Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان گفت: برای بقای عزت و استقلال کشور همه باید تلاش کنیم و اجازه ندهیم هیچ قدرتی چشم طمع به کشور ما داشته باشد و به دنبال بازگرداندن کشور ما به گذشته باشد. ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه گرگان با اشاره به روز 16 آذر روز دانشجو اظهار داشت: برای عظمت و استقلال این کشور خون‌های زیادی ریخته شد و برای بقای این عزت و استقلال همه باید تلاش کنیم و اجازه ندهیم هیچ قدرتی چشم طمع به کشور ما داشته باشد و به دنبال بازگرداندن کشور ما به گذشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: در سال 32 رئیس جمهور آمریکا برای دیدن آن دستاورد شومی که با کودتا در ایران برای خود بدست آورده بودند به ایران سفر کرد و دانشجویان مبارز و انقلابی که عزت ایران برایشان مهم بود در مقابل دانشگاه تهران اعتراض کردند و 3 نفر از آنها به شهادت رسیدند.

نماینده ولی فقیه در گلستان تصریح کرد: از آن تاریخ این مبارزه استکبارستیزانه دانشجویان سر لوحه دانشجویان ایرانی قرار گرفته، البته در این زمان‌ها برخی از مخالفان نظام ما می‌خواهند آن قیام را به نفع امریکا نشان دهند در حالی‌که دانشجویان ما باید هوشیار باشند چرا که این قیام برای عزت ایران اسلامی بوده و این دانشجویان زمان حال باید با الگو قرار دادن آن دانشجویان شهید انقلابی، به فکر دفاع از عزت و استقلال و پیشرفت کشور باشند.

آیت الله نورمفیدی همچنین با اشاره به سالروز شهادت آیت الله دستغیب امام جمعه شیراز به دست منافقین در روز 20 آذر افزود: این فرد انسانی انقلابی و اخلاق‌مدار بود که برای اخلاق و سلوک الهی در جامعه کار می‌کرد و در این راه منافقین کوردل وی را در راه رفتن به نمازجمعه به شهادت رساندند و این نشان می‌دهد که این انقلاب با خون انسان‌های زیادی به ثمر نشسته و برای حفظ آن باید اجازه ندهیم کسی به انقلاب ما چشم طمع داشته باشد.

امام‌جمعه بجنورد: تنها راه بیمه کردن جوانان و نوجوانان برای آینده "نماز" استامام‌جمعه قم: دشمنان انقلاب اسلامی آرزوی برهم زدن امنیت کشور را با خود به گور خواهند برد100 میلیارد تومان برای رفع مشکلات راه‌های گلستان نیاز است

وی خاطرنشان کرد: برخی به دنبال بازگرداندن کشور ما به سال‌های قبل هستند تا به منافع خود برسند اما ما نباید عزت و استقلال خود را فدا کنیم و باید از آن دفاع کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان اشاره‌ای هم به جنایت‌های بن‌سلمان ولیعهد عربستان سعودی کرد و گفت: این جنایتکار در حال برهم زدن نظم منطقه است و جنایات زیادی را در منطقه انجام داده است، از حمله به یمن و کشتار مردم مظلوم آن تا محبوس کردن نخست وزیر لبنان و وادار کردن وی به استعفاء و محبوس کردن 200 شاهزاده سعودی و گرفتن 100 میلیارد دلار پول زور از آنها از جمله جنایات بن‌سلمان است.

وی تصریح کرد: در آخرین جنایت خود دستور قتل روزنامه‌نگار منتقد سعودی را داد و این جنایت بن‌سلمان به لطف الهی به رسوایی وی کشیده شد و در دنیا دوستانش هم بر علیه او شدند و در حال رایزنی برای تغییر چهره خود در جهان است که خوشبختانه مردم دنیا با او مخالف هستند و این نشان می‌دهد که این فرد در همین دنیا در حال رسوا و مجازات شدن است و این سنت الهی است که ستمگران به سزای عملشان می‌رسند و در دنیا حساب و کتابی وجود داد.

امام جمعه گرگان در بخش دیگر از سخنان خود همچنین به سنت انفاق اشاره کرد و گفت: انفاق تنها در مال نیست و براساس آیات الهی در قدرت، سخن و حتی واسطه کارهای خیر شدن هم است، پس باید این سنت الهی را قدر بدانیم و در شکاف‌های اجتماعی و نیازهای فردی و اجتماعی این سنت را اجرا کنیم.

انتهای پیام/ ع

R41471/P1494/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۹۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هو شدن مشاور ویژه مکرون هنگام انتقاد از حامیان فلسطین

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما روزنامه فرانسوی زبان "لیبراسیون" با انتشار تصویری در حساب کاربری خود در ایکس گزارش داد کلِمان بُن، سخنگوی حزب "رنسانس" و مشاور ویژه امانوئل مکرون در الیزه، در سخنرانی امروز خود در دانشگاه سوربن پاریس هنگام محکوم کردن دانشجویانی که دانشگاه‌ها را مسدود کرده اند، هو شد.
زمانی که وی گفت "دانشجویان حق ندارند دانشگاه‌های خود را مسدود کنند، همانطور که در حال حاضر در حمایت از غزه چنین کاری انجام می‌دهند"، دانشجویان اجازه ندادند به صحبت هایش ادامه دهد و او را "هو" کردند. کلمان بن در ادامه از دانشجویان خواهش کرد به وی اجازه صحبت دهد و اندکی نرم‌تر از قبل سخن گفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انتقاد یک امام جمعه از مشروب‌خوری برخی پزشکان ایرانی
  • واکنش ۲ امام جمعه به مسمومیت الکلی پزشکان
  • هو شدن مشاور ویژه مکرون هنگام انتقاد از حامیان فلسطین
  • امام جمعه رشت : بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است
  • امام جمعه رشت: بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است
  • اعتراضات دانشجویان آمریکا و اروپا نشانه شکاف عمیق درون کشور‌های غربی است
  • دانشجویان دنیا به دفاع از مردم فلسطین قیام کردند
  • امام جمعه کرج: این واداده‌ها چرا در برابر کتک زدن دانشجویان آمریکا سکوت کردند؟
  • آیت الله نورمفیدی: اعتراضات دانشجویان آمریکا و اروپا نشانه شکاف عمیق درون کشور‌های غربی است
  • دانشجویان یهودی و مسیحی در حال حمایت از مردم غزه‌اند