Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا ، سارا آذری روز جمعه پس از باخت 5 بر صفر تیمش برابر ذوب آهن در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر در گفت و گو با خبرنگاران افزود: امروز بازیکنانم به خاطر این که اولین بازی بود، استرس بر توانایی هایشان غلبه کرد تا ما شاهد اولین باخت خود باشیم ولی در کل از بازیکنانم رضایت دارم .
وی با اشاره به اینکه پیش بینی بازی سخت را مقابل تیم ذوب آهن داشت، گفت: اکثر بازیکنانم رده پایه هستند، امیدوارم در بازی های بعدی با تمرینات مکرری که برایشان در نظر گرفته ام ، بتوانند بهتر ظاهر شوند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرمربی تیم سپیدار قائمشهر با بیان اینکه 22 هفته بازی های لیگ برتر بانوان وقت کافی برای تجربه کردن و امتیاز گرفتن است، افزود: در طول این مدت همه چیز تغییر خواهد کرد و ما هم فرصت داریم تا با مشاهده بازی ها و آنالیز تیم های حریف بر قدرت تیم خود اضافه کنیم.
آذری گفت: تیم ذوب آهن سالیان سال در لیگ برتر حضور دارد و با بازیکنان تیم ملی و با تجربه خود امروز بازی خوبی را به نمایش گذاشت و بازیکنان ما از بازی امروز هم درس گرفته اند.
وی بازی بعدی تیمش را با آذرخش تهران اعلام کرد و افزود: اگر چه این تیم هم سال قبل در مسابقات لیگ برتر حضور داشت، اما تلاش خواهیم کرد تا با تمرینات بیشتر و تجدید قوا برابر حریف حاضر شویم و نتیجه بگیریم .
دو تیم فوتبال بانوان سپیدار مازندران و ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته اول لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاههای کشور امروز روز جمعه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر رو در روی یکدیگر قرار گرفتند.
تیم فوتبال بانوان ذوب آهن با پیروزی پنج بر صفر مقابل تیم سپیدار مازندران سه امتیازی شد.
فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان 16 آذرماه سال جاری با حضور 12 تیم آغاز شد.
7334/1654
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف استرس بازی تیم ملی لیگ برتر فوتبال مسابقات لیگ برتر منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۸۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست شاگردان ویسی در یک بازی تدارکاتی

ایسنا/خوزستان تیم فوتبال فولاد خوزستان در اولین بازی تدارکاتی خود در سال جدید شکست خورد.

تیم فولاد خوزستان امروز(چهارشنبه) طی دیداری دوستانه مقابل فولادنوین به میدان رفت.

به گزارش ایسنا، عبدالله ویسی سرمربی فولاد در این بازی دوستانه و به خصوص از ابتدای نیمه دوم تعداد زیادی از بازیکنان جوان را به زمین فرستاد تا شناخت بیشتری نسبت به این بازیکنان پیدا کند.

این بازی در پایان با حساب ۲ بر یک به سود فولاد نوین به پایان رسید. 

فولادی‌ها برنامه‌های آماده‌سازی خود را در روزهای آینده نیز ادامه خواهند داد؛ در این برنامه دو بازی دوستانه دیگر هم گنجانده شده که دیدار بعدی روز شنبه 11 فروردین با صنعت نفت آبادان خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حرفهای عجیب سرمربی استقلالی در مورد جادوگری!
  • نابسامانی مدیریتی وخریدهای جنجالی/ شوک‌هایی که رنگ زردها را پراند
  • «صفر دو» سال تابش خورشید فوتبال در قزوین
  • شکست شاگردان ویسی در یک بازی تدارکاتی
  • همه مدعیان صعود بردند، جز قهرمان لیگ‌برتر!
  • دشان: بردیم ولی قرار نیست به هوا بپرم!
  • برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال جوانان بانوان
  • استارت سرخپوشان با حضور هواداران در سال جدید
  • افشاگری در خصوص بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس
  • تمرینات تیم فوتبال صنعت نفت آبادان زیر نظر سرمربی جدید