Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@03:44:16 GMT

دلیل عجیب برای تاخیر در بازگشت اوزیل به میادین

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۴۹۰۰۸

دلیل عجیب برای تاخیر در بازگشت اوزیل به میادین

مسئوت اوزیل هفته هاست که به دلیل مصدومیت قادر به همراهی آرسنال نیست و بازی با یونایتد را نیز از دست داد.

به گزارش "ورزش سه"، آخرین بازی اوزیل برای توپچی ها به دو ماه پیش بر می گردد. دیدار برابر قره باغ در لیگ اروپا که آزسنال توانست 3-0 حریف آذربایجانی را شکست دهد. او 25 دقیقه در زمین حاضر بود و پس از آن بازی به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر دیگر نتوانسته به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

اونای امری در نشست خبری پیش از بازی چهارشنبه شب مقابل یونایتد در مورد اوزیل گفت:« او به صورت انفرادی در حال تمرین کردن است و برای بازی با یونایتد نمی توانیم روی او حساب کنیم.» این بازی با تساوی 2-2 خاتمه یافت و شاید حضور اوزیل در مرکز میدان می توانست به توپچی ها برای کسب پیروزی در اولدترافورد کمک کند.

 

آرسنال 20 بازی متوالی است که شکست نخورده و نمی توان گفت شرایط خوبی ندارد ولی پس از تساوی برابر یونایتد فاصله این تیم با صدر جدول بیش از گذشته افزایش یافت و اکنون در رده پنجم به سر می برد.

 

 

 

 

برای بسیاری عجیب است که چرا مصدومیت اوزیل تا به این اندازه طول کشیده است و منتظر بازگشت او در هفته های قبل بودند. طق ادعای "Wasted on Fortnite" که در دیلی استار بازتاب داشته، اوزیل بیشتر وقت روزانه خود را صرف بازی های کامپیوتری می کند.

طبق آمار به دست آمده، او از زمان مصدومیت به طور متوسط 5 ساعت و نیم در روز مشغول بازی های کامپیوتری است و به نوعی به آن اعتیاد پیدا کرده است. در واقع ساعت ها نشستن و مشغول بازی های کامپیوتری شدن باعث شده تا روند بازگشت او به میادین مختل شده و به تاخیر بیفتد. روزانه 5 ساعت بازی حتی می تواند مصدومیت کمر او را شدت نیز ببخشد.

 

اکنون باید دید واکنش ستاره آلمانی به این قضیه چه خواهد بود و اینکه در نهایت چه زمانی بار دیگر او را با پیراهن آرسنال در میادین خواهیم دید.

 

مسوت اوزیل آرسنال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مسوت اوزیل آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۹۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات

به گزارش "ورزش‌ سه"، سپاهان روز آینده از ساعت 19:30 در ورزشگاه فولاد آرنا به مصاف استقلال آبی پوش ملاثانی می‌رود و مورایس در این مسابقه چند بازیکن اصلی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

یکی از این بازیکنان محمد دانشگر است که در مصاف با صنعت نفت در آبادان دچار مصدومیت از ناحیه کتف و دررفتگی شد و از آن مسابقه تاکنون شرایط حضور در تمرینات گروهی را نداشته است.

با این حال از همان روزهای ابتدایی مصدومیت شوق بازگشت به ترکیب در دانشگر دیده می‌شد و او در آخرین مصاف طلایی پوشان اصفهانی که مقابل ملوان برگزار شد، همراه تیم به انزلی سفر کرده بود تا اشتیاق خود را از بودن کنار تیم نشان بدهد.

تصویری از دانشگر در آخرین تمرین سپاهان منتشر شده که نشان می‌دهد او در تمرین تیم حضور دارد و در حال انجام کار با توپ است تا امیدواری هواداران سپاهان نسبت به بازگشت این بازیکن در هفته‌های حساس پایانی لیگ برتر و جام حذفی افزایش یابد.

دیگر خبرها

  • سون هیونگ مین: مقابل آرسنال همان تاتنهام خواهیم شد
  • بازگشت نیازمند پس از غیبت در ۲+۵ مسابقه
  • پوستکوگلو: نمی‌خواهیم اجازه بدهیم آرسنال قهرمان شود
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!
  • تیبو کورتوا در آستانه بازگشت به میادین
  • زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد
  • درگیری اسطوره‌های یونایتد و آرسنال بر سر برونو!
  • علیرضا بیرانوند آماده بازگشت به میادین + ویدئو
  • بازگشت آقای ستاره دوباره تاخیر افتاد؛یزدانی شاید وقتی دیگر!
  • دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات