Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛  محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهوری در سفر به قم با حضرات آیات عظام، وحید خراسانی،مکارم شیرازی، صافی گلپایگانی، سبحانی‌، علوی گرگانی و نوری همدانی دیدار و سلام دکتر روحانی را به آنان ابلاغ کرد.

آیت‌الله وحید خراسانی در این دیدار با بیان این که باید با زبان نرم با جهان سخن گفت، تاکید کردند: صحبت کردن با زبان خشن و تند و با روش‌های افراطی با جهان، خدمت کردن به اسرائیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرجع تقلید در دیدار با آرزوی توفیق برای دکتر واعظی در مسئولیت جدیدش و ابلاغ سلام به رئیس جمهوری، اظهار داشتند: اگر همه کارهای شما در خدمت به مردم و دین باشد‌،یاری خدا و کمک امام زمان هم مشمول شما خواهد شد. بنده همواره برای موفقیت رئیس جمهوری و دولت دعا کرده ام و دعا خواهم کرد.

ایشان در ادامه، تصریح کردند: باید همان‌گونه که خداوند به حضرت موسی فرمان داد که با فرعون با زبان نرم سخن بگوید‌، ما هم با جهان با زبان خوش صحبت کنیم. صحبت کردن با زبان خشن و تند و با روش‌های افراطی با جهان، خدمت کردن به اسرائیل است.

ایشان توصیه کردند: فرصت خدمت محدود و موقت است. قدر این فرصت را بدانید. در این فرصت محدود در مسیر خدمت به مردم و گره‌گشایی از مشکلات آنان تلاش و سعی کنید همه کارهای شما در خدمت به دین، مذهب و شعائر و ارزش‌ها باشد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف رژیم صهیونیستی محمود واعظی اسرائیل آیت الله وحید خراسانی منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۲۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ جنگ روانی حماس، تیتر روزنامه های عبری زبان

روزنامه های عبری زبان امروز، دوشنبه ۱۰ اردیبهشت، به عملیات روانی حماس برای تحت فشار گذاشتن دولت رژیم صهیونیستی به منظور به نتیجه رسیدن مذاکرات پرداختند.

یدیعوت آحارانوت به تغییر نظر رژیم صهیونیستی در رابطه با مذاکرات با حماس خبر داد:

اسرائیل ممکن است با شرایطی که در دورهای قبلی مذاکرات با حماس، با آن مخالفت کرده بود، اکنون موافقت کند

معاریو به روزهای بحرانی در سرزمین های اشغالی اشاره کرد:

روزهای بحرانی: در اسرائیل برای [به نتیجه رسیدن مذاکرات] فشار می آورند

حماس: پیشنهاد اسرائیلی ها تغییری در موضع آنها را نشان نمی دهد

اسرائیل هیوم به مسئولیت نتانیاهو در تصمیم برای پایان یا ادامه جنگ اشاره کرد:

لحظه تصمیم گیری نزدیک است

در حالی که در کابینه جنگ به نظر می رسد که اکثریت برای چنین توافق به منظور پایان دادن به جنگ وجود دارد، در کابینه اصلی سیگنال هایی از انحلال دولت وجود دارد

هاآرتص به مسئله صدور حکم بازداشت نتانیاهو توسط دادگاه لاهه اشاره میکند:

به نظر می رسد نتانیاهو متقاعد شده است که حکم بازداشتش توسط لاهه صادر خواهد شد و در کنار آن، برای سایر مقامات عالی رتبه در سطوح سیاسی و شاید هم امنیتی حکم بازداشت صادر خواهد شد

دیگر خبرها

  • صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ جنگ روانی حماس، تیتر روزنامه های عبری زبان
  • صحبت‌های گزارشگر تلویزیون درباره اسرائیل وسط بازی فوتبال
  • ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی به ۲ زبان ترجمه شد
  • ۱۱۰ فرصت اقتصادی استان به ۲ زبان زنده دنیا ترجمه شد
  • توخل انتقاد هوینس را توی صورتش زد!
  • رسانه عبری: چین ارتش اسرائیل را به پهپاد مجهز می‌کند
  • (ویدئو) دردسرهای فریدون زندی برای صحبت به زبان فارسی
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • شعر و ادب پارسی دومین زبان جهان اسلام است
  • هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود