Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-20@07:39:49 GMT

فوتسال مردان و زنان ایران نامزد بهترین‌های جهان

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۵۰۳۰۳

فوتسال مردان و زنان ایران نامزد بهترین‌های جهان

رکنا: تیم‌های ملی فوتسال مردان و زنان ایران در بین 10 نامزد کسب عنوان برترین تیم های جهان در سال 2018 قرار گرفتند.

به گزارش رکنا، سایت جهانی فوتسال (فوتسال پلنت) در ادامه معرفی نامزدهای کسب عنوان برترین ها در جهان، به بخش بهترین تیم رسید و در این بخش 10 نامزد نهایی را اعلام کرد.

بر این اساس تیم ملی فوتسال مردان و زنان ایران نامزد عنوان برترین تیم جهان در سال 2018 شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم های فوتسال مردان و زنان ایران در سال 2018 قهرمان آسیا شده اند.

تیم های برزیل، زیر 18 سال برزیل، زیر 20 سال زنان برزیل، ژاپن، پرتغال، زیر 18 سال زنان پرتغال، روسیه و اسپانیا هشت نامزد دیگر برای کسب عنوان تیم برتر جهان هستند.

«فرزانه توسلی» و «فاطمه اعتدادی» از ایران در بخش بانوان نامزد بهترین گلر و بازیکن هستند. در بین داوران نیز نام «گلاره ناظمی» داور بین‌المللی کشورمان که فینال المپیک جوانان بوینس‌آیرس را سوت زد، به چشم می‌خورد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

جسد برهنه خانم سرآشپز در کوهستان پیدا شد / به زن جوان تجاوز شده بود+عکس این زن و شوهر فاسد دختر 14 ساله را برای هوسهای کثیف خود خریدند+عکس خانم معلم بی شرم با دانش آموزش در حیاط مدرسه بی حیایی می کرد! +عکس ساقدوش 17 ساله عروس آبروی داماد سر شناس را برد ! / اعتراف رویا اعتراف نامادری به قتل وحشتناک دختر 12 ساله مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا 10 عکس وحشت آور جهان که واقعی هستند دختر جوان قربانی قطع ارتباط اش با قاتل شد +عکس زن جوان دختر 3 ماهه اش را شکنجه داد تا همسر سابقش را ادب کند+عکس پرش دیدنی پیرمرد 91 ساله از سکوی سه متری به استخر! +فیلم این مرد 95 ساله جلاد هیتلر بود + جزییات اعدام یک قاتل بعد از 36 سال اجرا شد این مرد دختر 5 ساله را دزدید و7 سال به او تجاوز کرد تا باردار شود+عکس این مادر و دختر در بوئین زهرا جنجال کردند! این فیلم را حتما ببینید / هشدار پلیس فتا درباره کلاهبرداری اینترنتی

منبع: رکنا

کلیدواژه: ایران جهان فوتسال مردان و زنان نامزد عکس فیلم حادثه تروریستی دختر دانش آموز عروسی مرد بیمارستان جوان معلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۰۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر جایگاه مردان و زنان در اتوبوس‌های بی.آر.تی

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: جایگاه مردان در اتوبوس‌های بی.آر.تی به وضع گذشته برمی‌گردد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مهدی علیزاده؛ مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اظهار کرد: به دلیل حضور گسترده موتورسیکلت‌ها و ماشین‌های شخصی در خطوط ویژه اتوبوس، ترمزهای ناگهانی راننده اتوبوس برای جلوگیری از برخورد با عابر یا این وسایل گاهاً اجتناب‌ناپذیر است و به دلیل وجود بخش خانم‌ها در جلوی خطوط بی.آر.تی بیشترین صدمات به آنها وارد می‌شود.

وی گفت: در صدها خط متعلق به بخش خصوصی که مانند قدیم آقایان در جلو و خانم‌ها در بخش انتهایی اتوبوس حضور دارند کمتر شاهد آسیب‌دیدگی آقایان بوده‌ایم و این بر اساس رصد آماری 2 ساله است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اضافه کرد: جایگاه مردان در اتوبوس‌های بی.آر.تی به وضع گذشته برمی‌گردد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پشت‌پرده تغییر در جایگاه زنان با مردان در اتوبوس‌های بی‌آرتی مشخص شد! |تصویر
  • دلیل کیفیت خواب پایین تر زنان نسبت به مردان مشخص شد
  • جایگاه مردان و زنان در بی‌آرتی‌های تهران تغییر کرد
  • تغییر جایگاه مردان و زنان در اتوبوس‌های بی.آر.تی
  • کارگردانی که هرچه ساخت ماندگار شد + فیلم
  • خزعلی: رفتار قانونی، مانع محرومیت زنان و مردان از حقوق شهروندی می‌شود
  • دختر ۱۱ ساله فروشنده مزون لباس را با چاقو کشت
  • رفتار قانونی، مانع محرومیت زنان و مردان از حقوق شهروندی می‌شود
  • زنان کمتر می‌خوابند و استرس بیشتری دارند
  • صعود ۵ تیرانداز به مرحله دوم تفنگ سه وضعیت زنان و مردان