Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا صباغیان نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور در مجلس شورای اسلامی در  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد گفت:با توجه به مشکلات مرکز تعویض پلاک شهرستان بافق، تیم بازرسی ویژه هفته آینده برای بررسی این موضوع به بافق می‌آیند. 

 صباغیان افزود: مدتی است که مردم بافق از وضعیت نا مناسب مرکز تعویض پلاک این شهرستان گلایه مندند و این موضوع موجب شد تا در بازدیدی سرزده از این مرکز در جریان امور قرار بگیرم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم بافق، مهریز، ابرکوه، خاتم و بهاباد در مجلس شورای اسلامی از انتقال این مشکلات به فرمانده انتظامی استان یزد خبرداد و گفت:مشکلات مردم منتقل و قرار شد که پنج شنبه هفته آینده تیم بازرسی ویژه برای بررسی موضوع به این مرکز فرستاده شود تا اگر امکان دارد تعداد این روز‌ها افزایش یابد.

محمد رضا صباغیان افزود:با رفع این مشکل، هزینه رفت و آمد به مرکز استان که یکی از مشکلات مردم بافق در این شرایط سخت اقتصادی است برطرف می‌شود.

شهر بافق در ۱۱۰ کیلومتری جنوب شرقی مرکز استان یزد قرار دارد

انتهای پیام/ ا

تیم ویژه بازرسی برای رفع مشکل مرکز تعویض پلاک بافق اعزام می شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعویض پلاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۹۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ارتقاء مرکز جامع سلامت اشترینان به بیمارستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، بخش اشترینان بروجرد با ۳۸ روستا و جمعیتی بالغ بر ۴۰ هزار نفر تنها یک درمانگاه دارد که این امر موجب به وجود آمدن مشکلاتی برای مردم ساکن در این بخش شده است.
این در حالی است که اهالی روستا‌های اطراف نیز برای استفاده از خدمات درمانی به مرکز اشترینان مراجعه می‌کنند که به علت کمی امکانات این مرکز مجبور به عزیمت به سمت بروجرد می‌شوند.
مسئول مرکزجامع سلامت اشترینان با تائید مشکلات مردم اشترینان در زمینه خدمات درمانی گفت: یک درمانگاه مشکلات مردم این منطقه را رفع نمی‌کند و جوابگوی نیاز‌ها نیست.
سیاحی افزود: در روزه‌های تعطیل بیماران از روستاه‌های اطراف به این درمانگاه مراجعه می‌کنند که جمعیتی بالغ بر ۱۰ هزار نفر به شهر اشترینان اضافه می‌کند که ضرورت ساخت بیمارستان را دوچندان می‌کند.
جمعیت بخش اشترینان بدون احتساب ۳۸ روستای مجاورآن پنج هزار و ۵۷۸ نفر است.
همچنین به دلیل قرار گرفتن اشترینان در مسیر جاده اصلی غرب به شرق و حادثه خیز بودن این محور بخش اشترینان نیازمند یک بیمارستان برای حل مشکلات مردم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دستورات رئیس جمهور برای رفع مشکلات مردم جنوب غرب تهران
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور درحال حل‌شدن هستند
  • رئیسی خواستار رفع مشکلات جنوب غرب تهران شد
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند
  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • لزوم ارتقاء مرکز جامع سلامت اشترینان به بیمارستان
  • برنامه استقلال برای فتح قلعه یادگار/ نکونام در تعطیلات مشکل تعویض‌ها را حل می‌کند
  • مشکل خط انتقال آب زرند مرتفع شد
  • وعده سازمان بازرسی منطقه ۳ برای رفع مشکلات تولیدکنندگان
  • تلاش خود را برای رفع مشکلات تولیدکنندگان به کار می‌گیریم