Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردبیل_ایرنا_امام جمعه خلخال گفت:انتظار مردم کشور از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ادامه راه شهید مدرس نماینده شجاع ،زاهد ،استکبار ستیز و مجاهد ان روزگار بصورت عملی و نه در شعار دادن است .

به گزارش ایرنا ،حجت الاسلام کریم اسدی در خطبه های امروز نماز جمعه خلخال با گرامیداشت سالروز شهادت شهید مدرس که به نام روز مجلس نامگذاری شده است گفت:اگر چنانچه قوای سه گانه کشور بخصوص نمایندگان مجلس شورای اسلامی که درراس قوه مقننه قرار دارند بدرستی به وظایف خود عمل می کردند کشور دچار مشکلات فعلی وبحران اقتصادی امروزی نمی شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت:در حالی که نمره مردم ایران اسلامی در همه عرصه ها 20 است ولی نمره نمایندگان مجلس وقوای سه گانه نه تنها نمره قابل قبولی نیست بلکه در بسیاری جهات به دلیل بی توجهی به رفع نواقص در جامعه نمره انها نمره مردود می باشد .
وی گفت:حاشیه سازی ،جناح بازی ،سیاسی کاری وپرداختن به مسایل غیر ضروری از سوی نمایندگان مجلس ومسوولین سه قوه کشور افت ایران و نظام اسلامی بوده واگر چنانچه مسوولین این سه قوه دست بدست هم داده و با هم دلی وهم فکری کار کنند قطعا بسیاری از مشکلات فراروی مردم وجامعه برداشته خواهد شد .
وی با بیان اینکه بکارگیری از روش های افراط وتفریط در انجام وظیفه مسوولین کشور مردود است اظهار کرد:در شرایطی که کشور نیازمند وحدت وهم دلی وانسجام برای گذر از فشار تحریم های خارجی ،تورم وفشار اقتصادی مضاعف برروی دوش مردم است طرح استیضاح وزاری دولت نمی تواند راهکار درستی برای حل مشکلات متعدد جامعه باشد .
خطیب جمعه خلخال اظهار داشت :در حالی که مشکل کم بود مسکن در کشور بیداد می کند واین مشکل بر امر مقدس ازدواج جوانان سایه سنگینی انداخته است یک وزیر برکنار شده از دولت کنار گذاشتن 5 ساله پروزه مسکن مهررا از افتخارات عملکرد خود اعلام می کند .
وی در بخش دیگری ازسخنان خود با بیان اینکه حق منطقه خلخال از سوی مسوولین و مردم بدرستی در طول 40 سال عمر بابرکت انقلاب اسلامی ادا نشده است گفت:در حالی که طبیعت این شهرستان در نوع خود بی نظیر و منابع ابی ان کافی برای افزایش سطح تولیدات کشاورزی است هیچ گونه برنامه درستی از سوی اداره کل منابع طبیعی وشرکت اب منطقه ای استان اردبیل برای مهار ابهای منطقه واستفاده بهینه از اراضی مستعد کشاورزی ارایه نشده است .
او اظهار کرد:در حالی که شرکت اب منطقه ای استان اردبیل چندین سد بزرگ را در مناطق دیگر این استان اجرا کرده این شهرستان از داشتن سد های بزرگ برای بهره مندی از اب کافی برای توسعه کشاورزی بی بهره بوده است .
وی با بیالن اینکه طرح مسایلی از قبیل کم بود اعتبار ویا پایین بودن سطح تخصیص اعتبارات عمرانی مورد قبول افکار عمومی جامعه نیست گفت:انتظار مردم منطقه از استاندار دلسوز و تلاشگر استان توجه به وضعیت پروژه های کمربندی شهر خلخال ونیز تلاش برای تکمیل وبهره برداری از راه های در حال احداث منطقه از جمله راه خلخال به منجیل وراه توریستی خلخال به ماسوله در استان گیلان است .

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي نماز جمعه خلخال اسدي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۰۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سعید مرادپور با اشاره به هفته کار و کارگر، عنوان کرد: داشتن تفکر کار کردن در هر سنی بسیار مهم است لذا این موضوع باید یه یک ارزش تبدیل شود. وی با بیان اینکه کارگران سربازان خط مقدم جبهه جنگ اقتصادی هستند و در زمینه تولید نقش بسیار مؤثری ایفا می‌کنند، ادامه داد: مسئولان باید توجه ویژه به کارگران و رفع مشکلات آنان داشته باشند.

مرادپور با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگران، اذعان کرد: رهبر معظم انقلاب کارگران را به کسانی که در خط مقدم جبهه اقتصادی هستند تشبیه می‌کنند زیرا قشر نیروی مدافع اقتصاد کشور هستند و در جهت تولید و پیشرفت کشور تلاش می‌کنند.

امام جمعه ابهر با بیان اینکه فرهنگ کار در کشور ما دچار آسیب شده است، تصریح کرد: این امر در حالی است که کار کردن در دین مبین اسلام یک ارزش و یک شرف است به طوری که نبی مکرم اسلام (ص) بر دستان کارگر بوسه زده است.

امام جمعه ابهر با بیان اینکه متأسفانه در حال حاضر کارمند بودن در جامعه به یک ارزش تبدیل شده است، گفت: این موضوع نیز در حالی است که ارزش کارگری بسیار بلندمرتبه است زیرا کارگر تولید می‌کند و زحمت می‌کشد و نان حلال به دست می‌آورد.

مرداپور با یادآوری اینکه گاهی شاهدیم برخی از کارفرماها تا ماه‌ها حقوق کارگران خود را نمی‌دهند و امام صادق (ع) در این باره می‌فرمایند هر کس در دادن مزد کارگر به او ستم روا دارد خداوند عمل او را باطل می‌سازد و بوی بهشت را بر وی حرام می‌کند، تصریح کرد: مسئولان و کارفرمایان باید به قشر کارگر و حقوق آنها توجه ویژه داشته باشند زیرا در قیامت باید پاسخ‌گوی رفتار خود در قبال کارگران باشند.

امام جمعه ابهر با بیان اینکه رسول خدا (ص) از به کار گرفتن کارگر، پیش از تعیین مزدش نهی فرموده و امام صادق (ع) نیز در حدیث مشهوری فرمودند: مزد کارگر را پیش از آنکه عرقش خشک شود بدهید، گفت: این میزان تأکید و سفارش از سوی اهل‌بیت (ع) نشان از اهمیت این مسئله نزد خداوند متعال است.

کد خبر 6090991

دیگر خبرها

  • پارک علم و فناوری تربیت‌مدرس هاب بین‌المللی تعاملات علمی با کشورهای دیگر
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • معلمان روشنی بخش تاریکی دنیا هستند
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • تاکید امام جمعه فسا بر حل مشکل بیمه کارگران
  • علم‌الهدی: می‌خواهید به بهانه پر کردن سبد جمعیت انقلابی، همان کسانی را هم که انقلابی هستند از خود برنجانید؟