Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گیلان گفت:‌ جسد جوانی که در حادثه سیل فومن مفقود شده بود در صومعه‌سرا پیدا شد. ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

سیاوش غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت اظهار داشت: طبق آخرین خبرها دومین جسد حادثه سیل فومن که در آن دو نفر به همراه یک دستگاه خودروی پراید به داخل رودخانه این شهرستان سقوط کرده بودند توسط نیروهای بومی منطقه در صومعه‌سرا پیدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گیلان عنوان کرد: دومین مفقود حادثه سیل فومن در منطقه سیاه درویشان صومعه‌سرا توسط نیروهای بومی و محلی و با کمک دهیاری محل از آب گرفته شد و سپس با حضور خانواده متوفی،‌ جسد این جوان به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

غلامی با بیان اینکه پس از اطلاع‌رسانی مردم مبنی بر پیدا شدن یک جسد، نیروی انتظامی و تیم‌های هلال احمر در منطقه حاضر شدند افزود: پیکر این جوان توسط خانواده وی مورد شناسایی قرار گرفته است بنابراین گزارشات پیرامون پزشکی قانونی و دادستانی متعاقباً اطلاع‌رسانی می‌شود.

جسد یکی از مفقودین سیل گیلان پیدا شدگیلان‌‌| مفقود شدن 4 نفر در سیل فومن صحت نداردگیلان|‌‌ خودروی مفقودشده در سیل فومن پیدا شد

وی با اشاره به اینکه معمولاً پس از گذشت 72 ساعت از وقوع یک حادثه نیروهای جمعیت هلال احمر به کار جست‌وجوی خود جهت پیدا کردن مفقودان پایان می‌دهند گفت: نیروهای جمعیت هلال احمر فومن از همان لحظه نخست حادثه سقوط خودروی پراید در داخل رودخانه، عملیات جست‌وجو را آغاز کردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گیلان به اعزام سه تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر از سه نقطه استان به فومن اشاره کرد و افزود: در دومین روز پس از حادثه نیز علاوه بر حضور سه تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر، تیم‌های واکنش سریع و سگ‌های زنده‌یاب نیز وارد عمل شدند.

غلامی با بیان اینکه خودروی حادثه دیده و یک نفر از مفقودان در روزهای گذشته توسط این تیم‌ها پیدا شده بودند تصریح کرد: جسد قربانی اول حادثه سیل فومن در چهار کیلومتری مکان حادثه و جسد دوم نیز در منطقه سیاه درویشان صومعه‌سرا کشف و به پزشکی قانونی انتقال داده شد. 

انتهای پیام/‌ ع

R7877/P1494/S6,71/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۰۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ کولیوندگفت: از تاریخ ۴ تا ۵ اردیبهشت، ۷ استان اصفهان، تهران، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند، که بیشترین امدادرسانی در استان‌های کرمان و اصفهان انجام شده است.


وی ادامه داد: در این بین نیرو‌های این جمعیت طی ۲۸ مورد عملیات امداد و نجات به ۶۰۹ نفر متأثر امدادرسانی کردند، ۱ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۳۷ منزل مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.


رئیس سازمان جمعیت هلال احمر کشور افزود: ۱۴۶ کیلوگرم نایلون، ۲۶ تخته موکت و ۱۴ بسته غذایی توسط نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر در بین متأثرین توزیع گردید.


رئیس سازمان هلال احمر کشور گفت:۴۳تیم عملیاتی متشکل ۱۷۱ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

دیگر خبرها

  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی بعد از ۶ روز جستجو پیدا شد
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی بعد از ۶ روز پیدا شد
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی پیدا شد
  • نوجوان ۱۶ ساله ناپدید شده در جنگل‌های رامسر پیدا شد
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان