Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@09:48:24 GMT

آلونسو: زود است ما را از صف مدعیان خارج کنید

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۴۷۵۷۹

آلونسو: زود است ما را از صف مدعیان خارج کنید

مدافع چلسی عقیده دارد شکست برابر ولورهمپتون نباید باعث شود تا این تیم را از جمع مدعیان خارج کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میرور، در رقابت های این هفته لیگ برتر چلسی در دیداری عجیب با نتیجه ۲ بر ۱ مغلوب ولورهمپتون شد تا شاگردان ساری شکستی دیگر را تجربه کنند. تنها گل آبی های لندن را در این دیدار لوفتوس چیک به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مارکوس آلونسو مدافع چلسی در پاسخ به این سوال که این شکست باعث خواهد شد چلسی از صف مدعیان قهرمانی خارج شود گفت: صحبت از این جور مسائل خیلی زود است. درست است که شکست غافلگیرانه ای متحمل شدیم ولی نباید هنوز به این فکر کنیم که چقدر با صدر جدول فاصله داریم. خیلی به جدول رده بندی فکر نمی کنم. الان بازی با منچسترسیتی را در پیش داریم که محکوم به بردن هستیم. باید بتوانیم این دیدار را ببریم در غیر این صورت کارمان برای رسیدن به صدر سخت خواهد شد. در کریسمس بازیهای زیادی در پیش است و باید خودمان را برای برنامه فشرده آماده کنیم.

او در ادامه گفت: در بازیهای اخیر خودمان خوب ظاهر نشدیم. بیشتر بازی فردی به نمایش گذاشتیم و به اصول و تاکتیک تیم پایبند نبودیم. این شرایط باعث شده است تا نتوانیم مانند ابتدای فصل که 12 بازی بدون شکست داشتیم ظاهر شویم. امیدواریم بازی با سیتی شروعی دوباره برای ما باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال چلسی مارکوس آلونسو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۷۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار بزرگ شاگردان آلونسو از باخت؛ ادامه شکست ناپذیری لورکوزن

بایر لورکوزن دقیقه ٩٠ از شکست خانگی فرار کرد تا همچنان به رکورد تاریخی خود ادامه دهد.

به گزارش مشرق، در هفته سی و یکم رقابت‌های بوندسلیگا آلمان از ساعت ۲۰ امشب تیم فوتبال بایر لورکوزن در ورزشگاه خانگی خود به مصاف اشتوتگارت رفت.

شاگردان ژابی آلونسو که قهرمانی خود را در مسابقات بوندسلیگا قطعی کردند بعد از تساوی در نیمه نخست مقابل حریف در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم دو بار از اشتوتگارت گل خوردند.

دقیقه ۶١ امین ادلی یکی از گل های خورده را جبران کرد. در حالی که به نظر می‌رسید لورکوزن بعد از ۴۶ بازی شکست بخورد اما دقیقه ٩۶ بازی روبرت آندریش گل مساوی را زد تا لورکوزن به روند شکست ناپذیری خود همچنان ادامه دهد.

دیگر خبرها

  • عشق تیاگو سیلوا به چلسی: یک روز به این تیم برمی‌گردم
  • سیلوا: دوران حضورم در چلسی به پایان رسیده است
  • مدافع استون ویلا نمک به زخم چلسی پاشید!
  • ژابی آلونسو: می‌خواهیم شکست ناپذیر بمانیم
  • واکنش جالب توییتر وولفسبورگ به بازگشت‌های لحظه آخری بایرلورکوزن / عکس
  • چهل و شش بازی بدون شکست: پادشاه شکست نمی‌خورد
  • فرار بزرگ شاگردان آلونسو از باخت؛ ادامه شکست ناپذیری لورکوزن
  • ژابی آلونسو تایم؛ عملکرد فوق‌العاده بایرلورکوزن در کامبک زدن پس از دقیقه ۹۰
  • تداوم شکست‌ناپذیری تیم آلونسو با فرار از شکست خانگی
  • لورکوزن در آخرین ثانیه از شکست گریخت/ ادامه روند شکست‌ناپذیری تیم آلونسو