Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه جیرفت: در غرب بر طبق تفکر لیبرالیسم، هر کس که هر طور که مایل باشد، زندگی می کند،که این ولنگاری است اما اسلام دین ولنگاری نیست بلکه اسلام دین بندگی است و هدف انقلاب اسلامی ترویج روحیه تعبد و بندگی است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، حجت السلام رضا سعادت فر امام جمعه جیرفت، درخطبه های نماز جمعه امروز ( 16آذر ) در مصلی جیرفت، گفت: شیطان برای تسلط بر انسان، او را از مسیر درست منحرف کرده، دنیاپرست می کند و با وعده های دروغین فریب می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت السلام سعادت فر گفت: هر انسانی که تحت حکومت و عبودیت شیطان قرار گرفت، بی شک دچار خسران می شود.

امام جمعه جیرفت گفت: آیه ای از سوره نساء اشاره به رفتار شناسی شیطان در مورد کسانی که پیرو و حامی حزب خودش ( شیطان ) هستند، دارد.


وی در ادامه خاطرنشان کرد: شیطان برای حفظ حامیان خود، با وعده های واهی آنها را می فریبد، و هر روز انسان را به طمع چیزی، به گناه و معصیت می کشاند.


سعادت فر با بیان اینکه شیطان، انسان را گرفتار آرزو می کند، ابراز داشت: بین امید و آرزو فرق است، امید همراه با تلاش و کوشش میسر و دست یافتنی می شود اما آرزو اینگونه نیست.
وی افزود: شیطان انسان را امیدوار نمی کند بلکه با وعده های دروغین او را غافل کرده و فریب می دهد.


وی با بیان اینکه وعده دادن دروغین و آرزو سازی کار شیطان است، خاطرنشان کرد: در خانواده و جامعه از وعده های دروغین بپرهیزید.

امام جمعه جیرفت با بیان اینکه یکی ازدلایل درخواست طلاق، همین وعده های دروغینی است، که در زمان خواستگاری داده می شود، افزود: بایستی در زمان خواستگاری خانواده ها صداقت داشته که در غیر این صورت کانون خانواده متزلزل می شود.
وی گفت: آنچه ناهمواری ها و مشکلات زندگی را آسان می کند صبر و استقامت است.


سعادت فر در ادامه به ایام میلاد عبدالعظیم حسنی اشاره کرد و گفت: ایشان با 4 واسطه به امام حسن مجتبی علیه السلام می رسند و ثواب زیارت عبدالعظیم مانند زیارت مرقد مطهر امام حسین علیه السلام است.

امام جمعه جیرفت با بیان اینکه امروز بمباران اخبار و اطلاعات می شویم، و باید اخبار درست را تشخیص دهیم، گفت: ما باید خطوط فکری انقلاب را بشناسیم و هر شخصی که هم فکر انقلاب بود، باید به حرف های آن گوش دهیم.

وی با اشاره به تفکر لیبرالیسم گفت: در غرب بر طبق تفکر لیبرالیسم، هر کس که هر طور که مایل باشد، زندگی می کند، که این ولنگاری است.


سعادت فر ادامه داد: اسلام دین ولنگاری نیست بلکه اسلام دین بندگی است و هدف انقلاب اسلامی ترویج روحیه تعبد و بندگی است.


وی با بیان اینکه روز جهانی معلولین را پشت سر گذاشته ایم، گفت: پیشنهاد بنده این است که خانوادگی از مراکز نگهداری معلولین بازدید کنید که این 2 مزیت دارد، یکی اینکه قدردان نعمت های خداوند خواهید بود و دیگر اینکه در صورت توان مالی به این مراکز کمک کنید.

 

امام جمعه جیرفت به هفته گرامیداشت مدارس غیردولتی اشاره کرد و گفت: 25 درصد از آموزش و پرورش شهر، مراکز غیردولتی هستند که در امر تعلیم و تربیت زحمت می کشند، که قابل تقدیر است.

 وی به روز دانشجو اشاره کردو افزود: این روز را خدمت دانشجویان عزیز تبریک عرضمی کنم.
وی با بیان اینکه گرامی می داریم نام و یاد آیت الله مدرس، گفت: ایشان زاهد بود و به دنیا وابستگی نداشت.
سعادت فر گفت: اگر زهد در وجود نمایندگان نباشد نمی توانند از حقوق مردم دفاع کرده و در مقابل آمریکای جنایتکار ایستادگی کنند.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس استان سمنان خراسان جنوبي بیرجند کانون های فرهنگی هنری مساجد مشهد دولت حوزه هنری خطبه های نماز جمعه امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۸۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه بندرعباس: عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی اسرائیل را منهدم کرد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خلیج فارس، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندرعباس افزود: با این پاسخ مقتدرانه و محکم، قدرت ساختگی و خیالی امریکاییان و رژیم صهیونیستی در رسانه‌های غربی نابود شد.

امام جمعه بندرعباس افزود: امروز استکبار جهانی به دریوزگی دچار شده و فهمیده است که اگر به یمن حمله کند پاسخی محکم‌تر دریافت می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در بخشی از سخنان خود به پیمان ابراهیم اشاره کرد وگفت: کشور‌های همسایه برای تامین امنیت با رژیم غاصب صهیونیستی پیمان می‌بندند در حالی که با این پاسخ مقتدارنه سپاه کشورمان فهمیدند صهیونیست هانمی توانند تامین کننده امنیت منطقه باشند.

وی افزود: کشور‌های همسایه باید تجدید نظر کنند و از این پیمان بیرون بیایند.

خطیب جمعه بندرعباس با قدردانی از پاسخ مقتدارنه سپاه پاسداران گفت: وعده صادق بزرگترین عملیات تاریخی علیه استکبار جهانی بود.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده افزود: دستاورد‌های این عملیات بی نظیر و این پاسخ نمایش اقتدار بود و در این عملیات سلاح‌های درجه یک آزمایش نشد.

وی گفت: رژیم صهیونیستی بداند که اگر وقت آن برسد از سلاح‌های درجه یک هم علیه شما استفاده می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به عملیات‌های پهپادی در جنگ روسیه و اوکراین افزود: یک ششم این ظرفیت را سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یک عملیات انجام داد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام (ره) گفت: امام خمینی (ره) با دور اندیشی چند ماه پس از انقلاب اسلامی این فرمان را صادر کردند.

بیشتربخوانید: راهپیمایی همبستگی با مردم غزه فردا در هرمزگان برگزار می‌شود

وی افزود: حفاظت و صیانت از انقلاب اسلامی بر عهده سپاه پاسداران است که از بطن مردم برخاسته است.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به سالروز تاسیس حساب ۱۰۰ امام نیز گفت: با راه اندازی این حساب ساخت مسکن محرومان در روستا‌های و مناطق کمتر برخوردار تقویت شد.

دیگر خبرها

  • رسالت سپاه، حفظ انقلاب اسلامی است
  • اسرائیل اگر دست از پا خطا کند سخت‌تر و کوبنده‌تر تنبیه خواهد شد
  • تأسیس سپاه پاسداران یکی از معجزات الهی است
  • امام جمعه بندرعباس: عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی اسرائیل را منهدم کرد
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نماد اقتدار ایران
  • سپا پاسداران انقلاب اسلامی،نماد اقتدار ایران
  • سردار فدوی: به کوچک‌ترین اقدام اسرائیل پاسخ قاطع می‌دهیم
  • کوچک‌ترین اقدام اسرائیل علیه ایران پاسخ داده می شود
  • مقاومت اسلامی برای دفاع از کیان اسلام برخاسته است
  • چرا روز ارتش؟