک مزایای بسیار خوبی دارد، اظهار کرد: با حمایت همه‌جانبه می‌توانیم از این حوزه برای تشخیص استراتژیک استفاده کنیم. اکنون شرکت بنز اعلام کرده است که رقبای او دیگر شرکت‌های خودروسازی نیستند بلکه شرکت‌های نرم‌افزاری و هوش مصنوعی تبدیل به رقبای قدر برای او شده‌اند.

موسی‌خانی با اشاره به نسل آینده کشور، بیان کرد: امیدواریم به همت نسل آینده و حمایت مسئولان در آینده‌ای نزدیک به جای صادرات نفت، تکنولوژی را به دیگر کشورها صادر کنیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانشگاهی دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۷۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درآمد مردم لرستان افزایش یابد/ رفاه اجتماعی را ارتقا دهیم

استاندار لرستان به فراهم‌کردن زیرساخت‌های عمرانی و اقتصادی و برقراری رفاه اجتماعی در این استان تأکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت در مراسم گرامی‌داشت روز شورا که در سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی لرستان برگزار شد، اظهار داشت: اعضای شورای اسلامی شهر و روستا باید بدون دغدغه و با آرامش دوره شناخت را بگذرانند.

او اضافه کرد: اعضای شورا برای جمع‌آوری اطلاعات از اقدامات انجام‌شده، ادامه‌ کارهای نیمه‌کاره و همچنین ایجاد زیرساخت‌های لازم در توسعه و پیشرفت لرستان منابع شناخت هستند.

اولتیماتوم استاندار لرستان برای مصوبات سفر رئیس‌ جمهور

استاندار لرستان با تأکید به خدمت شوراها به حوزه‌های شهری و روستایی، عنوان کرد: اصول عدالت رفتاری و ارتباطی در شوراها و ارگان‌های دولتی این استان در برقرار شود.

شفقت بیان کرد: مشکلات موجود در لرستان به فعالیت و توسعه در حوزه زیرساخت‌ها و آمادگی برای دعوت سرمایه‌گذار و ایجاد اشتغال و فعالیت  کسب‌وکار نیاز دارد.

او خاطرنشان کرد: محور اصلی کار خود را توجه به کسب‌‌وکار و اشتغال گذاشته‌ام و باید تلاش کنیم تا با ارتقای سطح درآمد مردم رفاه اجتماعی را بالا ببریم.

استاندار لرستان با اشاره به فراهم‌کردن زیرساخت‌های عمرانی و اقتصادی در این استان، تأکید کرد: تشکیل اتحادیه‌های اقتصادی از جمله تعاونی‌های روستایی  و مشارکت مردم بسیار مهم است.

شفقت لازمۀ پیشرفت لرستان را اتحاد عمومی و یکپارچگی همه اقشار و آحاد جامعه عنوان کرد و گفت: به همه ارگان‌ها به‌ویژه معاونان خود عدالت رفتاری را تذکر می‌دهیم.

انتهای پیام/645/.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۸ عضو یک شرکت هرمی
  • نوآوری‌ها و محصولات دانش‌بنیان حوزه معدن تجاری‌سازی می‌شوند
  • پیام کرمان آیدکس، آغاز گذر از اقتصاد مبتنی بر منابع به اقتصاد مبتنی بر دانش است
  • رقابت ۲ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز برای تکنولوژی‌های آینده
  • برنامه‌ریزی برای صادرات محصولات دانش‌بنیان
  • فرصت‌ صادرات برق به اروپا در شرکت‌های دانش‌بنیان‌
  • توافق‌نامه‌ای برای حمایت از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان
  • تولید انبوه محصولات دانش‌بنیانی مورد حمایت وزارتخانه‌ها قرار گیرد
  • درآمد مردم لرستان افزایش یابد/ رفاه اجتماعی را ارتقا دهیم
  • آمارسازی اشتغال یعنی پاک کردن صورت مسئله