Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: دختری 5 ساله توسط مردی بیمار از مهدکودک ربوده و مورد تجاوز قرار گرفت.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، پلیس Police تگزاس یک مرد پدوفیل را که پس از تجاوز Rape به دختری 12 ساله او را باردار کرد، دستگیر کرد.

طبق گزارش پلیس، فرانک اورتگا پس از این که قربانی را در سن 5 سالگی از مهدکودک ربود او را تا سن 12 سالگی مورد تجاوز قرار داد و در نهایت زمانی که قربانی 32 هفته باردار بود راز جنایتش فاش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی زمانی که متوجه وضعیت وخیم قربانی شد با رها کردنش در کنار درب بیمارستان پا به فرار Escape گذاشت.

ماموران پلیس پس از تماس پزشکان با اداره پلیس، فورا به بیمارستان مذکور اعزام شدند و با شکایت قربانی مبنی بر آزار و اذیت های بی وقفه متهم تحقیقات خود را آغاز کردند.

ماموران تحقیق پس از چند ماه تعقیب و گریز توانستند متهم را دستگیر کنند.

در حال حاضر فرانک اورتگا با قرار وثیقه یکصد هزار دلاری در زندان Prison است تا جلسه محاکمه اش به زودی برگزار شود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

این زن و شوهر فاسد دختر 14 ساله را برای هوسهای کثیف خود خریدند+عکس خانم معلم بی شرم با دانش آموزش در حیاط مدرسه بی حیایی می کرد! +عکس ساقدوش 17 ساله عروس آبروی داماد سر شناس را برد ! / اعتراف رویا آقای بازیگر معروف ایرانی دیگر نمی تواند راه برود !+عکس اعتراف نامادری به قتل وحشتناک دختر 12 ساله ناظم و معلمان مدرسه همدانی دانش آموزان را به شوخی کتک می زدند /همگی اخراج شدند+فیلم مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا 10 عکس وحشت آور جهان که واقعی هستند اقدام هولناک با داماد 25 ساله در شب عروسی + عکس این مرد 95 ساله جلاد هیتلر بود + جزییات این زن سگ هار ا با شکنجه می کشت! / 130 سگ در خانه او زنده بودند !+عکس سقوط هولناک یک مرد در دریاچه تمساح ها + فیلم فداکاری نوجوان 14 ساله برای نجات جان یک سگ+فیلم بیماری نادری که خنده را از این کودک گرفته است+ عکس قتل یک معتاد به بهانه تنبیه / در مرکز ترک اعتیاد کرج چه گذشت !؟

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس Police تجاوز Rape فرار Escape زندان Prison اخبار حوادث تجاوز بیمار دختر عکس مهدکودک عکس فیلم حادثه تروریستی دختر دانش آموز عروسی معلم مرد بیمارستان جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۸۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای

با توجه به اینکه مادر یسنا نمی‌تواند فارسی صحبت کند یکی از افراد نزدیک به خانواده یسنا که تمایل ندارد نامش در گزارش منتشر شود  می‌گوید: «پدر یسنا معلول است و نمی‌تواند راه برود. روز حادثه مادر یسنا طبق معمول فرزندانش را سر زمین برده بود تا نخودفرنگی برداشت کنند. خواهر و برادر یسنا هم مشغول کار بودند.

 یسنا به مادرش می‌گوید که آب می‌خواهد. مادر یسنا از همسایه‌شان یک لیوان آب می‌گیرد و به یسنا می‌دهد. بعد از این موضوع ناگهان یسنا گم می‌شود. مادرش تا نیم ساعت متوجه گم شدن یسنا نمی‌شود. بعد از نیم ساعت متوجه می‌شود و اهالی شروع به جست‌وجو برای یافتن یسنا می‌کنند. هر جا را می‌گشتیم یسنا نبود تا اینکه بعد از ۵ روز یک کایت‌سوار داوطلب هلال‌احمر یسنا را در علفزار نزدیک جایی که مفقود شده بود، زنده پیدا کرد.»

 این فرد در ادامه می‌گوید: «دو، سه نفر در این رابطه بازداشت شدند، اما کارگری حدودا ۳۵ ساله مظنون اصلی بود و وقتی متوجه شد خبر گم شدن یسنا منتشر شده از کلاله خارج که توسط پلیس دستگیر می‌شود. او قصد فروش یسنا را داشته است. غیر از این فرد یکی، دو نفر دیگر هم به عنوان مظنون بازداشت هستند.»

 این فرد در واکنش به این سوال  که با توجه به اینکه یسنا ربوده شده و در حال حاضر در بیمارستان کلاله بستری است آیا امکان آزار و اذیت یا تعرض از سوی متهمان وجود داشته، می‌گوید: «هیچ‌گونه آزار و اذیتی صورت نگرفته است. یسنا فقط از نظر روحی و جسمی تضعیف شده که فعلا باید در بیمارستان بستری باشد.»

منبع: روزنامه اعتماد

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • ماجرای بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسی
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای
  • نیکا قربانی چه کسانی شد؟
  • درخت 500 ساله در گیلان قربانی بی‌توجهی (فیلم)
  • (عکس) بازداشت رباینده دختر ۱۶ ساله
  • جزئیات جدید از پیدا شدن دختر صحرا؛ پشت‌پرده دزدیده شدن «یسنا» فاش شد!
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله/ عاملان درگیری محله فلاح در چنگال پلیس
  • گروگانگیری ۱۰۰ میلیاردی دختر ۲۴ ساله در تهران
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله | عکس
  • اعتراف ربایندگان «یسنا» به جرم خود | اقدام مجرمین بعد از ربودن دختر ۴ ساله