Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین گفت: باید یکبار دیگر به مسئولان کشورمان یادآوری کنیم که این سران کشور امریکا هیچ زمانی درد‌های شما را شفا نمی‌دهند و هیچ زمانی مشکلات کشور ما را حل نخواهند کرد، امریکا و اروپا هر دو یک جنس و یک رنگ هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده، ولی فقیه در قزوین گفت: امریکا و اروپا هیچ زمانی برای ایران مشکل گشایی نکرده اند و نه قصد حل مشکلات ما را دارند، ما باید با اتکا بر توان داخلی روی پای خود بایستیم.
خطیب جمعه قزوین تاکید کرد: کسانی که مرعوب دشمن می‌شوند به این خاطر است که ملت بزرگ خود را نمی‌شناسند و درکی از نصرت الهی ندارند و اعتقادی به خدا ندارند، چرا که اگر به خدا اعتقاد داشته باشند؛ به نصرت الهی نیز معتقد خواهند بود و محکم در مقابل دشمنان می‌ایستند.
حجت الاسلام والمسلمین عابدینی افزود: باید نمایندگان و رئیس مجلس با شجاعت و بصیرت دام‌های دشمن را بشناسند و وقت مردم را تلف نکنند و به دشمن چراغ سبز نشان ندهند و زمینه سیطره دشمن را فراهم نیاورند. امام جمعه قزوین ضمن تبریک روز دانشجو، دانشجویان را نماد استکبارستیزی و کلید سعادت کشور و گره گشایی از مشکلات دانست.
حجت الاسلام والمسلمین عابدینی گفت: چشم امید بستن به خارج، دردی از مشکلات دوا نمی‌کند.
امام جمعه قزوین با تأکید بر اینکه باید چرخ صنعت خود را به گردش در بیاوریم، گفت: باید از دانشمندان جوان و پر انگیزه خودمان برای اقتصاد مقاومتی بهره‌مند شویم، بیکاران خود را به کار بگیریم و به جای خام فروشی مواد اولیه را به کالای با ارزش تبدیل کنیم و به بازار عرضه کنیم.
نماینده، ولی فقیه در استان با تاکید بر تقویت وحدت در جامعه حول محور ولایت، به مسئولان توصیه کرد همواره نصرت الهی را ببینند و به دشمنان دل نبندند.
حجت الاسلام والمسلمین عابدینی در ادامه با اشاره به حادثه تروریستی در چابهارگفت: ریشه این اقدامات به استکبار برمی گردد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: نماز جمعه قزوین دشمن مشترک توان داخلی روز دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۰۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ پروژه خیری در چهارمحال و بختیاری فعال است

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان چهارمحال و بختیاری، گفت: ۸۰ پروژه خیّری در سطح استان فعال است. - اخبار استانها -

ایرج کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، اظهار داشت: بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان چهارمحال و بختیاری قرار است فردا 19 اردیبهشت‌ماه در محل اتاق بازرگانی شهرکرد برگزار شود.

وی ادامه داد: این جشنواره با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان، اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان به ریاست استاندار چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان چهارمحال و بختیاری، بیان کرد: هدف این جشنواره جلب مشارکت مردمی برای احداث مدارس است، با توجه به نامگذاری سال به جهش تولید با مشارکت مردم، این جشنواره از اهمیت بالایی برخوردار است.

کریمی گفت: از مردم، صنوف، شرکت‌ها و کارخانه دعوت می‌شود در این جشنواره شرکت کنند تا بتوان فضاهای آموزشی مناسبی برای دانش‌آموزان سطح استان فراهم کرد.

وی با اشاره به پروژه‌های فعال احداث فضاهای آموزشی در استان، خاطرنشان کرد: 80 پروژه خیری در سطح استان با کمک خیرین یا به صورت تمام خیری فعال است.

انتهای پیام/7540/

دیگر خبرها

  • معاونان وزیر راه و شهرسازی به مشکلات مردم قم رسیدگی می کنند
  • ۸۰ پروژه خیری در چهارمحال و بختیاری فعال است
  • جمعه، آخرین مهلت مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ در قزوین
  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • لاوروف: هر دو حزب آمریکا، روسیه و چین را دشمن می‌دانند
  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند
  • مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته پیش رو اعلام شد
  • رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است
  • منافع غرب در باقی ماندن اسرائیل است