Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این که جریان‌های تروریستی باعث آسیب به کشورهای منطقه شده‌اند، گفت: لازم است ایران و پاکستان همکاری بیشتری در حوزه مبارزه با تروریسم داشته باشند.

به گزارش ایسنا، علی لاریجانی عصر جمعه با اسد قیصر، رئیس مجلس ملی پاکستان که به منظور حضور در دومین کنفرانس رؤسای مجالس ۶ کشور آسیایی برای مبارزه با تروریسم به تهران سفر کرده است، دیدار و گفت و گو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لاریجانی در این دیدار ضمن تبریک به اسد قیصر که اخیرا به عنوان رئیس مجلس ملی پاکستان انتخاب شده است، گفت: امیدواریم همکاری های پارلمانی و توسعه ای دو کشور افزایش یابد.

وی در ادامه با بیان این که پاکستان و ایران کشورهای دوست، همسایه و هم سرنوشت هستند، گفت: شما پایه گذار این اجلاس بودید که کار مهمی است و باید پیگیری شود تا ضمن افزایش همکاری ها در حوزه مبارزه با تروریسم، روابط اقتصادی میان کشورها نیز افزایش یابد.

لاریجانی در ادامه با تأکید بر ضرورت افزایش روابط در حوزه گردشگری زیارتی و سیاحتی، خاطرنشان کرد: لازم است سطح روابط تجاری نیز افزایش یافته و در حوزه هایی که ظرفیت های خوبی در آنها وجود دارد میان دو کشور تفاهم نامه امضا شده و به مرحله اجرا درآید.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان این که جریان های تروریستی باعث آسیب به کشورهای منطقه شده است که باید با آنها مقابله کرد، اظهار داشت: امیدواریم هر چه سریع‌تر با همکاری دولت پاکستان، سایر گروگان‌های ایرانی در دست تروریست‌ها به ایران بازگردند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: لاریجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۲۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکار یک پلنگ ایرانی توسط یک تبعه پاکستان + عکس

به گزارش همشهری آنلاین، پلنگ ایرانی پس از انقراض ببر مازندران و شیر ایرانی، بزرگترین گربه‌سان کشور به شمار می‌رود. کمبود طعمه در اثر شکار غیر مجاز و بی رویه، تخریب زیستگاه طبیعی پلنگ به دلیل توسعه فعالیت‌های انسانی، کشته شدن پلنگ‌ها به دست افراد محلی و شکارچیان متخلف باعث شده است که این گربه‌سان ایرانی به سمت انقراض برود.

«پلنگ در هر کجا به دام‌ها خسارت بزند از طریق صندوق توسعه محیط زیست خسارت آن پرداخت می‌شود.» این گفته کامبیز محسن سلطانی رئیس اداره محیط زیست نوشهر به خبرنگار فارس بود.

در نتیجه تقابل پلنگ با انسان و آسیب‌پذیری این گونه کمیاب در سال‌های اخیر به شدت افزایش یافته است.

کمبود طعمه‌های پلنگ در اثر شکار بی‌رویه و تخریب عرصه‌های طبیعی از عوامل مهم کاهش جمعیت و افزایش حمله پلنگ به دام‌های اهلی و تقابل این گونه با انسان بوده است.

«در بخش گسترده‌ای از محدوده پراکنش پلنگ، به‌ویژه در منطقه زاگرس با کمبود طعمه و به‌تبع آن تعارض بین پلنگ و دام‌های اهلی و دامداران روبه‌رو هستیم.» این گفته حسن اکبری معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان محیط زیست می‌گوید.

کد خبر 847559 منبع: فارس برچسب‌ها حیوانات - حیات وحش خبر مهم پاکستان حیوانات - یوزپلنگ آسیایی

دیگر خبرها

  • بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم
  • شکار یک پلنگ ایرانی توسط یک تبعه پاکستان + عکس
  • استقبال ‌روس‌ها از کالاهای ایرانی
  • دیدار وزیر دفاع ایران با همتای بلاروسی
  • آمادگی بلاروس برای همکاری با ایران باوجود تحریم‌های غرب
  • دیدار وزیر دفاع ایران با وزیر دفاع بلاروس
  • چین از حق مشروع ایران در پاسخ به اقدام صهیونیست‌ها حمایت می‌کند
  • چین از حق مشروع ایران درپاسخ به اقدام صهیونیست‌ها حمایت می‌کند
  • گزارش|سفر رئیسی به پاکستان؛ تثبیت سیاست همسایگی
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی