Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، علی محمد زوراوندمعاون اداره کل هواشناسی کرمانشاه  اظهار داشت: پس از پاوه، شهرستان کنگاور نیز 42.3 میلی متر و سرپل ذهاب با 38 میلی متر در رده های دوم و سوم شهرهای پربارش قرار گرفتند.

وی  بیان  کرد: جوانرود و روانسر هر کدام با 38.5 میلی متر ؛ اسلام آبادغرب با 31.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

6 میلی متر، بخش ماهیدشت با 31 میلی متر و شهر سرارود با 24.4 میلی متر نیز وضعیت بارش مناسبی داشتند.

معاون هواشناسی کرمانشاه همچنین به بارندگی در شهر کرمانشاه نیز اشاره کرد و گفت: در این مدت 20 میلی متر بارش برای مرکز استان به ثبت رسید تا کرمانشاه نیز جزو شهرهای پربارش استان باشد انتظار می رود بارش ها کم و بیش تا صبح روز یکشنبه آینده در نقاط مختلف استان ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/ز

 


 بارش ها تا صبح یکشنبه ادامه دارد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بارش باران هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۲۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار نارنجی هواشناسی برای استان کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، فهیمه راستی، صبح دوشنبه با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی به خبرنگاران گفت: از روز چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت) با ورود سامانه بارشی، شاهد ناپایداری‌های جوی به‌صورت افزایش ابر، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق، وزش تندبادهای لحظه‌ای و احتمال بارش تگرگ در مناطق مستعد استان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه بیشترین بارش‌ها روز پنجشنبه و در نیمه غربی، ارتفاعات جنوبی و برخی از مناطق شمالی استان کرمان خواهد بود افزود: با توجه به نوع بارش‌های این فصل، آب‌گرفتگی معابر عمومی، طغیان رودخانه‌های فصلی، جاری شدن روان آب و سیلابی شدن مسیل‌ها در برخی از مناطق محتمل است.

راستی، تصریح کرد: همچنین طی این مدت بر سرعت وزش باد در شمال غرب و شرق افزوده خواهد شد، لذا خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا به ویژه در جنوب شرق استان دور از انتظار نیست.

کد خبر 6092111

دیگر خبرها

  • هشدار نارنجی هواشناسی برای استان کرمان
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای کرمانشاه
  • ورود سامانه بارشی به جو استان
  • هفته پر بارش برای حوضه‌ی مند،کاریان و خنج
  • کاهش ۲۵.۹ میلی‌متری بارش‌ها در کشور برخلاف بارندگی‌های اخیر
  • برخلاف بارندگی‌های اخیر؛ کاهش ۲۵.۹ میلی‌متری بارش‌ها در کشور
  • روند افزایشی دما در خراسان جنوبی / تضعیف سامانه بارشی در استان
  • راه‌های مواصلاتی قربانی سیلاب‌های اخیر در خراسان جنوبی/ خسارت‌ها برآورد می‌شود
  • پیکوه طبس رکورددار بیشترین بارندگی در خراسان جنوبی
  • ثبت بیشترین بارندگی در پیکوه طبس با ۲۱ میلی متر