Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام مختاری با اشاره به ۱۶ آذر و گرامیداشت روز دانشجو، گفت: دانشجویان عقبه استکبارستیزی و عدالت خواهی خود را فراموش نکنند و با روحیه انقلابی و عدالتخواهی مسیر شهدا را ادامه دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «محمد مختاری» ظهر امروز (16 آذر) در خطبه های نماز جمعه بیرجند اظهار کرد: امروز فضای مجازی، شبکه های اجتماعی و رسانه های استکباری تلاش می کنند معجون مسمومی از شهوات و شبهات را به خوراک ملتها و جوانان دهند و سمپاشی و شبهه افکنی می کنند که اگر ایمان ما قوی نباشد کم می آوریم لذا باید تفکر، تعقل، مطالعه، عمل و توسل به اولیای الهی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه باید با حصار و سنگر ایمان در این دنیا با عشق به خدا و اولیای الهی زندگی کنیم، افزود: باید روز به روز ایمان خود را تقویت کنیم.

 

وی با اشاره به 16 آذر و گرامیداشت روز دانشجو، گفت: دانشجویان عقبه استکبارستیزی و عدالت خواهی خود را فراموش نکنند و با روحیه انقلابی و عدالتخواهی مسیر شهدا را ادامه دهند.

 

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه بسیاری از مسائل بر مدار فرهنگ است، عنوان کرد: مشکلات و بدبختی های که گریبان ملتها و کشورها را گرفته به خاطر فرهنگ استکباری است و این فرهنگ درد جامعه امروز است.

 

حجت الاسلام مختاری با تاکید بر اینکه فرهنگ استکبار بر دنیا حاکم است، افزود: اروپا و آمریکا دست به دست هم دادند و وحشیانه به مردم یمن ستم می کنند چرا که فرهنگ استکباری به هر قیمتی ملت ها را در سلطه و چنگ خود می گیرد.

 

وی بیان کرد: هشت سال جنگ تحمیلی، تحریم‌ها و نقض برجام ثمره فرهنگ تلخ استکباری است و فرهنگ غرب فرهنگ نفاق، فسق و فجور، ظلم و تباهی، وحشی گری و تباهی با لباس میش و دستکش های مخملی است.

 

حجت الاسلام مختاری با اشاره به اینکه ریشه تمام بدبختی ها فرهنگ استکباری است، تاکید کرد: اما درد بدتر این است که عده ای روشنفکرنما در داخل کشور هنوز باور ندارند و به دنبال این هستند که کشور ما را به سمت بن بست تفکر مادی ببرند.

 

وی با اشاره به اینکه یکی از شهردارها سخن از آوردن مدیر خارجی می زند، گفت: ما به فرهنگ بیگانه نیاز نداریم و این درد است که برخی با اعتماد به اروپا و آمریکا می خواهند مشکلات را حل کنند.

 

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه برخی هنوز در خواب خرگوشی هستند و یکی از نمایندگان مجلس می گوید ما مقصر بودیم که آمریکا از برجام خارج شده است، افزود: اما ایران دو سال یک طرفه برجام را اجرا کرده آیا کافی نیست؟

 

به گفته وی ملت ایران اسلامی اجازه نمی دهند نفوذی ها و افراد جاهل ما را به سمت فرهنگ غربی ببرند چرا که تنها راه نجات بازگشت به فرهنگ انقلابی اسلام و اهل بیت علیه السلام است.

 

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه در کشور مشکلات اقتصادی داریم اما یک طرف این مشکلات به استکبار و فرهنگ استکباری و نفوذی ها برمی گردد، عنوان کرد: متاسفانه این افراد بر اقتصاد مقاومتی تمرکز نکردند و فرهنگ اسلامی را باور و عملیاتی نکرده بودند.

 

حجت الاسلام مختاری با تاکید بر اینکه فرهنگ اسلامی، خدایی و عقلانی است و نیاز به اصلاح ندارد بلکه نیاز به فهم و اجرا دارد، گفت: اگر افرادی که سخن از اصلاح فرهنگ اسلامی می زنند عرضه ندارند کنار بروند و میدان را به جوانان انقلابی بدهند.

 

وی بیان داشت: اگر کسی فرهنگ اسلامی را رعایت نمی کند قطعا وابسته به فرهنگ مادی و غربی هستند و اگر گرفتار فرهنگ استکباری شویم از چاله به چاه می افتیم و آخرت خود را از دست خواهیم داد.

 

امام جمعه موقت بیرجند تاکید کرد: ملت ایران هرگز اجازه نمی دهند این اتفاق بیافتد لذا باید همه فرهنگ اسلامی را در جامعه پیاده کنند و هرگز التماس و ذلت در مقابل استکبار نداشته باشیم.

 

 

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس استان سمنان خراسان جنوبي بیرجند دولت کانون های فرهنگی هنری مساجد حوزه هنری روزنامه روز جهانی معلولان امام جمعه موقت بیرجند فرهنگ استکبار ستیزی فرهنگ اسلامی خراسان جنوبي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۷۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت زائران عمره به کشور آغاز شد

حسام قربانعلی، سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه عملیات اعزام زائران عمره که از روز سوم اردیبهشت آغاز شده بود با انجام ۲۲ پرواز به پایان رسید و از امروز ۱۳ اردیبهشت پروازهای بازگشت زائران عمره به کشور آغاز خواهد شد.

او اظهار کرد: عملیات اعزام زائران عمره پس از ۹ سال در قالب  توافق‌ بین جمهوری اسلامی ایران و دولت عربستان سعودی انجام شد و امروز پس از اعزام آخرین گروه زائران حج عمره عملیات بازگشت پس از ۱۰ روز  آغاز می شود.

قربانعلی  با بیان اینکه  بخش‌های مختلف هواپیمایی جمهوری اسلامی برای انجام مناسب این عملیات برنامه‌ریزی کردند گفت: از آنجا که با پایان عملیات حج مفرده، عملیات اعزام زائران حج تمتع نیز در پیش است، ما باید به گونه‌ای برنامه ریزی می‌کردیم که در زمان مربوط بتوانیم به بهترین شکل پاسخگوی زائران بیت‌الله الحرام باشیم. 

وی تاکید کرد: عملیات اعزام زائران عمره ۱۴۰۳ بامداد روز سوم اردیبهشت از فرودگاه امام خمینی (ره) آغاز شد و طبق هماهنگی با دیگر دستگاه‌های متولی مقرر شد با ۴۴ پرواز رفت و برگشت ۵ هزار و ۶۱۰ زائر اعزام شوند. 

وی یادآور شد: عملیات اعزام زائران عمره امسال از ۱۱ فرودگاه کشور شامل تهران، زاهدان، اهواز، تبریز، یزد، کرمان، بندرعباس، ساری، اصفهان و شیراز انجام شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • تزریق فرهنگ استکباری برای جلوگیری از پیشرفت است
  • بصیرت افزایی بزرگترین ضربه به طرح‌های استکباری دشمنان است
  • دریادار سیاری: تزریق فرهنگ استکباری برای جلوگیری از پیشرفت است
  • بازگشت زائران عمره به کشور آغاز شد
  • اصلاح کشور از مسیر مدرسه می‌گذرد
  • معرفی رئیس تبلیغات اسلامی جغتای
  • اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان است
  • اساتید مدرسه علمیه بوشهر تجلیل شدند
  • رئیس دیوان عالی کشور: منشأ موج بیداری دانشجویان آمریکایی، انقلاب اسلامی است
  • جنبش دانشجویی، سازمان استکباری آمریکایی-صهیونیستی را به هم ریخت