Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@22:54:12 GMT

تویسرکان صدرنشین لیگ دسته یک گلبال کشور شد

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۴۹۱۰۴

تویسرکان صدرنشین لیگ دسته یک گلبال کشور شد

سمیه سهیلی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پیکارهای لیگ دسته یک گلبال مردان کشور از پنجشنبه گذشته به میزبانی شهرستان تویسرکان آغاز شده است.
وی بیان کرد: در این رقابت ها هیات نابینابیان هرمزگان 7 بر 2 مقابل قم شکست خورد و هیات نابینایان تویسرکان 10 بر 6 خیریه ولیعصرسرپل ذهاب را مغلوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سهیلی افزود: همچنین در دور دوم مسابقات هیات نابینایان خوزستان 11 بر یک هیات نابینایان قم را شکست داد و هیات نابینایان تویسرکان نیز برابر هیات نابینایان هرمزگان 5 بر یک به پیروزی رسید.
سهیلی خاطرنشان کرد: پنچ تیم خوزستان، قم، هرمزگان، تویسرکان به نمایندگی از استان همدان و ولیعصر سرپل ذهاب به نمایندگی از استان کرمانشاه به صورت دوره ای باهم رقابت می کنند.
وی یادآور شد: امروز نیز تیم تویسرکان با تیم های خوزستان و قم دیدار می کند، خوزستان با هرمزگان و خیریه ولیعصرسرپل ذهاب بازی خواهد کرد.
تیم نخست این دوره از مسابقات راهی لیگ برتر گلبال کشور می شود.
7520/2090
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف استان همدان بازی قم لیگ برتر مردان منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۹۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته امداد تویسرکان از مادران باردار و شیرده حمایت می کند

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا ملکی عصر سه‌شنبه در کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان گفت: مادران باردار و شیردهی که دهک خانوار آنها از بین ۱ تا ۵ باشد از حمایت های کمیته امداد امام خمینی (ره) بهره میشوند.

وی افزود: در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت، مادران باردار و شیرده که خانوار آنها بین دهک یک تا پنج باشدتحت حمایت کمیته امدادقرار میگیرند و این حمایت تنها مختص خانواده های تحت پوشش کمیته امداد نیست.

ملکی گفت: مادران باردار واجد شرایط از ماه ششم بارداری تا ۱۸ ماه بعداز زایمان از ۱۲ سبد برخوردار میشوند و این منوط به تایید استضعاف مالی و صحت سوء تغذیه آنها توسط حوزه بهداشت شهرستان است.

کد خبر 6093514

دیگر خبرها

  • صعود مناطق نفت خیز جنوب به لیگ برتر گلبال کشور
  • طغیان رودخانه روستای داره لار اسد شهرستان سرپل ذهاب
  • مصاف نماینده فوتسال قم و هرمزگان در لیگ دسته یک
  • تویسرکان پیشتاز کشت کلزا در استان همدان
  • آغاز مسابقات کریکت نابینایان ‌در مزار شریف
  • قهرمانی مازندران در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور
  • حمله هولناک دسته‌جمعی مسلحانه به یک پزشک در خوزستان
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • کمیته امداد تویسرکان از مادران باردار و شیرده حمایت می کند
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری