Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه سید‌الشهداء شهرستان دیر با اشاره به اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در شهرها و روستاهای این شهرستان گفت: در این راستا توانمندی و محصولات کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی در دوراهک دیر ارائه شد. ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان دیر، نمایشگاه  محصولات تولیدی طرح‌های اجرا شدن در راستای سیاست اقتصاد مقاومتی باهمکاری بسیج سازندگی شهرستان دیر و حوزه مقاومت جندالله شهر دوراهک افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع)شهرستان دیر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بندر دیر با تاکید بر توسعه طرح‌های تولیدی در حوزه اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: در این راستا بر اساس ظرفیت‌های شهرها و روستاهای شهرستان دیر، طرح‌های تولیدی با محوریت سیاست اقتصاد مقاومتی با ارائه خدمات لازم در حوزه پرداخت تسهیلات و مشاوره اجرایی شده است.

سرهنگ عسیی داوریان با اشاره به اینکه اجرای طرح‌های طرح‌های اقتصاد مقاومتی سبب رونق شهرها و روستاهای دیر شده است گفت: این نمایشگاه در راستای توانمندی و  تولید محصولات کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی در دوراهک دیر راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در شهرستان دیر رونق اقتصادی به همراه دارد  تصریح کرد: تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی  اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی است که در این زمینه بسیج سازندگی شهرستان دیر با تلاش همه بسیجیان نمایشگاه اقتصاد مقاومتی برای ارائه توانمندی واحدهای تولیدیایجادکند.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع)شهرستان دیر هدف از برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی را نشان دادن توانمندی واحدهای تولیدی و معیشتی عنوان کرد و اظهار داشت:سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر در عرصه تولیدات داخلی و اقتصاد مقاومتی حضوری فعال دارد.

سرهنگ داوریان با تاکید بر شناخت ترفندهای دشمن در راستای اخلال در جامعه  گفت: بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب برای حل مشکلات اقتصادی جامعه توجه به طرح‌های اقتصاد مقاومتی است که این نمایشگاه در این راستا راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه در نمایشگاه اقتصاد مقاومتی دوراهک دیر محصولات در شش غرفه عرضه شده است خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه انواع محصولات فرهنگی، محصولات ارگانیک به فروش می‌رسد و درمان بیماران از طریق طب سنتی و حجامت به صورت رایگان در این نمایشگاه انجام می‌شود.

فرمانده سپاه دیرافزود: محصولات تولیدی در شهرستان دیر به استان‌های ایلام ، فارس، خوزستان، مشهد و یزد صادر می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه شرکت در نمایشگاه‌های محلی، ‌مقدمه‌ای برای حضور تولیدکنندگان در نمایشگاه‌های استانی و ملی است افزود: اقتصاد مقاومتی موتور محرک جامعه است که می‌تواند سبب پیشرفت وتوسعه کشور شود.

نمایشگاه اقتصاد مقاومتی دوراهک تا پایان آذر ماه برپا است

فرمانده حوزه مقاومت جندالله شهر دوراهک نیز در گفت‌وگو با تسنیم گفت: این نمایشگاه تا پایان آذرماه برای بازدید و استفاده عموم دایر می‌باشد و همه محصولات ارائه شده در آن توسط بسیجیان شهر دوراهک تولید شده است.

بسیج سازندگی بوشهر خدمات مطلوبی در مناطق محروم ارائه کرده است 6000 نفر در قالب اردوهای جهادی به مناطق محروم بوشهر اعزام می‌شوند 6000 نفر در مناطق محروم بوشهر از خدمات دندانپزشکی بسیج استفاده کردند

غلامرضا دوراهکی هدف از برگزاری این نمایشگاه را حمایت از کالای داخلی و توانمندی‌های خانواده‌ها عنوان کرد و اظهار داشت: بی‌تردید اقتصاد مقاومتی تنها راهکار مؤثر است که می‌تواند ما را از گرفتاری‌های موجود نجات دهد و حرکت در مسیر شکوفایی اقتصادی را سرعت ببخشد.

بسیج سازندگی در تمامی عرصه‌ها یار و یاور قشر محروم است

رئیس بسیج سازندگی شهرستان دیر نیز گفت: بسیج سازندگی در تمامی عرصه‌ها یار و یاور قشر محروم بوده  و خدمات خود را به تمامی مناطق کم برخوردار شهرستان دیر سوق داده است.

سرگرد عبدالکریم پولادی تاکید کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، بسیج سازندگی خط مقدم تحقق این اهداف بوده و الحمدالله مردم شهرستان دیر رضایت خوبی از فعالیت‌های انجام شده بسیج سازندگی دارند.

انتهای پیام/ ت

R41363/P1336/S6,53/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۹۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی اعضا کانون استان بوشهر به جشنواره سرود بسیج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ سه گروه از اعضا دختر مراکز فرهنگی هنری برازجان و شبانکاره استان بوشهر به بخش استانی دومین دوره جشنواره سرود بسیج راه یافتند.

از مرکز برازجان گروه اول با سرود ایران ما به مربیگری سیده طاهره جعفری، گروه دوم با سرود ما می‌آییم به مربیگری راضیه رزم پا و از مرکز فرهنگی هنری شبانکاره گروه دختران فاطمی با سرود رهرو فهمیده به مربیگری زینب رزم جو به بخش استانی دومین دوره جشنواره سرود بسیج را یافتند.

بخش استانی این رویداد ۷ اردی بهشت در شهر بوشهر برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان
  • بقیع تاریخ زنده است 
  • بررسی موانع آغاز به کار واحدهای جدید استحصال یُد در نخستین جلسه اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان
  • راهیابی اعضا کانون استان بوشهر به جشنواره سرود بسیج
  • برگزاری سه کارگاه علمی تخصصی همایش جهانی «بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب»
  • برگزاری کارگاه آموزشی مددکاران ترویجی جنوب آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • کارگاه آموزشی مددکاران ترویجی جنوب آذربایجان غربی در مهاباد
  • دستگاه قضایی پیشران حمایت از تولید و اشتغال در استان تهران است
  • ۳۱ هزار شغل به همت ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در استان یزد احیا شد