Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@08:53:22 GMT

فوتبال جهان| جدایی بالوتلی از نیس قطعی شد

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۴۹۶۴۸

فوتبال جهان| جدایی بالوتلی از نیس قطعی شد

فوتبال جهان – مهاجم ایتالیایی تیم فوتبال نیس در فصل آینده قطعاً این تیم را همراهی نخواهد کرد. ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، ژان پیر ریوره، رئیس باشگاه نیس اعلام کرد که ماریو بالوتلی در پایان فصل جاری از این تیم جدا می‌شود.

بالوتلی برخلاف فصول قبل در این فصل عملکرد ضعیفی داشته، ضمن اینکه حواشی بازی او زیاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بالوتلی تابستان امسال بعد از به بن‌بست خوردن انتقالش به مارسی، در اردوی پیش‌فصل نیس شرکت نکرد و هفته گذشته هم با پاتریک ویه‌را، سرمربی تیم به دلیل تعویض کردنش پرخاش کرد.

ریوره درباره آینده بالوتلی به شبکه RMC گفت: تا جایی که ما خبر داریم ماریو داشت از ما جدا می‌شد و به همین دلیل اردوی پیش‌فصل را ترک کرد. من فکر می‌کنم که هر بازیکنی که اردوی پیش‌فصل خوبی را سپری نکند در نیمه اول فصل عملکرد خوبی ندارد و این همان وضعیتی است که ماریو اکنون دارد.

روایت فرانچسکو توتی از رضایت بازیکن اینتر از لگد زدن به بالوتلی و یک‌دندگی کاپلو

 

رئیس باشگاه نیس ادامه داد: ماریو اما اکنون از نظر جسمانی به شرایط مطلوب رسیده است و تنها مشکلش عدم گلزنی است. این موضوع هم باعث شده که او از نظر روانی تحت فشار قرار بگیرد و بازیکن ضعیف به نظر برسد. ماریو استعدادش را از دست نداده است و زمانی که دوباره به اوج برگردد، همه حامی او خواهند شد. تمدید قرارداد با بالوتلی؟ خیر. من فکر می‌کنم که دوران حضور او در تیم ما در پایان فصل با اتمام قراردادش به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/

R1015163/P1015145/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط نیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیس نیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۹۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بالوتلی: چالهان اوعلو و هواداران میلان؟ اگر من بودم هزار برابر بدتر رفتار می‌کردم!

مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا باور دارد که هافبک اینتر در جشن قهرمانی از خودش نجابت زیادی به خرج داده است. 

طرفداری | جشن قهرمانی اینتر روی اتوبوس حامل بازیکنان که یکشنبه گذشته از خیابان‌های میلان عبور کرد، همانطور که انتظار می‌رفت، حواشی و تیترهای جنجالی به همراه داشت. دنزل دومفریز بنری توهین آمیز با هدف کوبیدن تئو هرناندز بالای سر برد و هاکان چالهان اوعلو هم پستی منتشر کرد که هواداران میلان را خطاب قرار داد. 

کنایه هاکان چالهان اوعلو به هواداران میلان بعد از فتح اسکودتو / عکس بنر توهین‌آمیز در دستان دومفریز؛ جشن قهرمانی اینتر، رقیب همشهری را عصبانی خواهد کرد

به گزارش گل ایتالیا، از ماریو بالوتلی در مورد واکنش چالهان اوعلو و رفتار کلی او در جشن قهرمانی سوال شد و او این گونه جواب داد:

صادقانه بگویم، او مثل یک جنتلمن رفتار کرد. اگر من جای او بودم، نمی‌دانید چه کار می‌کردم، فراموشش کنید. هزار برابر بدتر رفتار می‌کردم، او واقعاً یک جنتلمن بود.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • شگفتی در فوتبال عربستان؛ تصمیم جنجالی الهلال
  • دفاع بالوتلی از جنجال ستاره اینتر علیه تئو هرناندز
  • مهارت بالای ماریو بالوتلی در چالش گل کوچک / فیلم
  • بالوتلی: چالهان اوعلو و هواداران میلان؟ اگر من بودم هزار برابر بدتر رفتار می‌کردم!
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • شگفتی در فوتبال عربستان با عبور تیم الهلال از میتروویچ
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • قطعی بودن جدایی سه بازیکن از تیم‌های میلان و اینتر به صورت آزاد