Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-05@19:15:22 GMT

شمارش معکوس برای پایان انتظار  سروش+عکس

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۴۷۷۴۱

شمارش معکوس برای پایان انتظار  سروش+عکس

به گزارش وانانیوز، 

تیم فوتبال پرسپولیس که مدافع عنوان قهرمانی رقابت های لیگ برتر است، با محرومیت از 2 پنجره نقل و انتقالاتی روزهای سختی را سپری کرد و فشار زیادی در برخی مقاطع به بازیکنان این تیم وارد شد.

 

سرخ ها که می دانستند از نیم فصل دوم می توانند بازیکن جذب کنند، در تابستان با 4 بازیکن توافق کردند که آنها را در پنجره زمستانی به خدمت بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از این بازیکنان سروش رفیعی بود که نیم فصل متفاوتی را هم از سه خرید دیگر پرسپولیس تجربه کرد. 

 

رفیعی برای نیم فصل اول تیم فولاد را انتخاب کرد و در اهواز کار خود را استارت زد. اما یک مصدومیت کهنه و اقدامات او برای درمان، کشمکشی میان این بازیکن و باشگاه فولاد به وجود آورد. این مسئله به قدری ادامه دار شد که نهایتا به جدایی سروش از فولاد انجامید. بدین ترتیب او از چند هفته پیش به تهران سفر کرد تا در تمرینات تیم بعدی اش یعنی پرسپولیس حاضر شود.

 

 

سروش که در اوایل لیگ هجدهم از لحاظ آمادگی بدنی شرایط ایده آلی نداشت، این روزها با انگیزه و شرایطی به مراتب بهتر از قبل مشغول تمرین است و منتظر پایان یافتن محرومیت پرسپولیس است.

 

پرسپولیس تا جمعه هفته آینده مشغول بازی های نیم فصل اول خواهد بود و پس از آن با پایان محرومیت می تواند با تیم کامل و اضافه شدن خریدهایش به کار ادامه دهد. البته این بازیکنان جدید یعنی شیری، شریفی، ترابی و رفیعی باز هم نزدیک به 2 ماه باید صبر کنند تا تعطیلات لیگ تمام شود و سرانجام با پیراهن پرسپولیس در رقابت های لیگ به میدان بروند.

 

عکس از امیرحسین خیرخواه

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۷۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت ستاره بارسا به بازیکنان: انتظارش را نداشتم!

به گزارش "ورزش سه"، روکر در پنجره نقل و انتقالات زمستانی سال گذشته به بارسلونا پیوست و انتظار می‌رفت که درخشش او در فوتبال برزیل در این تیم تحت هدایت ژاوی ادامه داشته باشد اما شرایط به شکل کاملا متفاوتی برای او پیش رفت.

هواداران و مدیران بارسلونا منتظر تماشای توانایی و استعداد خاص برزیلی این بازیکن در زمین بودند اما سرمربی بارسا تصمیم گرفت که فرصت زیادی برای نشان دادن به او ندهد و به بازیکنان با تجربه‌تری که پیش از این خودشان را ثابت کرده بودند در دیدارهای حساس باقی مانده اطمینان کند.

چند رسانه اسپانیایی و برزیلی پیش از این مدعی شده بودند که این بازیکن از وضعیتی که در حال حاضر در بارسا دارد راضی نیست و حتی گفته شده بود که این احتمال وجود دارد که در پایان فصل به صورت قرضی راهی تیم دیگری شود تا فرصت بیشتری برای حضور در میدان داشته باشد.

حالا روزنامه موندو دیپورتیوو خبر داده است که روکه در روزهای اخیر در گفتگو با دوستان نزدیکش در رختکن بارسلونا مدعی شده که انتظار چنین شرایطی را در این تیم نداشته و پیش از پیوستن به این باشگاه فکر می‌کرده که فرصت بیشتری برای بازی در این فصل خواهد داشت. فاش شدن این اظهارات باعث شده که شایعه جدایی احتمالی او در پایان فصل بیش از پیش جدی به نظر برسد.

دیگر خبرها

  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • اقدام عجیب درویش برای تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها
  • ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • کشدارترین حواشی قبل از بازی پرسپولیس و سپاهان بی‌تاثیر بود؛ بدون دست هم می‌توانست بازی کند!
  • شمارش معکوس برای تقسیم تهران /استان های غربی و شرقی با محوریت کدام شهرها تشکیل می شود؟
  • مامور سپاهان برای از کار انداختن سروش (عکس)
  • شکایت ستاره بارسا به بازیکنان: انتظارش را نداشتم!
  • شمارش معکوس آغاز نمایشگاه کتاب تهران و درگذشت پل آستر
  • هفت محبوب پرسپولیس در باشگاه صدتایی‌ها