Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،  در دومین هفته آذر ماه، بازار سهام همزمان با اعلام خبر‌هایی از تصویب افزایش قیمت خودرو‌های داخلی به زیر ۵ درصد حاشیه بازار و اعلام رسمی آن از هفته آینده شاهد تحرک معامله‌گران در گروه خودرویی‌ها بود که تداوم ارز‌های تدریجی حقوقی‌ها چندان با انتظارات معامله‌گران برای شکل‌گیری صف خرید پایدار همراه نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  همچنین به صرفه نبودن سرمایه‌گذاری در بازار ارز و سکه به تبع اقدامات سلبی و امنیتی و در عین حال کاهش تحرک برخی بازیگران در بازار‌ها باعث شده، تا انگیزه برای حضور در بازار‌ها دست کم برای مدتی کوتاه کمرنگ‌تر شود.

این در حالی است که استراتژی کوتاه مدت نگری در برخی گروه‌ها اگرچه استوار شده، اما تردید از چشم انداز فروش و سودآوری شرکت‌ها در دوره‌های عملکردی پیش رو باعث شده تا بازار سهام همچنان دست به عصا گام بردارد.

در این میان شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در دهمین روز آذر ماه با روند منفی ۳ هزار و ۹۱۸ واحدی معاملات خود را آغاز کرد و در کانال ۱۵۹ هزار و ۸۵۳ واحدی متوقف شد.

به علاوه در روز یکشنبه یازدهمین آذر ماه با رشد ۳ هزار و ۲۸۴ واحدی به پله  ۱۶۳ هزار و ۱۳۸ واحدی صعود کرد.

همچنی دوزادهمین روز از آذر ماه با روند صعودی ۳ هزار و ۱۶۶ واحدی به پله ۱۶۶ هزار و ۳۰۴ واحدی رسید که این رقم بیشترین میزان رشد طی هفته گذشته بوده است.

این در حالی است که در روز سیزدهمین، روز آذر ماه شاخص با روند منفی ۶۰۳ واحدی به پله ۱۶۵ هزار و ۷۰۱ واحدی سُر خورد.

در معاملات بورس چهاردهمین روز آذر شاخص با رشد یک هزار و ۵۰۶ واحدی در پله ۱۶۶ هزار و ۸۵۹ واحدی متوقف شد.

بر این اساس روند منفی شاخص و توقف در نیمه کانال ۱۶۶ هزار واحدی در هفته گذشته حاکی از نوسان کلیه نماد‌ها در تالار بورس بوده است.   انتهای پیام/

منبع: وانا

کلیدواژه: معاملات بورس آذر ماه شاخص ارزش سهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۷۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۲۰۷ هزار واحدی بورس در شروع معاملات

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) با رشد ۱۲۰۷.۲۰ واحدی به ۲،۲۶۶،۱۲۴.۵۶ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۱۴۶۷.۱۵ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۸۳۲.۷۶۹ میلیارد سهم بود که طی ۴۱،۵۰۷ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۶،۵۲۰.۲۱۵ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۸،۲۹۱،۶۰۷.۰۸۱ میلیارد ریال شد.

کد خبر 6096806 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • شاخص بورس امروز ۱۷ اردیبهشت/افت ۲۰۶۴۷ واحدی
  • گزارش روزانه بورس ۱۷ اردیبهشت؛ شاخص کل ۲۰ هزار واحد ریخت
  • افت بیش‌از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل بورس در شروع معاملات
  • بورس امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت/ افت ۵ هزار واحدی شاخص
  • افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • ریزش ۵ هزار واحدی شاخص بورس
  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت؛ افت ۵ هزار واحدی شاخص کل
  • بورس امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • رشد ۱۲۰۷ هزار واحدی بورس در شروع معاملات