Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- با همکاری دادگاه تجدید نظر استان سمنان و ایجاد بستر‌های مناسب توسط معاونت آمار و فناوری دادگستری استان جلسه رسیدگی به پرونده متهمان به صورت ویدئو کنفرانس و از راه دور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، با همکاری دادگاه تجدید نظر استان و ایجاد بستر‌های مناسب توسط معاونت آمار و فناوری دادگستری استان سمنان جلسه رسیدگی به پرونده متهمان به صورت ویدئو کنفرانس و از راه دور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاضی محمد خاکباز زاده مستشار شعبه اول دادگاه تجدید نظر که ریاست اولین جلسه رسیدگی ویدئوکنفرانسی به پرونده‌ی متهمان زندانی را برعهده داشت گفت: برگزاری این جلسه ضمن سرعت بخشی به روند رسیدگی پرونده که از دغدغه‌های مهم مراجعین می‌باشد از خطرات امنیتی، هزینه‌های ایاب ذهاب و بدرقه متهمان نیز می‌کاهد.


قائم مقام رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: در این پرونده متهم از زندان شاهرود به سالن ویدئو کنفرانس همان شهرستان منتقل و تحقیق از وی به صورت غیر حضوری انجام شد.


قاضی خاکباز زاده افزود: این جلسه ویدئو کنفرانسی در اجرای مواد ۶۵۹، ۳۵۵ و ۱۷۵ قانون آئین دادرسی کیفری و ماده ۲۵ آئین نامه استفاده از سامانه‌های مخابراتی و رایانه‌ای برگزار شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قانون آیین دادرسی کیفری ویدئو کنفرانس زندان شاهرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۹۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت 4 متهم اصلی پرونده گم شدن یسنا

به گزارش صدای ایران از ایرنا از دادگستری گلستان، سیدجواد میردوستی روز شنبه اظهار کرد: متهمان چهار مرد هستند که یکی از آنان پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.

وی افزود: سه متهم دیگر این پرونده در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آنان تصمیم قانونی اتخاذ می‌شود.

دادستان کلاله گفت: بعضی از افراد بازداشتی جزو افرادی هستند که پیش از پیدا شدن «یسنا»، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.

میردوستی تاکید کرد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

«یسنا» کودک کلاله‌ای است که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از چند روز جستجو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

دیگر خبرها

  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه در استان هرمزگان/ طراحی سامانه‌های الکترونیک قضایی در حوزه های اعسار، انحصار وراثت و.../ ابتکار جالب توجه در خصوص پرداخت دیه تصادفات بدون تشکیل پرونده قضایی/ تشریح آسیب‌های قاچاق سوخت در استان هرمزگان
  • جزئیات تازه از دادگاه پسران معاون اول سابق قوه قضائیه | سهم‌ ۱۴۰ میلیارد تومانی در پرونده ۹۰۰ میلیاردی در قیطریه | قاضی از متهمان خواست فحاشی نکنند!
  • ضبط ۴۵ هزار نخ سیگار قاچاق در میاندوآب
  • مختومه شدن ۲۹۰ هزار پرونده در دادگستری چهارمحال و بختیاری
  • ۸ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی برگزار می‌شود
  • مقابله با تغییر کاربری ۱۲۸۷۰ هکتار از اراضی زراعی البرز
  • بررسی ۴۲۲ فقره پرونده در ۲۲ مرکز مهر خانواده مازندران
  • عفو بیش از ۲ هزار نفر از زندانیان جرایم غیر سرقت در البرز
  • بازداشت 4 متهم اصلی پرونده گم شدن یسنا
  • جزئیات جدید از پرونده مفقودی «یسنا»