Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین؛ بنجامین ویلیامز استرالیایی داور دیدار ایران و عراق در مرحله حذفی جام‌ملت‌های آسیا بود که با اخراج اشتباه مهرداد پولادی و ده نفره کردن ایران جلوی تیم‌ کی‌روش برای رسیدن به مراحل بالاتر را گرفت. ویلیامز در تازه‌ترین مصاحبه خودش در آستانه جام‌ملت‌های 2019 درباره تهدیدهایی که بعد از آن بازی تحمل کرد، گفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درباره اینکه خودش و خانواده‌اش بارها تهدید شدند و عواقب آن دیدار تا مدت زیادی دست از سرش برنمی‌داشتند. در رابطه میان ویلیامز و کی‌روش و ملی‌پوشان نکته جالبی وجود دارد که از زبان یکی از بازیکنان تیم‌ملی نقل شده. ویلیامز دیدار رفت ایران و ازبکستان در مقدماتی جام‌جهانی 2018 روسیه را قضاوت کرد که با برتری 1-0 ایران همراه شد. او بعد از مسابقه و در فرودگاه تاشکند با اعضای تیم‌ملی ایران برخورد داشته که طبق گفته یکی از ملی‌پوشان کی‌روش فقط لبخند طعنه‌آمیزی به او زده و البته این بازیکن هم خطاب به ویلیامز استرالیایی گفته بود که یادت هست چطور با اشتباهی که انجام دادی رویای یک مملکت را بر باد دادی؟

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۱۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه ذوب‌آهن پس از دیدار مقابل پرسپولیس که روز نُهم اسفندماه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد، نسبت به شکایت از سرخ پوشان اقدام کرده بود که حالا واکنش کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال را به همراه داشت.

در رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آمده: «درباره شکایت باشگاه ذوب‌آهن از باشگاه پرسپولیس مبنی بر نشر اکاذیب و انتساب آن به باشگاه شاکی و عدم امکان اثبات صحت این مطالب از سوی باشگاه طرف شکایت، در نتیجه تخلف انتسابی به باشگاه پرسپولیس محرز و مسلم تشخیص داده شده و منتسب به ماده 71 مقررات انضباطی و با رعایت ماده 94 این مقررات، باشگاه پرسپولیس به پرداخت مبلغ 60 میلیون جریمه نقدی محکوم شد که رای صادره ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی نزد کمیته استیناف است.»

کمیته انضباطی فدراسیون جزئیاتی از شکایت ذوب‌آهن نسبت به پرسپولیس منتشر نکرده، اما به نظر می‌رسد انتشار نوشته‌های عجیب روی کاغذ و مطرح کردن مسائلی مبنی بر جادو و جنبل  در رختکن فولادشهر، مورد شکایت بوده که سرخ پوشان نتوانستند آن را اثبات کنند و به همین دلیل جریمه شدند.

دیگر خبرها

  • واکنش جالب هواداران به جریمه کاپیتان: شماره کارت بده!
  • اتفاق جالب قبل از بازی استقلال؛ هواداران شماره کارت حسینی را خواستند
  • اتفاقات دیدار استقلال - شمس آذر | هواداران شماره کارت حسینی را خواستند/تشویق بازیکنی که ۲۰۰ تایی شد
  • هواداران شماره کارت حسینی را خواستند/تشویق بازیکنی که ۲۰۰ تایی شد
  • دیدار سرپرست فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب سهمیه المپیک
  • جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!
  • از تسلیم شدن مقابل پرسپولیس تا رویای فینال آسیا!
  • طلایی پوشان فاتح شهرآورد نصف جهان
  • آخرین تمرین ملی پوشان فوتسال پیش از شروع جام ملت‌ها
  • پالنگان کردستان در رویای جهانی شدن