Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@04:52:52 GMT

دانشجوی بیدار عامل رشد جامعه + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۵۲۶۸۷

دانشجوی بیدار عامل رشد جامعه + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، روز دانشجو، در ایران به ۱۶ ماه آذر اطلاق می‌شود. این روز، به یاد سه دانشجو که هنگام اعتراض به دیدار رسمی ریچارد نیکسون معاون رئیس جمهور وقت ایالات متحده آمریکا و همچنین از سرگیری روابط ایران با بریتانیا، در تاریخ ۱۶ آذر ۱۳۳۲ (حدود چهار ماه پس از کودتای ۲۸ مرداد همان سال) در دانشگاه تهران کشته شدند، گرامی داشته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی‌شک در دهه چهارم انقلاب اسلامی می‌بایست جاده روشنی را برای گذر از جامعه نمونه اسلامی و رسیدن به تمدن نوین اسلامی پی‌ریزی کرد که لاجرم جز با تکیه بر اقتدار درون‌زا  محقق شدنی نیست و پرواضح است که بیداری دانشجویی در این امر نقش کلیدی و موثری را می‌تواند ایفا کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

بیشتر بخوانید: اظهارات سردار سلیمانی به مناسبت روز دانشجو +فیلم

 

انتهای پیام/

دانشجو، چشم بیدار جامعه فیلم

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشجو دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۲۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیرو‌های امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد

محمد علی زلفی گل در اجتماع دانشجویان مقابل دانشگاه تهران در انتقاد به رفتار دولت‌های غربی نسبت به اعتراض دانشگاهیان به جنایت‌های رژیم صهیونیستی تاکید کرد:‌ای دنیا حرمت دانشگاه‌های ما در عین آزاداندیشی را ببینید، قانون جمهوری اسلامی اجازه ورود نیرو‌های امنیتی و انتظامی به داخل دانشگاه‌ها را منع کرده است، قانون جمهوری اسلامی اجازه ورود نیرو‌های نظامی و انتظامی را به داخل دانشگاه‌ها نمی‌دهد.

وی در ادامه تصریح کرد: در حالی که ما دیدیم که چگونه نیرو‌های نظامی و امنیتی کشور‌هایی که ادعای حقوق بشر دارند و خود را مهدی آزادی بیان می‌دانند، دیدید چگونه با دانشجویان معترض، حق گو و حق طلب برخورد می‌کنند.‌ای مردم جهان ببینید و برای قوانین پیشرفته جمهوری اسلامی احترام ویژه قائل شوید.‌ای مردم دنیا و جامعه دانشگاهی دنیا ببینید در جمهوری اسلامی جامعه فهیم و فرهیخته دانشگاهی از چنان حرمتی برخوردار است که محیط دانشگاه‌ها نیرو‌های امنیتی در بدترین شرایط اجازه ورود ندارند و خودتان را با جمهوری اسلامی مقایسه کنید که از چه آزادی‌های برخوردار است.

وزیر علوم تاکید کرد:‌ای مردم جهان ببینید و مقایسه کنید که جمهوری اسلامی برای آزاداندیشی، حق گویی و حق طلبی چه حرمتی قائل است و کشور‌های سلطه گر که ادعای آزادی، دمکراسی و حقوق بشر دارند، چگونه برخورد می‌کنند. ما از وجدان بیدار جامعه جامعه دانشگاهی، استادان و دانشجویان سراسر دنیا به ویژه آمریکا، فرانسه، استرالیا، کشور‌های عربی که حاضر شدند از مظلوم دفاع کردند و با ظلم مقابله می‌کنند سپاسگزاریم و وجدان بیدار شما را تمام قد می‌ستاییم و تمام قد با شما در عرصه حضور داریم.

زلفی گل خاطرنشان کرد:‌ای مردم دنیا و سازمان ملل اعتراض جامعه فرهیخته را ببین و در مقابل ظلم و ستم از خود حساسیت نشان بده از جامعه دانشگاهی بیاموز در مقابل ستم و در حمایت از ستم دیدگان به میدان بیا و در اسرع وقت تصمیماتی بگیر تا در آینده شرمنده نباشی.‌ای مردم آزاده دنیا به میدان بیایید در مقابل ظلم؛ ستم، کودک کشی، کشته شدن غیرنظامیان بایستید اگر دیر تصمیم بگیرید در آینده شرمنده دنیا و مردم ستم دیده غزه خواهید شد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • جای دانشجو زندان نیست!
  • معلمان سکانداران تربیت علمی و اخلاقی جامعه‌اند
  • فراجا مرزبان حجاب است/ متولیان فرهنگی حجاب و عفاف بیدار باشند
  • پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی
  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیرو‌های امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد
  • اجتماع دانشگاهیان دانشگاه یزد در حمایت از خیزش دانشجویان جهان
  • سردار کوثری: کار آمریکا به جایی رسیده که دانشجو سرکوب می‌کند
  • رسانه‌های بیگانه چگونه زنان را عامل رسیدن به اهداف خود می کنند؟
  • وجدان بیدار در جامعه بیمار
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است