Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@04:38:09 GMT

وحدت سلاح اصلی مقابله با توطئه دشمن است

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۴۹۴۱۳

وحدت سلاح اصلی مقابله با توطئه دشمن است

به گزارش خبرنگار ایرنا، امام جمعه بیجار با اشاره به بهانه جویی آمریکا و برخی متحدانش از جمله انگلیس برای مقابله با ایران اسلامی گفت: توان موشکی و آزمایش نظامی کشورمان این روزها دستاویزی برای دشمن شده تا شاید از این طریق بتواند فشارهای خود را بیشتر کند.
حجت الاسلام علی مرادی در خطبه های این هفته نماز جمعه بیجار اظهار داشت: دنیا به خوبی می داند ملت مسلمان ایران هیچگاه به دنبال هسته ای شدن و استفاده از سلاح های کشتار جمعی نبوده و پس از این هم چنین هدف و برنامه ای ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن 16 آذر روز دانشجو افزود: این روز نماد استکبار ستیزی و هوشیاری ملت مسلمان ایران در مقابل قدرت های استکباری جهان و نماد وظیفه شناسی و احساس مسئولیت آحاد جامعه است.
حجت الاسلام مرادی یادآور شد: یکی از مهمترین مسایل جمهوری اسلامی ایران، مبارزه با استکبار جهانی است که در این راه همه آحاد مردم، گروه های سیاسی و احزاب، دانشجویان و دانش آموزان وظیفه مهم و سنگینی بر دوش دارند.
وی تاکید کرد: روز دانشجو که معطر به خون پاک سه شهید است نماد هوشیاری دانشجویان و اساتید دانشگاه ها در خصوص مسایل روز کشور و مقابله با استکبار جهانی است.
شهرستان بیجار با جمعیتی حدود 89 هزار نفر در 140 کیلومتری شرق سنندج قرار دارد.

** وحدت عامل قدرت و انسجام مردم و مسئولان برابر استکبار است
امام جمعه سروآباد گفت: یکی از مهمترین مولفه های قدرت در نظام اسلامی وحدت و انسجام مردم و مسئولان است که باعث شده توطئه و تهدید دشمن آسیبی به این کشور نزند.
ماموستا سید احمد سجادی در خطبه های این هفته نماز جمعه سروآباد از مردم و مسئولان خواست در برابر توطئه های دشمن هوشیار باشند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود مصرف مشروبات الکلی را بشدت نهی کرد و افزود: این کار باعث گسترش معضلات اجتماعی و ناامنی در جامعه می شود.
ماموستا سجادی اضافه کرد: مصرف مشروبات الکلی باعث نزول عقل و روان انسان شده و او را بسوی نابودی و انحطاط می کشاند.
امام جمعه سروآباد یادآور شد: افرادی که مشروبات الکلی مصرف می کنند بعد از مدتی در زندگی روزمره خود احساس پوچی کرده و راه سعادت دنیوی و اخروی را گم و در مسیر تاریکی و ظلمت قرار می گیرند.
وی تاکید کرد: مصرف مشروبات الکلی توسط فرد مسلمان یکی از نقشه ها و توطئه های دشمنان برای نابودی جامعه اسلامی و سلطه جهان کفر بر جهان اسلام است لذا بر همه مسلمانان واجب است از توطئه شوم دشمن آگاه بوده و با هوشیاری مقابل آن بایستند.
ماموستا سجادی دشمن شناسی را یکی از ضرورت های جوامع اسلامی دانست و گفت: امروز دشمن با تمام قوای خود به جنگ با مسلمانان آمده و با انواع نقشه ها و توطئه های شوم و شیطانی قصد ضربه زدن به اسلام را دارد که بر مسلمانان واجب است دشمن شناسی را در خود تقویت کرده و اتحاد و یکدلی خود را حفظ کنند.
شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و هورامان و بیش از 50 هزار نفر جمعیت در فاصله 90 کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و 24 کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.
7354/9102
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف استکبار ایران دانش آموزان گروه های سیاسی مسلمان منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۹۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار رادان: آرام و قرار نداریم | برای عفت اسلامی درنگ نخواهیم کرد

فرمانده فراجا گفت: برهنگی و عریانی یکی از دسیسه‌های اساسی دشمن برای نابود کردن خانواده ها، با هدف نفوذ و استحاله است.

به گزارش ایسنا، سردار احمدرضا رادان در اجتماع مردم مشهد در حمایت از پلیس برای اجرای طرح نور گفت: موضوع عفاف و حجاب و برهنگی و عریانی یکی از دسیسه‌های اساسی دشمن برای نابود کردن خانواده ها، با هدف نفوذ و استحاله است.

وی افزود: ما به حکم قانون و به خواست مردم، مسئولین به ویژه رئیس جمهور، رئیس دستگاه قضا، وزیر کشور و با حمایت نمایندگان و رئیس مجلس وارد این صحنه شدیم؛ در کنار مضجع شریف حضرت علی بن موسی الرضا قسم یاد می‌کنیم و عهد و پیمان می‌بندیم با جانبازان و شهدا و کسانی که دل در گرو خدا بستند تا حمایت‌های مردم عزیز را داریم به لطف خدا و عنایات اهل بیت (ع) به هیچ عنوان از این جنگ شناختی و حوزه اجتماعی که رها شده بود و مورد هجمه دشمن قرار گرفته، لحظه‌ای آرام و قرار نداشته و برای رسیدن به عفت اسلامی درنگ نخواهیم کرد.

 

دیگر خبرها

  • گسترش بصیرت، بهترین ابزار مقابله با جنگ فرهنگی دشمنان است
  • ایران اسلامی؛ الگوی تقریب مذاهب در جهان/علما وحدت را در بین مردم اشاعه دادند
  • مردم فلسطین، نیازمند دوراندیشی دولتهای مسلمان
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم
  • شوراهای تنگستان باید مظهر وحدت و همدلی باشند
  • سردار رادان: آرام و قرار نداریم | برای عفت اسلامی درنگ نخواهیم کرد
  • توطئه برهنگی برنامه نفوذ دشمن برای استحاله و براندازی است
  • نقش موثر معلمان در مقابله با جنگ نرم دشمن
  • عملیات وعده صادق شمشیر زهرآگین بر قلب دشمن نشست