Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین - ایرنا - معاون عمران و توسعه امور شهری وزارت کشور گفت: چارت تشکیلاتی شهرداری ها و دهیاری ها در حال تغییر است و مساله تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری ها نیز به زودی اجرایی می شود.

به گزارش ایرنا، بر اساس مجوز دستگاههای مسئول؛ قرار است وضعیت استخدامی کارکنان قراردادی شهرداری ها، به پیمانی تغییر یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهدی جمالی نژاد روز جمعه در نشست با شهرداران و دهیاران استان قزوین در سالن اجتماعات این استانداری افزود: یکی از سیاست های در پیش گرفته شده تقویت دفاتر فنی در استان های کشور است و به زودی نیز مشکلات گذشته در این رابطه مرتفع خواهد شد.
وی پیشنهاد کرد: شوراهای بخش، استان، شهر و روستاها در جهت رفع مشکلات و هم اندیشی بیش از گذشته با هم در ارتباط مستمر و ارگانیک باشند.
معاون عمران و توسعه امور شهری وزارت کشور در خصوص تخصیص قیر رایگان به روستاها و شهرهای زیر 50 هزار نفر نیز اظهار داشت: تخصیص 13 درصدی همچنان ادامه دارد.
وی با بیان اینکه متاسفانه وابسته بودن اعتبارات به نفت از گذشته های دور ما را از برنامه های اصلی دور ساخته، گفت: امروز نگاه مدیران دستگاه های اجرایی به مسایل مختلف از جمله شهری و روستایی باید خلاقانه و نوآورانه باشد.
معاون عمران و توسعه امور شهری وزارت کشور گفت: نظام شهری بیمار یکی از مشکلات اساسی سازمان شهرداری هااست که بسیاری از برنامه ریزی های کشور را نیز با چالش روبرو ساخته است.
تاکید کرد: متاسفانه امروزه شهرهای بزرگ ما روز به روز بزرگتر و شهرهای کوچک و میانی ما نیز کوچک و کوچک تر شده و در عین حال هم روستاهای کشور روز به روز خالی از سکنه می شوند.
وی ادامه داد: در چنین اوضاع و احوالی باید با توزیع عادلانه خدمات خود در سطح مناطق از این مساله جلوگیری کرده چرا که این مهم تهدیدی جدی برای یک هزار و 270 شهر و 37 هزار روستای کشور به شمار می رود.
جمالی نژاد با بیان اینکه در گذشته نظام شهری ما در کشور کهکشانی اداره می شد، افزود: پس از انجام اصلاحات ارضی، این مساله به نظام زنجیره ای تغییر یافت.
وی با انتقاد از تخصیص 490 میلیارد ریال اعتبار ارزش افزوده به روستاهای استان قزوین در سال جاری، تصریح کرد: این مساله باید از سوی نمایندگان مردم استان در مجلس و نیز استانداری پیگیری شود زیرا اعتبار یاد شده برای استانی مانند قزوین که از قطب های صنعتی و کشاورزی محسوب می شود، بسیار ناچیز است.
وی اضافه کرد: نگاه های جدید در عرصه فعالیت های عمران شهری قزوین باعث تحول شگرفی در این شهر شده که آینده امیدوار کننده ای را به دنبال دارد چرا که اعتماد به نفس و ورود به کارهای نو و بدیع می تواند ایجاد ارزش افزوده کند.
بازدید از چند طرح شهری از جمله سبزه میدان، پل یادگار امام، سافاری پارک، دریاچه هفت دره، دهکده طبیعت، پل طبیعت و دولتخانه صفوی از برنامه های امروز معاون عمرانی و توسعه امور شهری وزارت کشور در قزوین بود.
8054/6012

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شهري مديريت شهري معاون وزير كشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۰۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، در محورهای چالوس، فیروزکوه، هراز، آزادراه تهران -شمال و آزادراه قزوین– رشت (رفت و برگشت) تردد روان برقرار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، آخرین وضعیت راه‌ها به شرح زیر است:

آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی

- تردد روان در محورهای چالوس، فیروزکوه، هراز، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت)

*در ضمن محورهای شمالی دارای بارش باران است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای دیگر

- ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین – کرج محدوده‌های حسین آباد و گلشهر

- ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج – قزوین حدفاصل شهرک جهان نما تا پل کلاک و محدوده مهرویلا

- ترافیک نیمه سنگین در محور تهران – شهریار در برخی مقاطع

آخرین وضعیت جوی

- بارش باران در برخی از محورهای استان‌های تهران، البرز، مازندران، اصفهان، سمنان، مرکزی، قزوین، لرستان قم، همدان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، یزد چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد و گلستان

محورهای مسدود شریانی

محور خرم آباد – پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از محور جایگزین خرم آباد – کوهدشت و آزادراه خرم آباد – پل زال انجام می‌گردد.

رودبار جنوب – ایرانشهر

انارک - چوپانان

محورهای مسدود غیرشریانی

هشتگرد – طالقان

کمربندی جدید خرانق – یزد

اسپکه – بمپور

کنارک – زرآباد – جاسک

یزد – دربید

اردکان - هامانه

محورهای دارای انسداد فصلی

سروآباد - پاوه

گنجنامه – تویسرکان

وازک – بلده

پونل – خلخال

کد خبر 746329

دیگر خبرها

  • جزئیات تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • شهرداری قزوین پاسخگوی مکاتبات شورا درباره جذب نیروی غیرقانونی باشد
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • بارش باران در محورهای ۱۲ استان کشور
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز
  • تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • به زودی، بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین+ فیلم
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند
  • شورای فرهنگ عمومی باید به قرارگاه تبدیل شود