Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@12:33:51 GMT

جزئیات حادثه تروریستی چابهار از زبان سردار اشتری

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۵۰۱۶۰

جزئیات حادثه تروریستی چابهار از زبان سردار اشتری

فرمانده نیروی انتظامی گفت: ما هوشیاری لازم را داریم و تعداد زیادی از اعضای تیم تروریستی چابهار در مرز ناموفق بودند و حرکاتشان خنثی شده و به هلاکت رسیدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی  با اشاره به حادثه تروریستی روز گذشته چابهار اظهار داشت: همانطور که اطلاع دارید، حدود ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح روز گذشته یک دستگاه وانت که حامل مواد منفجره بوده برای عملیات انتحاری به مقر انتظامی شهرستان چابهار حمله می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: خوشبختانه با هوشیاری، رشادت و شجاعت ماموران نیروی انتظامی، فرد مهاجم ناکام شد و قبل از اینکه بتواند داخل آن مقر شود خودروی فرد مهاجم منفجر و به هلاکت می رسد.   سردار اشتری اضافه کرد: البته ۲ نفر از کارکنان عزیز نیروی انتظامی که یکی از آن ها مامور ما بوده، با شجاعت جلوی این فرد مهاجم ایستاده بود و به شهادت رسید.   وی با اشاره به شایعات مطرح شده درباره شهادت فرمانده انتظامی شهرستان چابهار تصریح کرد: فرمانده انتظامی چابهار هیچ گونه آسیبی ندیده و خبر شهادت وی کذب است.   سردار اشتری درباره تدابیر نیروی انتظامی برای مقابله با تروریست ها افزود: ما هوشیاری لازم را داریم و تعداد زیادی از این ها در مرز ناموفق بودند و حرکاتشان خنثی شده و به هلاکت رسیدند.   وی ادامه داد: اقداماتی هم صورت گرفته و ان شاءالله بتوانیم ایادی دیگر این گروه را شناسایی و تحویل قانون بدهیم.   منبع: مهر 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۰۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران

فرمانده نیروی انتظامی گفت: در اجرای وظایف انتظامی و انقلابی کم نمی‌گذاریم، اگر در طرح نور به دنبال صیانت از دخترانمان هستیم، علیه برهم‌زنندگان نظم و امنیت جامعه هم تلاش می‌کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سردار احمد رضا رادان در همایش بزرگ مردم قم در حمایت از "طرح نور" که در حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها برگزار شد اظهار داشت: دشمن تلاش فراوان کرد که جلوه بدهد، پلیس تنهاست، ولی مردم در کنار پلیس و همراه و همگام پلیس هستند.

وی افزود: در معرکه‌های مختلف دشمن به این نتیجه رسید در نبرد با ایران جز شکست چیزی در برندارد، دشمن در برابر عزم و اراده، تقوا و ایمان و جهاد رزمندگان اسلام در حقیقت ره به جایی نخواهد برد.

فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: در هشت سال دفاع مقدس، مردم ما ثابت کردند که تا پای جان برای اسلام هستند،  مادری، خواهری، پدری، نبود که مشوق رزمنده نباشد و بعد از شهادتِ فرزند سجده شکر می‌کردند از این موهبت الهی.

این خبر در حال تکمیل است...

 

دیگر خبرها

  • نیروی انتظامی در اجرای طرح حجاب و عفاف کوتاهی نمی کند
  • امام جمعه قم: از نیروی انتظامی و کسانی که زخم زبان‌ها را به جان خریدند تشکر می‌کنیم
  • گریه سردار رادان در میان حامیان برخورد با بی‌حجاب‌ها
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی
  • رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست
  • سردار رادان: در طرح نور، ما حمایت رئیس جمهور و قوه قضائیه را داریم
  • سردار رادان: در طرح نور، رئیس جمهور از ما حمایت کرده است
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • نگاه ما به موضوع حجاب و عفاف هرگز امنیتی و انتظامی نیست