Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه زنجان گفت: حرکات دانشجویی باید با شناخت اهداف نظام، انقلاب و پایبندی به نظام و انقلاب در راستای استقلال علمی، فرهنگی و اقتصادی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه زنجان با تبریک روز دانشجو به فرمایش امام راحل مبنی براینکه دانشجویان ذخایر نظام و انقلاب هستند، اشاره کرد و گفت: دانشجویان نقش مهمی در پیشبرد نظام و انقلاب دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خطیب جمعه زنجان با یادآوری آغاز جنبش دانشجویی با ماهیت استبداد ستیزی و استعمار ستیزی از سال ۱۳۳۲ در کشور افزود: بنا به اعلام مصدق انگلیس قابل اطمینان نیست ولی به آمریکا اعتماد کرد و همین امر موجب شد تا اتحاد آمریکا و انگلیس در پشت صحنه شکل بگیرد و برعلیه مصدق کودتا شد.

 

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه جنبش دانشجویی در سفر نیکسون به ایران و کشتار جمعی از دانشجویان اوج گرفت، گفت: حرکات دانشجویی باید با شناخت اهداف نظام، انقلاب و پایبندی به نظام و انقلاب در راستای استقلال علمی، فرهنگی و اقتصادی باشد.

 

آیت الله خاتمی با اشاره به سالروز ارتحال حاج سید رضا گلپایگانی در ۱۸ آذر گفت: این فقیه بزرگ دستاوردهای بسیاری در عرضه پیروزی انقلاب و تربیت دینی برجای گذاشتند.

 

امام جمعه زنجان با اشاره به سالروز اشغال فلسطین توسط انگلیس و بنا نهادن دولت نامشروع صهیونیستی، گفت: مقابله با دشمنان موجب عزت و کوتاه آمدن در برابر دشمنان موجب ذلت می شود.

 

وی از مقاومت در برابر دشمنان به عنوان اصل مهمی که نیازمندهزینه است، یاد کرد و افزود: همانطور که ملت ایران در برابر صدام مقاومت کرد و پیروز شد.

 

آیت‌الله خاتمی از شورای فرهنگی به عنوان راه انقلاب در عرصه فرهنگی یاد کرد و گفت: یکی دیگر مناسبت های پیشرو تصویب سند حقوق بشر در سازمان ملل است و امروز حقوق بشر ابزاری در دست کشورهای برزگ به عنوان ابزاری برای سلطه بر دیگر کشورهاست.

 

خطیب جمعه زنجان با اشاره به جنایات رژیم سعودی در یمن و کشتار مردم بی‌گناه خاطرنشان کرد: علیرغم این کشتارها هیچ صدایی از کشورهای حامی حقوق بشر بلند نمی شود

 

 امام جمعه زنجان با اشاره به سیاست های استکبار جهانی برای مشغول کردن کشورهای اسلامی با ایجاد جنگ و فروش تسلیحات گفت: این اقدام استکبار جهانی برای فروش اسحله تولیدی کارخانجات خود است تا امنیت صهیونیست را تامین کند.

 

 

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس خراسان جنوبي کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان مشهد بیرجند حوزه هنری دولت خطبه نماز جمعه امام جمعه زنجان نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۸۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تولیدات علمی و فرهنگی دانشگاه در راستای تحقق شعار سال

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و واحد رشت با حضور حجت الاسلام سیدمحمد حسین صفوی، مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی گیلان و جمعی از معاونین، مدیران و رؤسای دانشکده‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام سیدمحمد حسین صفوی در این مراسم با تشکر از تلاش‌های محمد دوستار در زمان تصدی پست ریاست دانشگاه آزاد اسلامی گیلان، اظهار کرد: امروز دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان افتخار دارد که خیلی پرقدرت روی پای خود ایستاده و نگاهی روشن‌تر از گذشته با توجه به استراتژی از پیش تعیین شده توسط رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به آینده دارد.

وی ادامه داد: باید بدانیم وقتی مسئولیتی را قبول می‌کنیم و قدرتی را به امانت و موقت داریم باید این قدرت خدایی باشد، انتظار می‌رود که از این قدرت در مسیر خودش و بهینه استفاده شود این امانتداری و پیمانی را که خواهیم داشت باید به آن عمل کنیم، عمل به این مسئولیت دارای پیروزی است؛ چراکه پیروزی آن بوده که به ماموریتی که برعهده ماست به خوبی عمل کنیم. همه اعضای این تیم وظیفه همراهی با سرپرست تیم و فرمانده را دارند تا این استراتژی به خوبی و سرعت بالاتری به جلو سوق داده شود.

مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی گیلان با آرزوی موفقیت برای مجتبی ملکی‌چوبری به‌عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی گیلان، افزود: وی مدیری جوان، مؤمن، کارآمد و انقلابی بوده که امیدواریم با حضور وی در این مسیری که دوستار ریل گذاری کرد با سرعت بیشتری حرکت کنند و هدفی که شایسته دانشگاه آزاد اسلامی است به آن برسیم.

افزایش تولیدات علمی و فرهنگی دانشگاه در راستای تحقق شعار سال

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان نیز گفت: در طول مدت تصدی دوستار افتخارات زیادی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی و پژوهشی مانند کسب مقام در جشنواره امامت و مهدویت، رویدار صدرا و ... داشتیم که به همت و تلاش و درایت دوستار اتفاق افتاد.

مجتبی ملکی‌چوبری عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه تحول آفرین و مأموریت گراست که این مأموریت‌ها و رخداد‌هایی که قرار است در سال ۱۴۰۳ اتفاق بیافتد و سکوی مبدل دانایی به توانایی بوده که باید در عرصه عمل هم نشان داده شود.

وی با اشاره به نام گذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی از سال گذشته با داشتن زیرساخت‌های لازم در زمینه‌های علمی، فرهنگی و. آغاز به اقدامات مختلفی در راستای افزایش تولیدات علمی و فرهنگی کرده که با توجه به فرمایشات حضرت آقا و شعار دانشگاه آزاد اسلامی به سمتی حرکت کنیم که همه حوزه‌ها دارای جهش خوبی باشند.

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان توضیح داد: دانشگاه آزاد اسلامی مرکز علمی مولود انقلاب بوده، توجه به مقوله حجاب و عفاف اولویت کار در دانشگاه است و در این باره استادان، کارکنان و دانشجویان باید در مقوله حجاب و عفاف کوشا بوده و برای اینکه فضای دانشگاه حال و هوای اسلامی و انقلابی داشته باشد باید از استاندارد‌های مناسبی استفاده کرد که این مهم همت و همدلی همگان را در راستای ارتقای جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان طلب خواهد کرد.

به گزارش آنا، در پایان جلسه با اهدای لوح سپاس از تلاش‌های محمد دوستار در سمت رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان قدردانی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش تولیدات علمی و فرهنگی دانشگاه در راستای تحقق شعار سال
  • استقلال سیاسی کشور ایران بی‌مثال است / تداوم جدی در اجرایی شدن طرح نور
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • شعار سال، یک دستور عملیاتی است
  • حمایت شورای عالی انقلاب فرهنگی از طرح‌های فرهنگی در کشور
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • «خاستگاه خود» و «آرمان‌های نظام اسلامی» را نباید فراموش کنیم
  • عملکرد دستگاه قضا درعدالت و مبارزه با فساد در وضعیت حجاب موثر است
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند