Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- خطيب موقت نماز جمعه تهران گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامي در غياب امام زمان (عج) به عنوان نايب ايشان است و بايد سران سه قوه مطيع ولي فقيه بوده و برنامه هاي خود را زير نظر رهبري اجرا کنند.

به گزارش خبرنگار ايرنا، آيت الله «محمدعلي موحدي کرماني» در خطبه نخست اين هفته نماز جمعه تهران افزود: اگر امام زمان (عج) امروز حضور داشت حکومت را بر مبناي اسلام اداره مي کرد که البته رهبر معظم انقلاب نيز در غياب ايشان همين کار را انجام مي دهد و سياست هاي کلي کشور در امر فرهنگ، اقتصاد، نظامي، انتظامي و ديگر امور به مديريت ايشان و با مشورت با مجمع تشخيص مصلحت نظام تعيين و ابلاغ مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي از کم توجهي به سالروز آغاز امامت حضرت مهدي (عج) انتقاد کرد و ادامه داد: خداوند متعال مي فرمايد سنت و قانون ما در نظام خلقت اين است که مي خواهيم مستضعفان را از دست مستکبران نجات دهيم و اينکه حضرت مهدي (عج) با ظهور خود دنيا را پر از عدل و داد و حکومت عدل الهي و جهاني را در سراسر کره زمين حاکم مي کند بر اساس همين سنت است.
موحدي کرماني به حکومت پيامبراني مانند موسي، يوسف، داود، سليمان، ذوالقرنين، پيامبر اکرم (ص) و حضرت علي (ع) اشاره کرد که بر اساس سنت الهي شکل گرفته و پيروز شدند و اضافه کرد: در پايان همه اين حکومت ها، حکومت جهاني حضرت مهدي (عج) است؛ البته شرط خداوند متعال براي اينکه مستضعفان زير سلطه مستکبران نباشند اين است که آنها به ميدان بيايند و توطئه هاي ظالمان را نقش بر آب کنند.
وي با استناد به آيات قرآن تاکيد کرد حق مانند درخت تنومندي است که ريشه هاي آن فرسنگ ها در زمين فرو رفته است و شاخه هايش به آسمان صعود کرده و البته اين درخت (حق) ماندني است اما باطل همانند بته اي روي زمين مي رويد و حتي با فشار دست يک بچه از ريشه بيرون مي آيد.
وي از مسئولان خواست به اين آيه قرآن توجه کنند که «خداوند مي فرمايد ما بندگاني داريم که به آنان نعمت داديم تا اين نعمت را به ديگران برسانند، به آنها قدرت داديم تا به نفع مظلومان استفاده کنند و آنان را از ظلم برهانند و به نفع گرسنه ها از اين قدرت استفاده کنند و گرفتاران را نجات دهند؛ اگر آنان به اين خواست و وظيفه عمل کردند نعمت را در دست آنها حفظ مي کنيم اما اگر نرسيدند نعمت را به دست ديگري مي دهيم؛ اين حکم و اراده خداوند است».
«مستضعفان نيز بايد توجه داشته باشند اگر مي خواهند نجات يابند بايد پاک و دين باور باشند و جايي که فرمان دفاع داده مي شود حرکت کنند».
وي اضافه کرد: مردم ايران زماني که ما خوار و ذليل بوديم و شاه برده آمريکا بود، به ميدان آمدند و از شاه ابزار انزجار کردند و در نهايت پيروز شدند.
آيت الله موحدي کرماني تصريح کرد: ائمه اطهار و امامان عليهم السلام مامور برپا کردن حق به شمار مي روند؛ به شرط آنکه که مردم نيز همراهي کنند. زيرا تاريخ نشان داده است زماني که مستضعفان با امام خود همراه نشدند ذليل دست حجاج ها و يزيدي ها شدند و اکنون سنت الهي بر اين است که مردم جهان بايد همراه حضرت مهدي (عج) باشند تا ريشه ظلم قطع شود.
علمي*1883*1961*
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۷۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت بیمارستان بهارستان از محل مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب

طهماسب نجفی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه در بازدید از پروژه بیمارستان بهارستان (مرکز جامع درمان سرطان)، روند رفع پایانی نواقص پروژه را مناسب ارزیابی کرد و گفت : با توجه به پیگیری‌های مکرر صورت گرفته، رفع نواقص این پروژه مناسب بوده است و امیدواریم که این روند تا ۱۰ اردیبهشت ماه به اتمام برسد.

وی گفت: تاکنون بیش از هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده که پس از بهره برداری می‌تواند کل منطقه غرب کشور و حتی مناطقی از شمال غرب را پوشش درمانی بدهد.

نجفی با بیان اینکه پروژه بیمارستان بهارستان از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور به استان است، گفت: این طرح، طرحی مهم و کلیدی است که تمام خدمات آن به بیماران کاملا رایگان است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه همچنین از خیرین سازنده همراه سرا واقع در مجتمع بیمارستانی امام رضا تقدیر کرد. این همراه سرا ۳۸۰۰ متر زیر بنا دارد و در ۴ طبقه هتلی و یک طبقه لابی و ۲ طبقه زیرزمین (غذاخوری و تاسیسات) ساخته شده است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • از ایران تا پاکستان/ شعر شاعر پاکستانی در استقبال از غزل رهبر انقلاب
  • شعر شاعر پاکستانی در استقبال از غزل رهبر انقلاب
  • تعاون به عنوان رکن مهم مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است
  • دیدار جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • گام اول فصلنامه «ماجرا»، پرداختن به خاطرات و کارنامه رهبر معظم انقلاب است
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • ساخت بیمارستان بهارستان از محل مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب
  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید