Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید.

راز ۹ عکس خوفناک و عجیب تاریخ فاش شد! +تصاویر
ماجراهای عجیب همیشه برای اغلب مردم جذابیت داشته‌اند. به همین خاطر در سراسر دنیا افسانه‌های غیرواقعی نقل یا سروده می‌شود.

اظهارات جدید مهناز افشار درباره آمپول کُشنده/ پیام نهفته در لحن تند خانم بازیگر؛ عذرخواهی یا فرافکنی؟ +فیلم

مهناز افشار که چند روز گذشته در ویدیویی اقدام به تبلیغ یک واکسن مرگ‌آور کرده بود، بدون پذیرش اشتباه خود با انتشار ویدیویی دیگر با فرافکنی مردم ، پزشکان و وزارت بهداشت را مخاطب قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماجرای ارتباط حادثه تروریستی چابهار و معافیت تحریمی این بندر چیست؟
یک تحلیل گر اقتصادی درباره بحث‌های مطرح شده‌ای مبنی بر معافیت بندر چابهار از تحریم و ارتباط این موضوع با حمله تروریستی روز گذشته توضیحاتی ارائه داد.

ضعف انکارناپذیر ائتلاف‌های رنگارنگ مقابل امنیت دفاعی ایران/ کشور چگونه بدون ادعای نظامی سایه وحشت بر سر دشمنان افکنده است؟
گذر سه دهه از تاریخ یک ملت، زمان زیادی برای فراموشی فاجعه ای نیست که حیات هزاران تن را گرفت و میلیون ها نفر را آواره کرد. با چنین تجربه تلخی از هجمه جهانی علیه یک کشور، باید به ایران حق داد که برای دفاع از مردم و سرزمین خود با همه توان بکوشد.

دروازه‌بانانی که مقابل شوت‌های برق‌آسا مانند مجسمه خشک‌شان زد! +فیلم

ویدئویی جالب و تماشایی از دروازه بانانی که مقابل شوت‌های برق آسا مانند مجسمه خشکشان زد را مشاهده می‌کنید.

زیر و بم ماجرای باخت دوباره نماد شکست آمریکا در سازمان‌های بین‌المللی/ چرا تیر نیکی هیلی باز هم به سنگ خورد؟
کمتر کسی از نیکی هیلی به عنوان دیپلماتی موفق و با تجربه یاد می‌کند، او دیگر نماد شکست آمریکا در سازمان‌های بین‌المللی است.

آیا واقعا توپ طلای بیرانوند به سرقت رفته است؟

علیرضا بیرانوند یکی از شایسته ترین ستاره های فوتبال آسیا برای بردن جایزه توپ طلا بود اما در نهایت این جایزه به اکرم حسن قطری رسید.

گوشی‌های آزادشده به چه کسانی خواهد رسید؟

در حالی که عرضه‌ گوشی‌های توقیفی یکی از راه‌های کاهش قیمت این کالا عنوان شده، موضوع نحوه‌ی توزیع آنها نیز بسیار مهم است.

چرا آقایان باید به همسر خود نفقه پرداخت کنند؟

زن به ازای مسئولیت‌هایی که در خانه شوهر انجام می‌دهد، مستحق دریافت نفقه بوده که پرداخت آن توسط مرد در اسلام واجب است.

قیمت خودرو افزایش خواهد یافت؟

رئیس کمیسیون حمایت از تولید ملی مجلس شرط‌های که بر اساس آن قیمت خودروها افزایش می‌یابد را تشریح کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: داعش مهناز افشار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۱۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده ریل پایه شدن بندر چابهار در آینده‌ ای نزدیک

تین نیوز

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مزیت‌ها و قابلیت‌های یک بندر موفق باید به گونه‌ ای طراحی، اجرا و مدیریت شود تا زمینه ارتباط حمل و نقل چند وجهی با تاکید بر دو قید اصلی «کاهش هزینه» و «مدیریت هزینه» فراهم شود، از ریل پایه شدن بندر چابهار در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش تین نیوز از اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان قاسم عسکری نسب در خصوص مطالعات شبکه داخلی ریل بندر شهید بهشتی چابهار گفت: با اضافه شدن زیرساخت‌های حمل‌ونقل ریلی در افق پایان فاز دوم توسعه بندر، ظرفیت این بندر به بیش از ۲۲ میلیون تن کالا در سال خواهد رسید و می‌تواند سهم کشور ایران را در حوزه جابه‌جایی کالا و مسافر به نحوه چشم گیری ارتقا دهد.

عسکری نسب با اشاره به موقعیت بندر چابهار به دلیل قرارگیری در خارج از تنگه هرمز و خلیج فارس و توجه ویژه به این بندر استراتژیک علی‌الخصوص در برنامه هفتم توسعه کشور خاطرنشان کرد: یکی از مولفه‌های توسعه بندر چابهار اتصال این بندر به شبکه سراسری ریلی است.

معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی استان نیز ضمن اشاره به سرعت بالای اجرای پروژه ۶۸۲ کیلومتری ریل چابهار به زاهدان گفت: پروژه خط ریلی استان در حوزه شهرستان خاش به مرحله بهره‌برداری رسیده و در حوزه ایرانشهر، سرباز و چابهار با پیشرفت بسیار خوبی در حال اجرا است.

هادی مؤمنی اضافه کرد: مطالعات شبکه ریلی بندر شهید بهشتی با رویکرد ریل پایه نمودن بندر چابهار توسط سازمان بنادر و دریانوردی آغاز شده است و مطابق زمان‌بندی تا پایان امسال تکمیل و پس از تصویب وارد فاز اجرایی خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • وعده ریل پایه شدن بندر چابهار در آینده‌ ای نزدیک
  • سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد!
  • چگونه به هنر نگاه کنیم و واقعا آن را ببینیم؟
  • سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد
  • وارسی گوشی موبایل همسر باعث قتل شد
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • تصویری عجیب از همسر علیرضا بیرانوند به همراه یک سگ غول‌پیکر!
  • آتش‌سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار/ یک نفر فوت کرد
  • آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد
  • چه کسانی از پرداخت مالیات بر عایدی سرمایه معاف شدند؟