Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصبانیت شدید هواداران صنعت نفت از نتایج این تیم!

طرفداری- پس از شکست تیم صنعت نفت آبادان مقابل سایپای تهران در جام حذفی هوادذاران این تیم علیه مدیرعامل شعار سر دادند و عده‌ای نیز سنگ‌پراکنی کردند.

بعد از شکست ۳ بر یک صنعت نفت آبادان مقابل سایپا در مرحله یک چهارم جام حذفی شماری از هواداران تیم نفت علیه مدیرعامل باشگاه شعار سر دادند و خواستار جدایی او از این باشگاه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از فارس، برخی از هواداران نفت آبادان هم از شدت عصبانیت از بیرون ورزشگاه به داخل ورزشگاه سنگ پرتاب می‌کردند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۲۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصیرزاده: سرمربی تراکتور فردا مشخص خواهد شد

به گزارش "ورزش سه"، هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه تراکتور در مورد تعیین تکلیف سرمربی تراکتور گفت: ما جلسه هیئت‌مدیره را برگزار کردیم، گزینه اول آقای بردیف بود که گفت 20 اردیبهشت می‌تواند به ایران بیاید، چند گزینه دیگر هم داشتیم کریس کلمن هم بود و ایشان جزو گزینه‌های ماست اما هنوز با او به نتیجه اصلی نرسیدیم.

او در خصوص زمان تعیین سرمربی عنوان کرد: احتمالا تا فردا نهایی خواهد شد. به دلیل اتفاقاتی که در فرودگاه رخ داد، سرمربیان داخلی هم گفتند که آنجا مشکل کارکردن وجود دارد و حتی سرمربی‌ای که ما انتخاب کردیم، این ویدیوها را برایش فرستادند و تا حدی مردد شده است.

وی افزود: چندتا از بازیکنان ما هم به این دلیل خیلی نگران بودند. البته این تعداد هواداران تعداد بسیار کمی هستند و بیشتر هواداران منطقی ناراضی هستند.

مدیرعامل تراکتور با اشاره به سرمربی بعدی این تیم اظهار داشت: اثر این موضوع هم روی انتخاب ما به عنوان مربی و هم انتخاب مربی ایرانی تردید ایجاد کرده است. اصرار ما روی گزینه خارجی است چون مردم در موردش پیش‌داوری ندارند. البته گزینه‌هایی که داریم، بازهم با نظرات مردم مواجه می‌شوند و برخی قسمت منفی کار آنها را بولد می‌کنند. به هر حال فکر می‌کنم تا فردا سرمربی انتخاب خواهد شد.

باشگاه تراکتور صیح امروز اعلام کرده بود که با برگزاری جلسه فوق العاده، سرمربی جدید امروز (شنبه) انتخاب خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آمار خوب سپاهان در ۳ بازی اخیر
  • همه علیه ستاره بارسا: حق با گواردیولا بود!
  • پارسا: کمالوند فقط صلاح من را میخواهد
  • پاسخ گلر نفت به انتقادات تند فراز کمالوند!
  • پیروزی برابر صنعت نفت آبادان، بهترین برد سال پرسپولیس بود
  • هواداران تراکتور علیه مدیرعامل و بازیکنان در فرودگاه تجمع کردند
  • نصیرزاده: سرمربی تراکتور فردا مشخص خواهد شد
  • خوزستانی‌های پرسپولیس قاتل صنعت‌نفت آبادان!
  • هواداران تراکتور خواستار اخراج کادر مدیریت این تیم شدند
  • عصبانیت مجری اینترنشنال از بالا بردن پرچم مقاومت در آمریکا + فیلم