Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌شمالی گفت: موثرترین نهاد برای دانش‌آموزان در ارتباط با نماز، آموزش‌وپرورش و مدارس به‌شمار می‌روند بنابراین معلمان و مسئولان آموزش و پرورش توجه داشته باشند که تنها راه بیمه کردن جوانان و نوجوانان برای آینده، نماز است. ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱ استانها خراسان شمالی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بجنورد، اظهار داشت: متاسفانه برخی مدیران بعد از گذشت 6 سال فعالیت بنده در این استان، رنگ مصلای امام خمینی (ره) و نماز جمعه را ندیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله موحدی کرمانی؛ خطیب نمازجمعه 16 آذرحجت‌الاسلام قرائتی در سمنان: نمازخانه‌ها در طول مسیر زائران رضوی افزایش یابدامام خامنه‌ای: اقامه نماز در مدارس برترین تضمین سلامتی جامعه است

وی در این خصوص افزود: امروز شاهد این هستیم که استاندار خراسان‌شمالی که دیروز معرفی شد اکنون در نماز جمعه شرکت کرده و این اقدام بسیار ارزشمند است و باید مدیران شهرستانی و استانی از این حرکت انقلابی درس بگیرند تا پیشرفت و توسعه در استان رقم بخورد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به اهمیت نماز در قرآن و روایات تصریح کرد: شیطان از کسی که به نماز خود اهمیت می‌دهد ترس دارد اما اگر کسی در نماز سست باشد و آن را سبک بشمارد، راه برای نفوذ شیطان باز می‌شود لذا ریشه تمام گناهان و معصیت‌ها از جمله اختلاس و دزدی بی نمازی و سبک شمردن آن است.

امام جمعه شهرستان بجنورد با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری نسبت به اقامه نماز در مدارس خاطرنشان کرد: موثرترین نهاد برای دانش‌آموزان در ارتباط با نماز، آموزش‌وپرورش و مدارس به‌شمار می‌روند لذا معلمان و مسئولین آموزش و پرورش توجه داشته باشند که تنها راه بیمه کردن جوانان و نوجوانان برای آینده، نماز است.

وی با بیان اینکه مدیریت بسته کشور با اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان باز شد خاطرنشان کرد: جوانان با اجرای این قانون امیدوارتر شدند اما باید مدیران بازنشسته در سال آخر خدمت خود اصول مدیریت و تجربه را به جوانان برای اداره کشور بیاموزند تا در آینده دچار  قحط‌الرجال نشویم که اکنون در برخی مواقع دچار این معضل شده‌ایم.

یعقوبی در پایان با بیان اینکه اروپا 7 ماه است که جمهوری اسلامی را سر کار گذاشته، اضافه کرد: آمریکا و کشورهای جیره‌خور آن، نامرد هستند و اگر واقعا دولت‌مردان به حرف مقام معظم رهبری رسیده‌اند وقت را تلف نکرده، خجالت را کنار گذاشته و جلوتر نروند چراکه ملت ایران تاکنون ناز کسی را نکشیده است لذا نباید کاری کرد که عزت مردم و جمهوری اسلامی زیر سوال برود.

انتهای پیام/ ز

R7719/P41362/S6,55/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۸۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطبه های نماز جمعه نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا  و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، دفاع دانشجویان غیر مسلمان از مردم مظلوم فلسطین و غزه بازتاب نامه‌‌های مقام معظم رهبری و فعالیت‌های فرهنگی انقلاب اسلامی است.

 نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: حرکت دانشجویان کشورهای غربی برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین و غزه بازتاب نامه‌های مقام معظم رهبری و نشان دهنده این است که حرف حق جای خود را باز خواهد کرد.

 آن هم دانشجویانی که مسلمان نیستند و چه بسا این حرکت بازتاب همان نامه‌ها باشد و نشان دهنده این است که حرف حق جای خود را باز خواهد کرد و راه خود را پیش خواهد برد.

 به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان، آیت‌الله مصطفی محامی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته زاهدان گفت:  یکی از راه‌های تحصیل تقوای الهی تلاش برای ارتقا علمی، فرهنگی و رشد اقتصادی جامعه اسلامی است.

امام جمعه زاهدان ضمن اشاره به ۲۵ شوال تسلیت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) عنوان کرد: امام صادق(ع) نمونه انسان کامل، پیشتاز، پیش‌رو و یک نمونه عالی برای بندگی صالح و شایسته خدا بود که دوست و دشمن به عبادت، زهد، علم، اخلاق، عرفان و معنویت ایشان شهادت دادند.

وی گفت: به واسطه اینکه سن امام صادق(ع) بیشتر از سایر ائمه بود به نام شیخ‌الائمه شناخته می‌شوند و ایشان در سن۳۱ سالگی به امامت رسیدند و ۳۴ سال امامت داشتند و در سن ۶۵ سالگی به دست منصور دوانیقی به شهادت رسیدند. وی گفت: ما باید از امام صادق(ع) درس بگیریم و در جهت تقویت وحدت، اتحاد و انسجام امت اسلامی و نیز تقویت مکتب اهل بیت(ع) و ترویج معارف مکتب اهل بیت(ع) با فرستادن فرزندان مستعد خود به حوزه‌های علمیه تلاش کنیم تا با معارف اسلام آشنا و در برابر هجوم دشمنان از اسلام ناب دفاع کنند و مبلغ شایسته‌ای باشند.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید آیت‌الله مرتضی مطهری و تبریک روز معلم با اشاره به عملیات وعده صادق عنوان داشت: عملیات وعده صادق نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت بود و ایران اسلامی توان نظامی، دفاعی، علمی و اطلاعاتی خود را به رخ دشمنان جهان اسلام کشید و با اقتدار کامل این عملیات را انجام داد و دل مسلمانان و آزادی خواهان جهان را شاد کرد.نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان بیان داشت: در عرصه بین‌المللی همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند جریان فلسطین و غزه در صدر اخبار است خصوصا در این روزها که دانشجویان و دانشگاهیان آمریکا و اروپا هم به طرفداری از مردم غزه به میدان آمده اند و علیه رژیم غاصب صهیونیستی شعار می‌دهند و می‌بینیم که چه برخوردهایی با آن‌ها ‌می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • خطبه های نماز جمعه نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان
  • عزت و اقتدار یک کشور در گرو هدایت صحیح نوجوانان وجوانان است
  • سرانه فضای ورزشی مدارس اردبیل ۲.۵ برابر شد
  • دولت اژدهای هفت سر فساد را در بخش‌های مختلف شناسایی کند
  • تعالیم اندیشه عفاف و حجاب در مدارس در اولویت باشد
  • نقش تاثیرگذار مادران برای جذب جوانان به مساجد
  • اقامه نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • خبر مهم برای معلمان غیردولتی؛‌ کاهش محسوس ساعات کاری در هفته با بیمه کامل
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمودی
  • ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان با آرمان‌های انقلاب اسلامی