Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه قم در خطبه های نماز جمعه امروز قم تاکید کرد: مسئولان نظام باید توجه داشته باشند که شهر قم حرم اهل بیت(ع) است؛ تا کی باید پروژه های نیمه تمام مستهلک شوند. باید مونوریل تمام شود و باید راهکار لازم برای برون رفت از مشکلات اندیشیده شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از قم فردا، آیت الله سیدمحمد سعیدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد همچنین با اشاره به 16 آذر و روز دانشجو بیان کرد: 16 آذر یادآور حماسه انقلابی دانشجویان در مواجهه با دشمن خیره سر و دخالت‌های آنها در ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این روز 3 دانشجوی انقلابی در اعتراض به دیدار رسمی نیکسون به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه روز دانشجو می‌آموزد که دانشجویان متعهد و انقلابی باید در مسیر استقلال، آزادی، پیشرفت، عزت ملی و اقتدار ایران حرکت کنند، بیان کرد: دشمنان با جنگ نرم، تغییر محاسبات و تصویر سازی‌های موهوم همواره با مکر و فریب خواسته اند که دانشجویان را به سمت تحقق منافع خود سوق دهند ولی دانشجویان در برابر فتنه گری دشمنان هوشمندانه حرکت کرده و با ایمان و بصیرت و روحیه انقلابی و جهادی همه توطئه‌های دشمنان را ناکام گذاشته اند.

امام جمعه قم همچنین گفت: حضرت امام خمینی(ره) همواره به نقش بی بدیل دانشجویان در انقلاب اسلامی تاکید داشتند و می فرمودند که فرزندان بسیجی در حوزه و دانشگاه پاسدار اصول تغییر ناپذیر نه شرقی و نه غربی باشند.

وی با اشاره به حادثه تروریستی چابهار و شهادت تعدادی از جان برکفان نیروی انتظامی و مجروح شدن تعدادی از مردم بیگناه بیان کرد: این مردم سال‌هاست که با جان و مال و تقدیم شهدای والامقام ایستاده‌اند و هرگز با ترورهای کور نه تنها دست از نظام بر نمی‌دارند بلکه منسجم‌تر با همت دستگاه‌های مسئول درس فراموش نشدنی به آنها و اربابانشان خواهند داد.

امام جمعه قم در عین حال به سالروز شهادت آیت الله دستغیب اشاره کرد و ادامه داد: شهید دستغیب اعتقاد شدیدی به حضرت امام داشت و ملاک وی در خصوص افراد به موضع گیری آنها در برابر امام بستگی داشت. اگر آن شهید سرافراز در میان ما بود بر اساس مبانی خود با همان اعتقاد و علاقه ای که به امام راحل داشت امروز نسبت به رهبر عظیم الشان انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای همان تعابیر را به کار می‌برد.

وی با اشاره به سالروز تاسیس شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی قرارگاه فرماندهی فرهنگی کشور است و این شورا باید به مقابله با تهاجم، شبیخون و ناتوی فرهنگی بپردازد و باید علاوه بر برنامه ریزی و سیاست گذاری با پایش فرهنگی مستمر نسبت به تغییر محیط فرهنگی جامعه در مسیر تحقق ارزش‌های انقلابی و اسلامی کوشش کند.

امام جمعه قم در بخش دیگری از سخنان خود جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و گفت: رژیم صهیونیستی دو سوم مردم فلسطین را اخراج کرده و سرزمین های ایشان را اشغال کرده  است؛ این رژیم 180 جنایت ثبت شده و بسیاری جنایت ثبت نشده علیه مردم فلسطین داشته است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۴۹۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام یاسر مظاهری امام جمعه شهر مریانج در دیدار با عباس صوفی منتخب مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی که با حضور دهیاران روستاهای دهستان الوندکوه غربی برگزار شد، اظهار‌ کرد: مشکلات این منطقه (دهستان الوندکوه غربی) به‌خصوص روستاهای اطراف، همیشه دغدغه ما بوده، به طوری‌ که اولویت ما همواره تلاش برای رفع مشکلات روستائیان گرانقدر است و به این موضوع بارها در خطبه‌های نماز جمعه اشاره داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه نباید از مشکلات مختلف در روستاها غفلت کرد، افزود: مردم روستاها همواره پای کار نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های والای آن بوده و با تلاش برای رفع مشکلات باید قدردان این ایستادگی باشیم.

امام جمعه شهر مریانج متذکر شد: تلاش برای رفع مشکلات مردم به‌خصوص روستائیان پرتلاش، نزد خداوندمتعال پاداش ویژه‌ای دارد و بر این باورم که نماینده منتخب مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس با پشتوانه و تجربه بالا در امور اجرایی و مدیریتی، می‌تواند موجبات توسعه همدان و بخش‌های تابعه را رقم بزند.

مظاهری، نبود سالن ورزشی در منطقه را یکی از مشکلات اصلی روستائیان دامنه غربی الوند دانست و تأکید کرد: روستاها سرشار از استعداد در زمینه‌های مختلف هستند، امیدواریم با پیگیری به این استعدادها توجه شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت
  • هرجا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • شهر یزد به اعتبارات ملی نیاز دارد/ پروژه‌های نیمه‌تمام دفع آب‌های سطحی تکمیل می‌شود
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود