Web Analytics Made Easy - Statcounter

والورده از بازی دشواری که تیمش در کورنیا ال پرات پیش رو دارد، گفت.

طرفداری - ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل اسپانیول شرکت کرد.

به گزارش موندو دپورتیوو، والورده گفت:

دربی نزدیکی خواهد شد چون دو تیم فاصله کمی با هم در جدول دارند. فرق دربی این است که بخش اعظمی از بازی با احساسات کار دارد تا با منطق و فکر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسپانیول در فرم بسیار خوبی قرار دارد و در خانه بسیار خوب کار می‌کند و به جز شکست مقابل ژیرونا نتایج بسیار خوبی هم گرفته است. اسپانیول امسال نسبت به پارسال تیم متفاوتی است هر چند فصل گذشته هم در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل آنها به دردسر افتادیم. این بازی برای ما یک آزمون بسیار دشوار است. امسال امتیاز گرفتن در خانه حریفان برای ما بسیار دشوار بوده و به همین خاطر است که لیگ بسیار نزدیک دنبال می‌شود.

اسپانیولِ روبی از تیم کیکه سانچز فلورس خطرناک‌تر است؟ طبعا تفاوت‌هایی وجود دارد ولی نمی‌توانم بگویم خطرناک‌تر هستند چون فصل گذشته هم آنها تیم خیلی خوبی بودند. تفاوت اصلی این بود که اسپانیول پارسال بر مبنای ضد حملات کار می‌کرد و امسال با روبی به دنبال مالکیت است. سبک روبی همان سبک بارسلونا است؟ نمی‌دانم، احتمالش هست. تیم‌های روبی همیشه به بازیسازی از عقب، بابرنامه بودن و پرس سنگین معروف بوده‌اند. ولی همه چیز به بازیکنانی که در اختیار دارید، بستگی دارد. اسپانیول 4-3-3 خاصی بازی می‌کند. بورخا ایگلسیاس خرید فوق العاده‌ای برای آنها بوده است. فردا انتظار یک اتمسفر خوب در ورزشگاه توام با احترام به همه را دارم. امیدوارم ما تیمی باشیم که می‌تواند شانس‌های بیشتری برای گلزنی خلق کند. 

آرتور و سوارز؟ منتظر دیدن آنها در تمرین امروز هستیم. دیروز به طور کامل تمرین کردند. یکی بهتر از دیگری. هنوز تردیدهایی نسبت به حضورشان در بازی فردا داریم و چیزی قطعی نیست. در هر صورت به حضورشان در این بازی مثل همیشه خوش بین هستیم. سوارز پروسه مخصوصی را دنبال کرد و اعتقاد داریم فردا در دسترس خواهد بود. نمی‌خواهم بیشتر از حد لازم نگران باشم. گرچه همیشه باید جانب احتیاط را بعد از مصدومیت رعایت کرد. سوارز دفعه قبل با آسیب دیدگی مختصر از اردوی اروگوئه برگشت ولی تا حدودی توانست با آن کنار بیاید. اگر بازی کند که چه بهتر، اگر نه، مونیر هست و مسی هم می‌تواند در این پست بازی کند. آرتورو ویدال هم همین طور. البته او یک شماره 9 نیست و نمی‌خواهیم که باشد.

حواشی فصل گذشته پیکه در مقابل اسپانیول؟ جرارد در حال سپری کردن فصل فوق العاده‌ای است و من هم قرار نیست قبل از رخ دادن اتفاقی، حرفی درباره آن بزنم. انتظار دارم ورزشگاه اتمسفر فوق العاده‌ای داشته باشد و علی رغم همه رقابت‌ها و مسائل موجود، به پیکه احترام گذاشته شود. باید سعی کنیم تنش‌ها کم شود چون رابطه میان دو باشگاه و بازیکنان خوب است. در زمین بازی دوستی وجود ندارد اما بعد از اتمام بازی همه با هم دست می‌دهند و به برنده تبریک گفته می‌شود. راجع به یارگیری مستقیم با مسی هم از روبی بپرسید. این مشکل اوست. تاکنون امسال چنین چیزی ندیدم ولی نمی‌دانم شاید هم اتفاق افتاد.

جذب مدافع در ژانویه؟ ابتدا می‌خواهیم تا جایی که ممکن است، نسبت به ریکاوری اومتیتی خوش بین باشیم. قبل از اینکه اتفاقی بیفتد، تصمیم نمی‌گیریم. باور داریم ریکاوری او خوب پیش می‌رود اما اگر هم نرفت، خواهیم دید! 

اینکه گلزن‌های زیادی در تیم داشته باشیم خبر خیلی خوبی است. اگر حریف فقط روی دو یا سه نفر از ما تمرکز نکند، خبر خوبی است. داشتن مسی و سوارز یک مزیت است اما تعداد بیشتر گلزنان یعنی کار سخت‌تر حریف و آسان‌تر شدن کار ما. یک روز پیکه و روز دیگر آلنیا. 

از زمان حضور در اسپانیول عوض شدم؟ نمی‌دانم. احتمالا. با گذشت چندین سال مطمئنا به لحاظ فوتبالی کمی عوض شده‌ام. خیلی سوال سختی پرسیدید! ولی در خیلی چیزها هنوز همان مربی قبلی هستم. 

ریکی پویگ؟ خبر خوبی است که بازیکنان تیم دوم وقتی به تیم اول می‌آیند، با عملکردشان هواداران را هیجان زده می‌کنند. خواهیم دید در آینده ریکی چه نقشی در باشگاه خواهد داشت. فعلا امسال تمرکز او باید روی تیم دوم باشد و می‌تواند در برخی مقاطع حکم یک نیروی تازه را برای تیم اول داشته باشد. آلنیا بازیکن تیم اول است و امیدواریم ریکی هم به زودی ارتقا پیدا کند اما اول باید مراحل لازم را پشت سر بگذارد. از عملکردش راضی هستیم. 

آرتور؟ ملو کنترل زیادی روی بازی به ما می‌دهد و این واضح است. او باعث می‌شود تیم نزدیک به هم بازی کند و در کار با توپ بسیار مطمئن است. او باید در دادن پاس مستقیم و رو به جلوتر پیشرفت کند. آرتورو بازیکن متفاوتی است. همیشه تمام توانش را در زمین می‌گذارد چون این در وجودش هست. او بیشتر از آرتور به محوطه جریمه حریف نفوذ می‌کند و حریف را تحت فشار قرار می‌دهد. امیدواریم آرتور را در اختیار داشته باشیم که اگر نباشد، همه این چیزها را از دست می‌دهیم. آلنیا را شاید بتوان مخلوطی از هر دو بازیکن دانست چون هم نفوذ می‌کند هم در میانه میدان در بازیسازی مشارکت دارد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۲۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فدریکو والورده: عاشق بازی با تونی کروس هستم؛ منچسترسیتی را نمی‌توان با شانس شکست داد

هافبک اروگوئه‌ای لوس بلانکوس می‌گوید که هم او و هم رختکن رئال مادرید برای بازی مقابل بایرن مونیخ کاملا انگیزه دارند.

طرفداری | فدریکو والورده از حال و هوای بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ صحبت کرده است.

دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم آلیانتس آرنا به مصاف هم می‌روند. فدریکو والورده هافبک اروگوئه‌ای باشگاه رئال مادرید در نشست خبری پیش از این مسابقه حضور یافت تا پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشد.

عشق به رئال مادرید

نمایندگی از رئال مادرید و پوشیدن پیراهن آن، بهترین چیز در دنیاست. رقابت برای رئال مادرید زیباترین چیزی است که وجود دارد، زیباترین چیزی که یک فوتبالیست می‌تواند تجربه کند.

احترام به رقبا

همه بازی‌ها در لیگ قهرمانان اروپا بسیار سخت هستند. ما به همه حریفان احترام می‌گذاریم، به خصوص بایرن مونیخ. آنها به لحاظ تاریخی تیمی بسیار قوی در این رقابت هستند. ما به همان شکلی که به منچسترسیتی احترام گذاشتیم به آنها احترام خواهیم گذاشت.

آماده پنالتی زدن در بازی مقابل سیتی نبودم

من آماده زدن پنالتی مقابل منچسترسیتی نبودم، خسته بودم. گاهی اوقات باید غرور خود را کنار بگذارید و صادق باشید. وقتی به رختخواب رفتم، پشیمان بودم. سخت تلاش می‌کنم تا دوباره در این شرایط قرار نگیرم.

تونی کروس

من عاشق بازی با تونی کروس هستم، ما رابطه بسیار خوبی داریم. از بازیکنی مثل او چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد.

منچسترسیتی را شانسی بردید؟

ما شانس آوردیم؟ ما کار بزرگی انجام دادیم و منچسترسیتی را حذف کردیم. شما تیم‌هایی مثل آنها را فقط به خاطر شانس شکست نمی‌دهید. ما با اعتماد به نفس بسیار بالایی به مصاف بایرن مونیخ می‌رویم. به خودمان ایمان داریم.

هری کین

هری کین؟ ما بهترین خط دفاعی دنیا را داریم. باید از مدافعان خود قدردانی کنیم.

انعطاف‌پذیری و تطبیق‌پذیری

از موقعیت جدیدم خیلی لذت می‌برم، چون می‌توانم به روش‌های مختلفی کمک کنم. من عاشق انجام کارهای مختلف هستم، همه کاره بودن. این همان چیزی است که تیم از من می‌خواهد.

کارلو آنچلوتی

کارلو آنچلوتی خیلی به من کمک کرده است. او مهره کلیدی تیم ما بوده است. او ایده‌های زیادی در مورد چگونگی پیشرفت هر بازیکن دارد، من خیلی به او اعتماد دارم.

فضای رختکن رئال مادرید

همه ما خیلی هیجان‌زده هستیم. خودم خیلی انگیزه دارم، چون برای اولین بار در لیگ قهرمانان اروپا با بایرن روبرو می‌شوم.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • زیدان: هرچند تقابل با بایرن مونیخ دشوار خواهد بود اما رئال مادرید، رئال مادرید است
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • لئو مسی مهمان ویژه NBA شد (عکس)
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • فدریکو والورده: عاشق بازی با تونی کروس هستم؛ منچسترسیتی را نمی‌توان با شانس شکست داد
  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم
  • لوییس همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • فدریکو والورده: مقابل منچسترسیتی تا سرحد مرگ خسته شده بودم
  • اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏
  • شرط قطعی شدن قرارداد سردار با رم مشخص شد