Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در جریان برگزاری بیست و دومین دیدار مردمی خود در سال ۱۳۹۷، به مطالبات مطرح شده از سوی ۷۳ نفر از مراجعین دستگاه قضایی رسیدگی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، در راستای صیانت از حقوق شهروندی و به منظور پاسخگویی به مطالبات مردم، بیست و دومین دیدار مردمی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در سال ۱۳۹۷ برگزار شد و حجت الاسلام والمسلمین اکبری با ۷۳ نفر از مراجعین دستگاه قضایی این استان دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در جریان برگزاری این دیدار که معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان نیز حضور داشت، حجت الاسلام والمسلمین اکبری پس از بررسی هر یک از درخواست‌های مطرح شده، به منظور پیگیری و رفع مشکلات مراجعین، دستورات لازم را صادر کرد.


بر اساس این گزارش، از مجموع ۷۳ پرونده رسیدگی شده از سوی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ۴۱ پرونده با موضوع حقوقی و ۳۲ پرونده با موضوع کیفری به صورت حضوری بررسی شد.


جلسات دیدار مردمی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در راستای عمل به سیاست‌های راهبردی قوه قضاییه، صیانت از حقوق شهروندی، اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و اعمال نظارت بر رسیدگی شایسته به امور اداری و قضایی شهروندان در روز‌های سه شنبه هر هفته برگزار می‌گردد.


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری هرمزگان قوه قضاییه قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۹۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادگستری اجازه تعطیلی هیچ واحد تولیدی در هرمزگان را نمی‌دهد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری هرمزگان، مجتبی قهرمانی با اشاره به موفقیت‌های چشمگیر و دستاوردهای قوه قضائیه در دوره تحول و تعالی افزود: ورود ریاست قوه قضائیه به مسائل به موازات فرماندهی، راهگشایی و صدور دستورات دقیق و مصداقی در خصوص گزارشات، از ویژگی‌های بارز مدیریتی حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای است.

وی با بیان اینکه این ویژگی‌های ریاست قوه قضائیه مدیریت در سطوح مختلف دستگاه قضائی را روان کرده است، از اقدامات و تلاش‌های ریاست قوه قضائیه در حوزه‌های مختلف تشکر کرد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین خاطرنشان کرد: بی تردید ابلاغ سند به روز شده تحول و تعالی قوه قضائیه در ابتدای سال، نوید بخش رشد، بلوغ و تعالی قوه قضائیه در اهداف سازمانی و در جهت اعتلای نظام است.

قهرمانی در ادامه با طرح پیشنهاداتی به منظور عملیاتی کردن برنامه‌های مرتبط با حوزه مأموریت قوه قضائیه در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۳، بیان داشت: در همین راستا با توجه به درخواست رئیس حوزه ریاست قوه قضائیه از استان‌ها، دادگستری استان هرمزگان، ۱۰۲ برنامه عملیاتی را در قالب ۲۶ راهبرد، تهیه و تقدیم کرده است.

این مقام قضائی، شناسایی و احصای مصادیق و ظرفیت‌های مشارکت مردم جهت افزایش تولید و اطلاع رسانی آنها و ورود جدی قوه قضائیه به موضوع احیای واحدهای تولیدی نیمه تمام و راکد را دو برنامه پیشنهادی دستگاه قضائی استان هرمزگان در راستای تحقق شعار سال عنوان کرد.

وی در ادامه افزود: در راستای تأکیدات ریاست قوه قضائیه مبنی بر لزوم حل مشکلات واحدهای تولیدی، تمام توان خود را به کار خواهیم بست تا ضمن ایجاد اشتغال پایدار، شرایط مساعد برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه فراهم شود.

رئیس کل دادگستری هرمزگان تصریح کرد: دادگستری استان هرمزگان اجازه نخواهد داد هیچ واحد تولیدی تعطیل شود و با جدیت پیگیر حل مشکلات و رفع موانع آن‌ها با همکاری همه دستگاه‌ها خواهد بود.

وی تأکید کرد: اجرای دستورات رئیس قوه قضائیه در خصوص لزوم حمایت‌های قضائی به منظور رفع موانع تولید همواره اولویت اصلی دادگستری استان هرمزگان است.

کد خبر 6083553

دیگر خبرها

  • مسوولان قضایی ملارد با برپایی میز خدمت پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • دیدار سفیر اتریش با رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی 
  • راه اندازی شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های رسانه‌ها
  • مطالبه ۱۳۶ مشهدی در دیدار مردمی رسیدگی شد
  • وصول ۴۰ همت مطالبات دولت از پتروشیمی‌های استان بوشهر
  • سند تحول قضایی در مازندران اجرا شود
  • اجازه سوء استفاده از مواهب خدادادی مازندران را از متخلفین سلب می‌کنیم
  • رسیدگی به درخواست‌ها و شکایات مردمی در اولویت شرکت آبفای استان یزد
  • برگزاری ۱۳۵ هزار جلسه رسیدگی قضائی به صورت الکترونیکی در اصفهان
  • دادگستری اجازه تعطیلی هیچ واحد تولیدی در هرمزگان را نمی‌دهد