Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت شهرکرد با تأکید بر اینکه بیش از چهار هزار و ۵۰۰ نفر از مردم استان از مشکل کم آبی رنج می برند، اظهار کرد: این استان یکی از ثرومندترین ذخایر آبی کشور را داراست اما هنوز برخی از روستاهای آن با تانکر آبرسانی می شود و مردم در مضیقه هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام امیرقلی جعفری، امروز(۱۶ آذر) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولان در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با اشاره به مشکلات به وجود آمده در اثر کمبود آب در استان، گفت: اگر برخی از مسئولین پایه توسعه چهارمحال و بختیاری کشاورزی می دانند باید در تأمین آب آن نیز فکری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه موقت شهرکرد با انتقاد از طرح های اجرا شده انتقال آب به استان های مجاور، افزود: متأسفانه این انتقال ها در اثر اجرای برخی از طرح های غیرکارشناسانه بوده است که قسمت بزرگی از دشت های استان را دشت های ممنوعه اعلام کردند.

 

وی با تأکید بر اینکه بیش از چهار هزار و ۵۰۰ نفر از مردم استان از مشکل کم آبی رنج می برند، اظهار کرد: این استان یکی از ثرومندترین ذخایر آبی کشور را داراست اما هنوز برخی از روستاهای آن با تانکر آبرسانی می شود و مردم در مضیقه هستند.

 

حجت الاسلام جعفری با بیان اینکه متأسفانه چهارمحال و بختیاری یکی از استان های با آمار بالای بیکاری در کشور است، تصریح کرد: این وضعیت در اثر بی تدبیری مسئولین ملی و استانی به وجود آمده که طرح های انتقال آب نیز یکی از این موارد است.

 

امام جمعه موقت شهرکرد احداث تونل انتقال آب گلاب را بر اساس گفته های سازمان بازرسی کشور غیرقانونی خواند و ادامه داد: متأسفانه با چنین تخلفاتی برخورد جدی صورت نمی گیرد که این عدم رعایت قانون تبعات بسیاری برای مردم دارد.

 

وی با اشاره به اینکه برخورد با چنین اقداماتی توسط وزیر نیرو ضروری است، خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی از مسئولین استان های مجاور با طرح انتقال بن-بروجن مخالف کرده و وزیر نیرو را هم به تعطیلی این طرح ترغیب می کنند در حالی که این طرح آب نیمی از مردم استان را تأمین می کند.

 

حجت الاسلام جعفری با اشاره به ۱۶ آذرماه روز دانشجو، گفت: تاریخ انقلاب اسلامی ایران از روزهای تلخ و شیرین پر است و یکی از حماسه آفرین ترین این روزها روز دانشجوست.

 

امام جمعه با تأکید بر اینکه جوانان ایرانی همواره به دنبال عدالت و آرمان حقیقی خود بوده اند، تصریح کرد: اکنون دانشجویان سردمداران استکبارستیزی هستند و باید دانشگاه ها در راستای اهداف انقلاب تلاشگر باشند.

 

پایان پیام/512

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس استان سمنان دولت خراسان جنوبي کانون های فرهنگی هنری مساجد مشهد بیرجند حوزه هنری آب خطبه نماز جمعه چهارمحال و بختیاری بحران آب نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۰۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع آبگرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد

محمدرضا محمدیان با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی‌بر ورود سامانه بارشی به چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: از شب گذشته این سامانه در استان و شهر شهرکرد فعال شد که نیروهای خدمات شهری نواحی چهارگانه در حالت آماده باش کامل هستند.

وی افزود: از شب گذشته تاکنون ۱۰ نقطه در ۴ ناحیه از جمله کاشانی جدید، خیابان عمان، مسیل پایین‌تر از میدان انقلاب، منظریه، ورودی شهر، خیابان سعدی، حافظ جنوبی، چهارراه فصیحی، خیابان ۱۵ خرداد، خیابان انتقال خون و خیابان شهید استکی آبگرفتگی ایجاد شده رفع شد.

بیشتر بخوانید

رفع آبگرفتگی محور‌های چهارمحال و بختیاری

معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد اضافه کرد: بیشتر آبگرفتگی‌ها در سطح شهر به دلیل مسدود نمودن مسیر آب توسط زباله‌ بوده که برخی شهروندان به دلیل عدم رعایت این اقدام را انجام می‌دهند.

محمدیان ادامه داد: تا زمان خروج سامانه بارشی از استان نیرو‌های خدمات شهری در حالت آماده باش کامل خواهند بود و شهروندان در صورت مشاهده آبگرفتگی معابر موارد را به سامانه ۱۳۷ گزارش نمایند تا در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری به صدا درآمد
  • اضافه شدن پرواز جدید به فرودگاه شهرکرد
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • محور‌های چهارمحال و بختیاری لغزنده است
  • رفع آبگرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • بازار‌های روز در منظریه راه‌اندازی می‌شود
  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور
  • بارش باران محور‌های چهارمحال و بختیاری را لغزنده کرد
  • لغزندگی برخی محور‌های چهارمحال و بختیاری