Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز، صدای آمریکا و دولت استرالیا از بازداشت مهره نفوذی خود در ایران که اطلاعات غلط جمعیتی می داد نگران شدند.

 

صدای آمریکا درباره این نگرانی مشترک نوشت: بازداشت یک کارشناس دانشگاهی حوزه جمعیت باعث نگرانی در استرالیا شد.

 

وزارت امور خارجه و تجارت استرالیا می گوید به خانواده یک شهروند دانشگاهی استرالیایی بازداشت شده در ایران پیشنهاد کمک کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یک سخنگوی این دانشگاه بازداشت خانم حسینی‌چاوشی را «عمیقا نگران» کننده خواند.

 

 

 

 

خبرگزاری فرانسه که اکنون باید درگیر اعتراضات مختلف در فرانسه از جلیقه زردها، دانشجویان، دانش آموزان و کامیونداران باشد با فراغ بال به این خبر واکنش داده و نوشت بود: ماهیت اتهامات علیه او مشخص نیست.

 

صدای آمریکا با اشاره به سخنان حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب در خصوص افزایش جمعیت با تکیه بر جمله تکراری و مبهم "شماری از کارشناسان" مدعی شد آنها با اشاره به کم آبی در ایران و مشکلات دیگر، گفته اند که افزایش شدید جمعیت در شرایط فعلی کار صحیحی نیست" این در حالی است که کارشناسان مورد ادعا در تلاش اند به بهانه کم آبی در ایران، از کشت محصولات کشاورزی استراتژیکی مانند برنج و گندم در ایران جلوگیری کنند اما متعرض کشت محصولات غیرضروری دیگر که کشت آنها اتفاقا آب بیشتری هم نیاز دارد، اشاره ای ندارند.

 

این افراد در واقع کسانی هستند که با نفوذ در مراکز تصمیم گیر توانسته اند وضعیت آب در کشور را به این حال و روز درآورند و اکنون با طلبکاری به دنبال ایجاد بحرانی دیگر برای کشورند.

 

در پاسخ به این نگرانی باید به توئیتی اشاره کرد که سید محمد حسینی وزیر اسبق ارشاد در صفحه شخصی خود در توییتر درباره اخراج استاد دانشگاه استرالیا به دلیل انتشار یک اینفوگرافی علیه اسرائیل منتشر کرده است.

 

دولت استرالیا که نگران یک فرد دو تابعیتی با اتهام جاسوسی در ایران است بهتر موضع خود را درباره این شهروند شاغل در دانشگاه های خود را نیز روشن کند.

 

 

 

115

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: توییتر آب جمعیت صدای آمریکا آمریکا عکس استرالیا ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۹۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا عامل افزایش قیمت جهانی نفت؟

قیمت نفت در بحبوحه احتمال کاهش ذخیره‌سازی‌های نفت و فرآورده‌های نفتی آمریکا و تداوم تنش‌ها در خاورمیانه افزایش یافت.

به گزارش مهر، قیمت نفت در معاملات روز چهارشنبه (پنجم اردیبهشت) پس از آنکه داده‌های صنعت در هفته گذشته کاهش غیرمنتظره ذخایر نفت خام آمریکا را نشان داد، افزایش یافت که نشانه مثبتی برای تقاضا بود. اگر چه بازار‌ها به‌دقت مراقب خصومت‌ها در خاورمیانه بودند.

قیمت نفت خام شاخص برنت دریای شمال امروز ساعت ۶ و ۳۴ به وقت گرینویچ با ۲۶ سنت یا ۰.۲۹ درصد افزایش به ۸۸ دلار و ۶۸ سنت برای هر بشکه رسید.

در همین حال، هر بشکه نفت خام دبلیوتی‌آی آمریکا با ۲۶ سنت یا ۰.۳۱ درصد افزایش، ۸۳ دلار و ۶۲ سنت معامله شد.

به‌گفته منابع بازار با استناد به آمار مؤسسه نفت آمریکا، ذخیره‌سازی‌های نفت خام آمریکا در هفته منتهی به ۱۹ آوریل ۳ میلیون و ۲۳۷ هزار بشکه کاهش یافت، درحالی‌که ۶ تحلیلگر در نظرسنجی رویترز انتظار افزایش ۸۰۰ هزار بشکه‌ای را داشتند.

معامله‌گران بازار نفت برای تأیید این کاهش منتظر داده‌های رسمی ایالات‌متحده آمریکا درباره ذخیره‌سازی‌های نفت و فرآورده‌های نفتی، خواهند بود.

دیگر خبرها

  • نگرانی از یورش گارد ملی آمریکا به دانشجویان معترض
  • آمریکا عامل افزایش قیمت جهانی نفت؟
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • بازداشت ۷ نوجوان در ارتباط با حمله به اسقف اعظم کلیسای سیدنی
  • نگرانی تل‌آویو از صدور احکام‌ بین‌المللی بازداشت برای مقامات ارشدش
  • طعنه سنگین رشیدی کوچی به کریمی قدوسی: گفته بودی من نفوذی اسرائیلم اما خدا جای حق نشسته /بازم برای توجیه رفتار غلطت از رهبری هزینه کردی!!
  • نگرانی آمریکا از تقویت همکاری‌های تهران و اسلام‌آباد
  • نگرانی تل آویو از احتمال صدور حکم بازداشت نتانیاهو
  • فیلم/ طنین صدای اذان در قلب آمریکا
  • بازداشت ۳ عامل تیراندازی در اهواز