Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار در خطبه های این هفته نمازجمعه ایلام اظهار داشت: دانشجویان باید گفتمان انقلابی را در جامعه گسترش دهند و در راستای بصیرت افزایی اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و نوجوانان اهتمام ورزند.
وی افزود: اکنون دشمنان از طریق فضای مجازی در حال نفوذ گسترش فرهنگ غربی و تهاجم فرهنگی در بین خانواده ها و نسل جوان و نوجوان هستند که باید فرزندان فرهیخته و متعهد این مرز و بوم با استفاده از همین فضای مجازی از ارزش های انقلاب و دین مبین اسلام دفاع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کریمی تبار با اشاره به برگزاری اجلاس سراسری نماز گفت: نماز بازدانده از زشتی ها و منکرات است واهتمام داشتن به نماز از مهمترین راه های جلوگیری از فساد و تباهی محسوب می شود.
وی در ادامه به 2 مناسبت جهانی روز خاک و کوهستان اشاره کرد و افزود: وضعیت طبیعت و خاک همچون آب نگران کننده بوده و مدیریت منابع آب و خاک از اهمیت زیادی برخوردار است.
وی در پایان از طرح استاندار ایلام مبنی بر برگزاری میزخدمت در مصلی با حضور دستگاه های اجرایی تشکر کرد و خواستار تداوم این طرح شد.
امام جمعه ایلام یادآور شد : اجرای برخی خواسته ها همچون استخدام دولتی با توجه به شرایط کشور امکان پذیر نیست یا سخت و زمان بر است.
7172/6034
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف تهاجم فرهنگی جامعه دستگاه های اجرایی دین مبین اسلام طبیعت منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۹۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) برگزاری نماز جماعت پشت سر محمود احمدی‌نژاد!

منبع: ساعدنیوز

دیگر خبرها

  • اعزام ۳۰۰۰ نفر از استان همدان به مناطق عملیاتی غرب کشور
  • ۳۶۳ هزار هکتار از اراضی کشاورزی ایلام آفت‌زدایی شد
  • مبارزه بیولوژیک با آفات، در مزارع دیم ایلام آغاز شد
  • نوید فردایی آکنده از ظلم ستیزی از دانشگاه‌های آمریکا به گوش می‌رسد
  • دعوت امام جمعه ایلام از نخبگان برای ارتقاء فرهنگ کار
  • دولت سیزدهم در مبارزه با فساد کارنامه خوبی ارائه دهد
  • برگزاری کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • (تصاویر) برگزاری نماز جماعت پشت سر محمود احمدی‌نژاد!