Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@04:04:41 GMT

هزینه‌های تکمیل نقش جهان را تقبل می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۴۹۴۳۳

مدیر عامل کارخانه فولاد مبارکه می گوید: اگر اعتبارات کافی برای تکمیل نقش جهان در اختیار شرکت توسعه و تجهیز نیست، ما رفع مسئله مالی را متقبل می‌شویم؛ ولی انتظار داریم که وزارت ورزش و جوانان و شرکت توسعه و تجهیز گرفتاری‌های قانونی برای انتقال ورزشگاه را رفع کنند.

به گزارش "ورزش سه"، حمیدرضا عظیمیان، بعد از ظهر دیروز، پنجشنبه ۱۵ آذر ماه با حضور در ورزشگاه نقش جهان از امکانات و روند آماده‌سازی این ورزشگاه و مسیرهای منتهی به آن بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی پس از بازدید در نشستی با مسعود تابش مدیر عامل، منوچهر نیکفر، عضو هیئت مدیره و محمد سلطان حسینی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان ضمن پیگیری مشکلات این ورزشگاه، راهکارهای واگذاری سریع و قانونی این مجموعه از سوی شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی به مجتمع فولاد مبارکه را بررسی کردند.


مدیر عامل کارخانه فولاد مبارکه در گفت‌وگو با ایمنا در خصوص شرایط کنونی ورزشگاه نقش جهان اظهار کرد: احداث این ورزشگاه از آرزوهای دیرینه مردم اصفهان بود. در سال هایی که من در شهرداری اصفهان بودم، این پروژه شروع شد و همه مسئولان از همان موقع دست به دست هم دادند تا حالا بتوانیم بخشی از این پروژه بزرگ را بهره برداری کنیم.

 

وی افزود: البته برای تکمیل این مجموعه اقدامات زیادی باید صورت بگیرد تا نفرات بیشتری بتوانند از امکانات آن استفاده کنند و ایمنی ورزشگاه نیز تامین شود. امروز تصمیم گرفتیم که به راهکارهای قانونی برای واگذاری دولتی این مجموعه بیندیشیم و ما نیز در شرکت فولاد مبارکه امکانات مالی را برای تکمیل این مکان تامین کنیم.


عظیمیان تصریح کرد: شرکت توسعه پروژه های زیادی را در سطح کشور دارد و دولت نیز مشکلات مالی دارد. اما باید توجه داشته باشیم که شرکت فولاد مبارکه در حال تامین اعتبارات مالی این پروژه است و نباید بن بست های اداری جلوی راه این شرکت قرار گیرد و مسیر باید تسهیل شود.

 

 

مدیر عامل کارخانه فولاد مبارکه تاکید کرد: اگر اعتبارات کافی در اختیار شرکت توسعه و تجهیز نیست و می خواهند بودجه خود را در مناطق محروم خرج کنند، ما رفع مسئله مالی را متقبل می شویم؛ ولی انتظار داریم که وزارت ورزش و جوانان و شرکت توسعه و تجهیز گرفتاری های قانونی را رفع کنند و قرارداد واگذاری و بهره برداری از این ورزشگاه را به فولاد مبارکه انتقال دهند.


وی در خصوص اقدامات انجام شده برای مسیرهای منتهی به ورزشگاه گفت: برای مسابقه بسیار مهم و جذابی که روز یکشنبه، ۱۸ آذر ماه برگزار می‌شود، معاونان شرکت، مسئولان باشگاه و اداره ورزش و جوانان با همکاری یکدیگر و با تلاشی جهادگونه و شبانه روزی، در حال آماده سازی جاده‌های دسترسی به پارکینگ‌های مرتبط هستند تا هوادارانی که برای تماشای بازی می‌آیند، با سهولت بیشتری به ورزشگاه دسترسی پیدا کنند و تردد ایمنی داشته باشند.  


عظیمیان اضافه کرد: فعلا جاده های منتهی به ورزشگاه زیرسازی شده است تا در آینده آسفالت شود. اگر لازم باشد، منابع مالی توسط فولاد مبارکه تامین می شود؛ اما روند آماده سازی مرحله به مرحله تا پایان سال طی می‌شود و امیدواریم بتوانیم کار را خیلی زیبا و با رعایت شرایط فنی به سرانجام برسانیم.


مدیر عامل کارخانه فولاد مبارکه در خصوص شرایط باشگاه سپاهان خاطر نشان کرد: سپاهان فقط به فوتبال خلاصه نمی شود و بقیه رشته های ورزشی هم مورد حمایت ماست و مدیریت و هیئت مدیره باشگاه نیز بسیار فعال هستند. از همه رشته ها حمایت می کنیم تا به موفقیت برسند.


عظیمیان در مورد عضو جدید هیئت مدیره سپاهان گفت: محسن پورسینا، عضو جدید هیئت مدیره باشگاه جایگزین کفعمی شده است و از این پس اعضای هیئت مدیره با قدرت به کار خود ادامه می دهند.


عظیمیان با ابراز رضایت از جایگاه تیم فوتبال سپاهان در لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: انتظارمان از تیم فوتبال این است که در جایگاهی که اکنون قرار دارند، بمانند و جابه‌جا نشوند.

 

عکس: مجید اسلام‌دوست

 

فولادمبارکه سپاهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۹۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به مشهد مقدس

به گزارش خبرنگار مهر، محسن داوری صبح یکشنبه در دومین جلسه قرارگاه آب در محل شرکت آب و فاضلاب مشهد مقدس تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به شهر مشهد را ضروری دانست و اظهار کرد: تابستان امسال با توجه به حجم مناسبت‌ها شهر مشهد میزبان زائران و مسافران بسیاری خواهد بود که در کنار گرمای هوا موضوعی قابل اهمیت است، بنابراین همان طور که تکمیل پروژه‌های آبرسانی به صورت جدی در دستور کار است برای تأمین مالی تکمیل پروژه‌های آبرسانی اقدامات فوری انجام شود.

فرماندار مشهد بیان کرد: بالادست سدها مهم است و باید مدیریت شود و این تکلیف شرعی و قانونی مسؤولان اجرایی است بنابراین لازم است برخورد با انشعابات غیرمجاز آب به ویژه در بالادست سدها در دستور کار تمام دستگاه‌های اجرایی و مرتبط در شهرستان باشد.

وی افزود: تأمین آب شهر مشهد از اولویت‌های اساسی است و این قابل پذیرش نیست در حالی که مشترکان مجاز حقوق قانونی خود را می‌پردازند، عده‌ای دیگر با ایجاد انشعاب غیرمجاز ضمن اجحاف به حق مشترکان مجاز به منابع آبی صدمه بزنند و فقط منافع خود را در شرایطی که با خشکسالی و کمبود آب مواجه هستیم تأمین کنند.

داوری ضمن اشاره و تاکید بر مصوبه اجرایی برخورد با برداشت غیرمجاز در بالادست سه سد ارداک، طرق و کارده از مصوبات قرارگاه آب تصریح کرد: بازدیدهای میدانی در بالادست سدها به صورت هفتگی در قالب تیمی با محوریت بخشداری انجام و با متخلفان دارای انشعابات غیرمجاز آب به ویژه در باغ ویلاها ضمن تشکیل پرونده قضائی برخورد جدی خواهد شد.

کد خبر 6090737

دیگر خبرها

  • حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • لزوم تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به مشهد مقدس
  • امیدواریم جلسات باشگاه فولاد در خوزستان برگزار شود
  • فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)