Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@03:03:40 GMT

نمایشگاه کتاب شاهرود ۵۰۰ میلیون تومان فروش داشت

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۵۳۰۰۰

نمایشگاه کتاب شاهرود ۵۰۰ میلیون تومان فروش داشت

رضا مهدیان در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه شانزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان سمنان به میزبانی شاهرود با استقبال پرشکوه مردم مواجه شد، ابراز داشت: در این نمایشگاه ۳۵۰میلیون تومان بن یارانه‌ای فروش رفت  که نشان می‌دهد مردم از این تفرجگاه فرهنگی برای خرید کتاب به‌خوبی بهره بردند.

وی بابیان اینکه شانزدهمین نمایشگاه کتاب استان سمنان روز جمعه به کار خود پایان داد، اضافه کرد: برآوردها حاکی از خریداری بالغ‌بر ۵۰۰ میلیون تومان کتاب از نمایشگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود بابیان اینکه نمایشگاه کتاب فرصتی برای قرار گرفتن این کالای ارزشمند در سبد خانوار بود، ابراز داشت: به‌جرئت می‌توان گفت استقبال مردم نسبت به دو سال پیش یعنی دوره پانزدهم بسیار مطلوب است.

مهدیان بابیان اینکه در این نمایشگاه بالغ‌بر ۵۵هزار جلد کتاب عرضه شد، تصریح کرد: در این دوره جمعاً ۲۳۵ناشر حضور داشتند که از این تعداد ۱۰ ناشر استانی هستند که متأسفانه به دلیل حضور ناشران در نمایشگاه دیگر امکان تمدید نمایشگاه شانزدهم وجود نداشت.

وی بابیان اینکه کتاب به‌عنوان کالای فرهنگی مظلوم واقع‌شده است، اضافه کرد: امیدواریم این نمایشگاه فرصتی را برای علاقه‌مندان به کتاب فراهم کرده باشد و دوستداران کتاب توانسته باشند از این فضا به نحو مطلوب استفاده کنند.

کد خبر 4478618

منبع: مهر

کلیدواژه: شانزدهمین نمایشگاه کتاب استان سمنان فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۳۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور انتشارات نگاه با ۲ هزار عنوان در نمایشگاه کتاب

علیرضا رئیس دانا مدیر انتشارات نگاه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: انتشارات نگاه در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با ۲ هزار عنوان کتاب حضور پیدا می‌کند.

این‌مدیر نشر گفت: از میان دو هزار عنوان چاپ‌شده توسط نگاه، ۱۵۰ عنوان چاپ اولی هستند و باقی عناوین تجدیدچاپ کتاب‌های قدیمی و چاپ‌شده‌اند.

کد خبر 6096317 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • حضور ۲ هزار ۶۱۹ ناشر در نمایشگاه کتاب قطعی شده است/اتکای برپایی نمایشگاه به بودجه‌ دولتی کم است
  • احمدوند: در نمایشگاه کتاب برنامه‌های ویژه‌ای برای فلسطین تدارک دیدیم/ کلیه ناشران در فضای مسقف جانمایی شدند
  • نمایشگاه کتاب تهران پس از ۳۵ دوره به قوام رسیده است
  • نشست خبری جشنواره کتاب در حال برگزاری است
  • حضور انتشارات نگاه با ۲ هزار عنوان در نمایشگاه کتاب
  • نشر شالگردن با ۱۸۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • حضور کتاب‌فروشی‌ها در نمایشگاه کتاب، آری یا خیر؟
  • نمایشگاه کتاب کارناوال شادی است
  • نمایشگاه کتاب ظرفیت جذب گردشگران خارجی را دارد
  • عرضه دو تک نگاری خبرنگار ایرانی از افغانستان در نمایشگاه کتاب