Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@09:32:20 GMT

علی دایی: می‌توانیم بازی را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۵۱۷۵۱

علی دایی: می‌توانیم بازی را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم

علی دایی، سرمربی تیم فوتبال سایپا مدعی شد تیمش توانایی شکست دادن صنعت نفت آبادان در وقت معمول مسابقه را داشته است. ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۶ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آبادان، علی دایی پس از پیروزی 3 بر یک تیم فوتبال سایپا مقابل صنعت نفت آبادان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار داشت: برای هر دو تیم بازی خیلی سنگینی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از چند دیدار که بد نتیجه گرفته بودیم، خدا را شکر در این بازی پیروز شدیم. نیمه اول تقریباً شاهد بازی پایاپای بودیم، اما در آغاز نیمه دوم ما بهتر از صنعت نفت بازی کردیم و می‌توانستیم به گل برسیم.

وی در ادامه افزود: در این مدت صنعت نفت یک پنالتی به دست آورد که دروازه‌بان ما آن را مهار کرد، اما گلی که خوردیم به خاطر اشتباه دروازه‌بان و مدافعان‌مان بود که در سه مرحله نتوانستند توپ را دفع کنند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا همچنین خاطر نشان کرد: بعد از آن موقعیت‌های زیادی داشتیم و می‌توانستیم بازی را در 90 دقیقه تمام کنیم. در زدن ضربات آخر دقت نکردیم و تیر دروازه جلوی ما را گرفت. خدا را شکر می‌کنم که بازیکنان به بازی برگشتند و با جان و دل بازی کردند تا بتوانیم به مرحله نیمه‌نهایی برسیم.

جام حذفی فوتبال| شاگردان دایی در آبادان جشن صعود گرفتند

 

ادامه دارد...

R1402/P1015145/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط جام حذفی فوتبال ایران سایپا صنعت نفت آبادان علی دایی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام حذفی فوتبال ایران سایپا صنعت نفت آبادان علی دایی جام حذفی فوتبال ایران سایپا صنعت نفت آبادان علی دایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۱۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان دیدار صنعت نفت - مس تغییر کرد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت سازمان لیگ فوتبال، مسابقه دو تیم صنعت نفت آبادان - مس رفسنجان به جای روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در در روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود.

کد خبر 6089759

دیگر خبرها

  • صعود شیرین یک پرسپولیسی دور از پرسپولیس
  • تغییر زمان دیدار صنعت نفت - مس رفسنجان
  • زمان دیدار صنعت نفت - مس تغییر کرد
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • خلاصه بازی سایپا و ملوان + فیلم
  • صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • جام حذفی فوتبال / رستگاری ملوان در دقیقه ۱۱۹
  • تراکتور از ذوب‌آهن انتقام گرفت
  • رستگاری ملوان در دقیقه پایانی/ شاگردان تارتار راهی ۱/۴ نهایی شدند
  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد